Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij magquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want de laatste 5 verdedigers die we kochten waren zo'n ontzettend succes?
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daley blind is zo'n ontzettend succes?
Oleguer, Wieleart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij mag
Kiezen voor jeugd kost tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnen
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.
Sja ik ben ook voor de ingeslagen weg hoor daar niet van. Alleen zit er in de jeugd die er nu aankomt geeneen buitenspeler met echt talent. Fischer is veel beter op 10 dan op linksbuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat ik Blind prefereer boven de gok om geld uit te geven voor een ervaren verdediger op niveau.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Ze zijn bezig met een verdediger en hadden de hoop dit voor het EK klaar te hebben. Dat is niet gelukt, ze zijn er nog wel steeds mee bezig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatisch
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef roepdeman het volgende:
Enoh wordt de nieuwe BAAS op het middenveld in de Eredivisie.
ik heb er een heel hard hoofd in of die spelers nog wel komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....
Je kan het beleid niet kwalijk nemen dat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen en welke doelen ze hebben.
Enoh heeft te weinig voetbalintelligentie; hoop idd op Boccara.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de bloei van Boccara dan hoe Enoh het zal verrichten
Waarom? Dan kun je nooit meer geld uitgeven aan iemand boven de 23... Je kunt toch kiezen voor (eigen) jeugd, maar Assaidi voor een salaris van een miljoen nog steeds een prima optie vinden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van dat hij niet naar Ajax gaat, maar dit was wel een regelrechte versterking geweest. Ook al heeft Ajax Boerrigter daar staan en Fischer achter de hand.
Boerrigter als hij fit is ja..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
En nog altijd Ebecilioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |