20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.
ALS je Eriksen kunt verkopen voor 20 miljoen ofzo, en je kunt Maher halen voor de helft, en hij is meteen klaar voor de basis, dan is dat toch een mooie deal!?
Je kunt nog wel een jaartje wachten met Eriksen en kijken hoe hij zich verder ontwikkelt, nu er geen Anita meer achter staat is het even afwachten of het middenveld niet geheel overlopen wordt en Eriksen het op kan brengen om het team dan op sleeptouw te nemen en zijn niveau steeds kan halen.
Heel weinig, maar dat soort bedragen gaan regelmatig de ronde wanneer men het heeft over geinteresseerde topclubs die het toptalent willen wegkapen bij Ajax, dus vandaar ook dat ik zeg dat ALS ze met een heel mooi bod komen, dat Ajax er dan goed aan zou doen om er op in te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat fantastisch bij Ajax nu zullen ze wel belachelijke en veel te dure buitenlanders gaan kopen
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Mooi zo. Nou hoeft Ajax gelukkig niet veel te veel salaris te betalen aan dat overschatte straatvoetballertjequote:
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Heb al een hekel aan hem sinds hij zich met ons beleid bemoeit omtrent El Hamdaoui.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
Moisander is een hele beperkte voetballer, zeker geen 5 miljoen waard. Anita gaat het gewoon redden daar, ik vraag me alleen af hoeveel hij gaat spelen aangezien ze nog genoeg andere middenvelders hebben rondlopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:11 schreef Insektenvernichter het volgende:
Anita verkopen voor 8,5 miljoen en dan AZ gierig vinden omdat ze 'te veel' vragen voor Moisander.![]()
Ajacieden zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je te debiel voor woorden eerlijk waar.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Ik zie niet in waarom je hem niet zou mogen omschrijven als probleemmarokkaan.quote:Assaidi is geboren in Marokko, maar kwam al op vrij vroege leeftijd naar Amsterdam, waar hij voetbalde op pleintjes met zijn maatje en nu bij PSV spelende Luciano Narsingh en Furdjel Narsingh, die nu bij FC Zwolle voetbalt. Assaidi was in die tijd een erg brutale jongen. Daardoor werd hij vaak van school geschorst en weggestuurd bij verschillende jeugdteams. Nadat hij bij een aantal jeugdteams weggestuurd was, kwam hij bij de Amsterdamse amateurclub Zeeburgia terecht. Daarna vertrok hij naar AZ waar hij drie seizoenen in de AZ Jeugdopleiding speelde. Daar werd hij, omdat hij vanwege gedragsproblemen niet meer op de LOOT-school mocht blijven, weggestuurd, waarna hij aansloot bij FC Omniworld.
Nee, hij bemoeide zich vorig jaar nog met de beleidsvoering van Ajax omtrent El Hamdaoui. Dat vondi k bijzonder triest. En nu weer met het "in Nederland blijven" en het geld wat hij wil ontvangen komt het op mij over als een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat vroeger iemand dwars was in zijn jeugd moet hem dat blijven achter volgen? Die jonge is de laatste jaren alleen maar positief geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |