Niveau tussen Ajax, Feijenoord, AZ, Twente en PSV ligt aardig dicht bij elkaar denk ik. Iedere club heeft zorgen over het spelersmateriaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in het Ajax-topic maken sommigen er nog een groter drama van dan dat het is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niveau tussen Ajax, Feijenoord, AZ, Twente en PSV ligt aardig dicht bij elkaar denk ik. Iedere club heeft zorgen over het spelersmateriaal
Daarom, Ene TIM doet alsof we niveau FC Utrecht zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niveau tussen Ajax, Feijenoord, AZ, Twente en PSV ligt aardig dicht bij elkaar denk ik. Iedere club heeft zorgen over het spelersmateriaal
Alleen nog steeds geen capabele trainer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als Tukker moet ik zeggen dat we de selectie aardig rond hebben dit seizoen hoor.
Die wil eerst nog weten wat de plannen van Pardew met hem zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
Anita heeft nog geen eens getekend bij Newcastle, die flikker mag er wel mee opschieten.
Ado wordt onderschat die gaan ook nog wel meedoen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt weinig uit met dit spelersmateriaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog steeds geen capabele trainer.
Heracles nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado wordt onderschat die gaan ook nog wel meedoen om het kampioenschap.
Klasse verdediging ook met Wisgerhof, Roseler en die andere mongool die een eigen goal maakte tegen Feijenoord, Douglas die elke wedstrijd een grote fout maakt en 8 wedstrijden per seizoen geschorst is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als Tukker moet ik zeggen dat we de selectie aardig rond hebben dit seizoen hoor.
Vast welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado wordt onderschat die gaan ook nog wel meedoen om het kampioenschap.
Raiola wil gewoon meer knakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wil eerst nog weten wat de plannen van Pardew met hem zijn
Ja wel. Of is die verdediging die Beste von der Niederlande?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maakt weinig uit met dit spelersmateriaal.
En ze doen alsof Chadli en Tadic het hele seizoen goed gaan spelen, Ze werden niet eens onder druk gezet bij Gurn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klasse verdediging ook met Wisgerhof, Roseler en die andere mongool die een eigen goal maakte tegen Feijenoord, Douglas die elke wedstrijd een grote fout maakt en 8 wedstrijden per seizoen geschorst is.
Verder ook nog goede backs als Tiendalli en Rosales.
Komt goed bij jullie inderdaad
Wacht daar maar mee tot 1 september.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
Anita heeft nog geen eens getekend bij Newcastle, die flikker mag er wel mee opschieten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klasse verdediging ook met Wisgerhof, Roseler en die andere mongool die een eigen goal maakte tegen Feijenoord, Douglas die elke wedstrijd een grote fout maakt en 8 wedstrijden per seizoen geschorst is.
Verder ook nog goede backs als Tiendalli en Rosales.
Komt goed bij jullie inderdaad
Wel kut, want we willen die Barca spelertjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wacht daar maar mee tot 1 september.
Groningen heeft een zaadteam, maar Twente wint en ze zijn direct kampioenskandidaat nummer 1.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ze doen alsof Chadli en Tadic het hele seizoen goed gaan spelen, Ze werden niet eens onder druk gezet bij Gurn.
Hee joh, doe eens normaal manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij geeft in 1 post aan wat voor een onmundige mongol je bent, chapeau.
Fontas komt toch niequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel kut, want we willen die Barca spelertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |