Daar zijn we het over eens jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
Kan mobiel niet posten vanuit vorig topic (denk ik). Anyway, we zijn het erover eens. Anouk is![]()
![]()
Jep, alweer bijna een jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, word helemaal een beetje verlegen van de reacties op mijn meissie![]()
Welkom Fenne en G met zijn lekker hapwangen!
En mevr_mus, is hij alweer bijna een jaar!? Gaat dat hard zeg! (Mis toch echt af en toe dat lijstje bovenin, helemaal met mobiel internetten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bouwcontainers mist nog op ons lijstje. We hebben/ hadden wel water/ modderplasjes, tuin, aarde en een slootje (waar gelukkig ook vooral modder en weinig water inzat, ook waren wij maar 2 stappen verwijderd en alert).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:49 schreef PureEvil het volgende:
Bleie, 2/3 keer in de week is vaak genoeg.....(zei de duitse kinderarts zelfs nog!) Cristel gaat ook, meestal 2x, soms 3x in de week in bad. En het is nou ook niet zo dat ze echt vies worden...
(of in bouwcontainers gaan zitten wroetenLeuk... 2 jongens )
Nee ik heb er echt geen vertrouwen in....Je moet zó hard knokken om je gelijk te krijgen. (En dan durft ze ook nog te zeggen 'verspilling van ziektekosten geld...', nou ik kan wel ergere verspillingen bedenken)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef J1981 het volgende:
Vervelend dat je geen goed gevoel hebt bij de beslissingen van de kinderarts PE. Misschien dat ze morgen nog met ander nieuws komt, of heb je daar niet echt vertrouwen in?
Slechte ervaringen mee????quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Even vanuit de lurkstand ..
PE, ik lees dat je in Veghel bent geweest??.. Ben blij dat ik daar niet meer zit
...
Dat magquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:25 schreef Sam1993 het volgende:
... verder geef ik alleen mijn mening over hoe ik het er vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef SupremeEvil het volgende:
Maar vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze gevoelens en 'problemen'...
Even nog gauw onder spoiler voor PE vwb Veghel:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee????
Ik zit nu te twijfelen ofdat ik zal gaan bellen naar een ander zh, ik heb gekeken op google net, kan naar maastricht (AZM) of tilburg (st. elisabeth) Allebei zo'n 100 km rijden, maar dat maakt me dan niet uit. Hmz, twijfels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wbt de krampjes, ze zijn de laatste twee dagen gelukkig weer wat minder, maar ze poept ook weer vaker (bijna dagelijks), dit was eerst eens in de 3-4 dagen, misschien dat dat scheelt? Het is in ieder geval voor nu heel fijn.Mama van F. (2012) en M. (2016)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Maar we gaan wel geregeld stoppen hoor, want in één stuk gaat natuurlijk niet: brandstof, vieze luiers, benen strekken, eten en drinken, chauffeur wisselen, hond uitlaten, genoeg om voor te stoppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef Susie het volgende:
Rijden jullie in 1 stuk? Wow, dat hadden wij niet gered met Anouk hoor. Die begon echt op een gegeven moment te protesteren....en laat ik die keer niet vergeten dat de lucht in de auto niet van buitenaf kwam
Oh, dacht al!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar we gaan wel geregeld stoppen hoor, want in één stuk gaat natuurlijk niet: brandstof, vieze luiers, benen strekken, eten en drinken, chauffeur wisselen, hond uitlaten, genoeg om voor te stoppen.
Simon krijgt over 1,5 week van ons een houten duwwagentje. Waarschijnlijk nog iets van blokken en feestkleren en dan vind ik het wel mooi. Meest plezier doen we hem met ballonnen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben inderdaad ook op zoek naar cadeautips voor de eerste verjaardag (en die is wel al over andehalve week (..help wat gaat het snel..) zat zelf te denken aan zon waterbaan omdat jelle alles leuk vind met water e.d. Maar ik weet niet of dat al leukmis voor hem..
Alle tips zijn welkom
daar liggen; as we speak; 35 van door de kamer....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Simon krijgt over 1,5 week van ons een houten duwwagentje. Waarschijnlijk nog iets van blokken en feestkleren en dan vind ik het wel mooi. Meest plezier doen we hem met ballonnen denk ik
Leuk hè! Ik kan niet wachten tot volgend weekend!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
daar liggen; as we speak; 35 van door de kamer....
Blijft bijzonder.... een allereerste verjaardag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Leuk hè! Ik kan niet wachten tot volgend weekend!
Ik dacht de avond van tevoren dat ik icontinent werdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Blijft bijzonder.... een allereerste verjaardag.![]()
Vorig jaar rond deze tijd was er nog weinig aan de hand, alleen een verloren slijmprop in badEn zo ineens was ze er...
mijn 1ste kwam 4 weken vantevoren hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik dacht de avond van tevoren dat ik icontinent werdHad al zoveel klachten en een eerste kind komt toch niet 2 weken voor de uitgerekende datum
Lotte kreeg voor haar eerste verjaardag een driewieler met duwstang. Die stang kan er af en het stuurtje kan je los of vast zetten. Ze wordt volgende maand 3 en speelt er nog steeds mee. Ook een kinderwagen trouwens.. Maar daar heb je weinig aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Nirak het volgende:
Vraagje over verjaardagscadeautjes. Met name dan voor de ouders die ook al eerder een kindje hebben gehad. Want wat is nou te gek om te krijgen voor je eerste verjaardag? Het is pas over iets meer dan twee maanden, maar opa en oma zijn er dus al mee bezig. En toen ik zei: "kijk nou wat leuk zo'n loopfiets" toen er een jochie op voorbij kwam, zei oma al: "zullen we zoiets dan voor z'n verjaardag kopen?". Maar hij heeft al een loopfiets (met zijwieltjes), en zonder lijkt me nog wat te vroeg met 1 jaar
Hebben jullie tips voor wat "grotere cadeau's? Iets wat verder gaat dan een stapeltoren?
Hee! Kinderwagens zijn ook erg leuk voor jongens hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Linda2205 het volgende:
Ook een kinderwagen trouwens.. Maar daar heb je weinig aan
Noah krijgt over 2 weken een bobbycar
Ben je daar nog steeds zo blij mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:40 schreef mefke79 het volgende:
BJ, gefeliciteerd!
En Nirak, beide jongens kregen hier een wishbonebike voor hun eerste verjaardag. Daarnaast little people, boeken, een trommel (ja, een blikken, zelf gekocht, op de Kruisstraat, zo leuke ouderwetsche die herrie maakt).
Ja, ik ben er nog steeds blij mee. Ding is namelijk niet kapot te krijgen en dat is al heel wat met twee sloopjongens in huis. En ach, soms 'verdwijnen' de stokken op magische wijze. Hebben we effe rust.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds zo blij mee?![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog steeds blij mee. Ding is namelijk niet kapot te krijgen en dat is al heel wat met twee sloopjongens in huis. En ach, soms 'verdwijnen' de stokken op magische wijze.
Vervelend SE.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef SupremeEvil het volgende:
Bah. Ziekenhuizen.
Kom je daar aan, met je afsprakenkaartje. Vragen ze of je een of andere brief hebt, want die is nodig anders staat het niet in 'het systeem' weet de dokter niet wat hij moet doen. Werd er nagebeld voor die brief, en alles in het systeem zetten. Kom je daar bij de dokter, vraagtie zowat als eerste wat je eigenlijk komt doen...
Hij dacht een blaasontsteking te gaan checken... Nog geen 5 minuten binnen geweest en dat was het dan, over anderhalve week de uitslag ergens ophalen, weer op een andere locatie. En naar welke dokter hij dan de uitslag moest sturen, weet ik veul...jullie zijn het ziekenhuis![]()
Die dokterman had het iig niet naar z'n zin, wat een hork zeg.
6 uur vind ik iig een psychologische grensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:15 schreef Susie het volgende:
Lakentje heeft geen zin hier, draaikont die wij hebbenNou ja, vanmorgen was het bijna 6 uur, das beter dan bijna 5
![]()
Hoop dat je het evengoed leuk hebt TAP, het is superweer, dus gewoon genieten zou ik zeggen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:19 schreef Xanteh het volgende:
Wat een heerlijk snoezig meisje heb je daar BJ
Geef je S pokon Zoë?
Deze?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef Tinuviel het volgende:
Als Meloen rijp is, is die best zacht Susie.
Weet een van jullie nog de Ikea ledikant ombouwen tot Co-sleeper topic voor me te vinden svp? Hij kwam een paar topics geleden dacht ik hier aan bod of in z&g, ik weet het niet meer precies.
Hier prakken we alles nog wel, en hard fruit zoals appel gaat nog even in de blender.. Hij heeft ook nog geen kiezen, dus ik meen dat het dan zo moet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef Susie het volgende:
Echt mengen hoeft hier niet meer, Anouk eet al kleine stukjesEn dan zo'n prachtig gezicht erbij trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Hier heeft ze ook geen kiezen maar appel is geen probleem hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hier prakken we alles nog wel, en hard fruit zoals appel gaat nog even in de blender.. Hij heeft ook nog geen kiezen, dus ik meen dat het dan zo moet..
Stukjes vlees gaan trouwens prima, hij is gek op vlees: kip, rund, gehakt en lam heeft hij al geproeft
Dat zou je denken ja, vanmorgen weer met banaan geprobeerd, hartstikke zacht, maar hij spuugt het uit met een vies gezichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:21 schreef Susie het volgende:
@Nirak; wat Tinuviel zegt. Anouk dit kauwt echt al op dingen, zorgt er natuurlijk voor met al dat speeksel (wanneer stopt dat gekwijl een keer zeg![]()
) dat het zacht wordt. Ook een baby biscuitje gaat prima.
Ik zag haar posten in de Rapley topic vandaar dat ik dacht dat ze veel stukjes gafquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zei dat ze alles nog prakte dus vandaar dat ik aangaf dat ik appel ook vrij lang eng vond.
Fijn dat jouw R. zo lekker smult vanalles!
Puck deed dat ook maar wordt nu kieskeurig
Aha! kijk..ik dacht dat jullie nog steeds aan het Rapleyen waren!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, vanmorgen weer met banaan geprobeerd, hartstikke zacht, maar hij spuugt het uit met een vies gezicht
Misschien is het de tekstuur. Is maar goed dat we rapley niet hebben doorgezet, dat is echt niet zijn ding
[ Bericht 7% gewijzigd door PureEvil op 20-08-2012 11:51:57 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:57 schreef Kyara het volgende:
Hier inmiddels veel meer last van de warmte. Gister om 22.00 uur nog even opgeweest en vannacht hebben we om half 5 ook met z'n drietjes vijvenbuiten gezeten. Vandaag is het ook drama met slapen. Met moeite 2 uur geslapen maar wel doormoe. Gelukkig wel goed gegeten. Vind het zo vervelend dat het binnen zo langzaam afkoelt.
Was dat niet bij MeNicole? Nouja, voor alle zekerheid hebben we toch maar vast het bedje een standje lager gezet. Beetje voorbarig misschien. Maar better safe than sorry. Hij gaat ineens zo snel en is zo bezig met die spijltjes en z'n voetjes afzetten op die bovenste rand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:36 schreef Susie het volgende:
En Kuukske; ook met slaapzak lukt ze dat gewoon!Volgens mij was er hier ook ergens een die het heeft gepresteert om met slaapzak en al uit het bedje te klimmen
Weet niet meer welke doerak dat was.
Ja dat doen ze dus idd, ook in slaapzak...Maakt ze niks uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:15 schreef Kuukske het volgende:
Buh. De warmte moet het huis uit!.
Vanmorgen lag Billie op z'n buik en met z'n hoofd bij het voeteneind. Keigrappigben benieuwd of ie ook zo ondernemend is als ie weer in een slaapzakje ligt.
Zeg je dat ook als ie er met slaapzak en al uitflikkerd? Ik zou het risico niet nemen iig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:11 schreef Bleie het volgende:
Kuukske: hier duurde het nog eventjes voor hij ook in zijn slaapzak kon omdraaien, maar nu gaat hij echt zijn hele bed door. Bedje is nog niet omlaag, dat doe ik pas als hij echt zelfstandig kan zitten (die ene keer dit weekend was een toevalstreffer geloof ik). Ik vind het zoveel handiger, een hoog bedje.
Hij maakt nog totaal geen aanstalte om zich ergens aan op te trekken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:16 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ie er met slaapzak en al uitflikkerd? Ik zou het risico niet nemen iig.![]()
En tnx voor alle 'sterktes'
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:46 schreef bitterend het volgende:
Oh jullie zijn gewoon al 3 pagina's verder
Succes MeNicole! Hopelijk zijn jullie snel weer compleetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias mag niet meer eten in de hoop dat er straks plek is op de ok. Dan gips en morgen naar huis. Eindelijk....
Heeeerlijk zo'n nacht!! die heb ik sinds ze 4 maanden is niet meer gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ja baal ik ook van, gelukkig doet S.ara het goed
ze heeft vannacht 8uren geslapen (half9 tot 4:30) en daarna nog eens 3.
Ze is zo liefen snachts kan ik mooi smsen met m'n vriend want die werkt bijna 24/7 in zo'n week
De warmte is hier redelijk uit huis, nu 24 graden
+1!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Succes MeNicole! Hopelijk zijn jullie snel weer compleet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heeeerlijk zo'n nacht!! die heb ik sinds ze 4 maanden is niet meer gehaddaarvoor sliep ze elke nacht zo en werd ik wakker met vreselijke stuwing, ik stond dan te kolven om 3uur 's ochtends in de keuken want ik kon het echt niet meer..
Gaat goed hoor. Gister termijnecho gehad en 2 prachtige minimensjes gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:48 schreef Susie het volgende:
Jij zal hem straks er echt niet meer uit kunnen tillen Kyara!
Hoe gaat het? Lees wel Z&G, maar dan moet ik het net treffen, lees niet alles daar
![]()
Welkom Bunny!
Nee, Jut en Jul krijgen Midas' kamer en Midas verhuist naar een kleinere kamer. Weet nog niet of hij ook zijn meubeltjes meeneemt of een nieuwe kamer krijgt. Zijn nieuwe kamer is nu nog kattenkamer dus we moeten nu op zolder een soort ren voor ze gaan maken. Genoeg te doen in huis dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef bitterend het volgende:
Oh Kyara ik dacht ook aan je vandaag hoe het gaat? ik lees nooit in Z&G eigenlijk.
Komen jut en jul op Midas zijn kamer?
Eva alweer bijna 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat bizar joh Kyara... Raar dat mensen zo niet empatisch kunnen zijn...
Vraagje: Heeft er iemand ervaring met een wishbonebike? Evaatje wordt over 2 weken 1 en ik zit eraan te denken om zo'n ding voor haar te kopen, ik denk dat ze het machtig mooi vindt.
Het verschilt heel erg per kind. Puck had er met 1 jaar echt nog niks mee gekund en ik weet er meer zoals Ivan van Claudia.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat bizar joh Kyara... Raar dat mensen zo niet empatisch kunnen zijn...
Vraagje: Heeft er iemand ervaring met een wishbonebike? Evaatje wordt over 2 weken 1 en ik zit eraan te denken om zo'n ding voor haar te kopen, ik denk dat ze het machtig mooi vindt.
Sowieso moet je auto 3 driepuntsgordels hebben op de achterbank. Maar de middelste zitplaats is vaak geen volwaardige plaats. Daar past geen breed autozitje tussen in elk geval. Niet in onze -toch niet zo kleine- 308 in elk geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Passen 3 autostoeltjes niet naast elkaar dan? De grootste in het midden van de achterbank en de kleine maxicosi's achter de stoelen? Of blaat ik nu iets heel stoms?
Dohquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef bitterend het volgende:
Is die whishbone dinges erg anders dan een loop karretje? of zo'n lieveheersbeestje waarop je kan zitten?
* PureEvil zoekt op google naar de prijs.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:32 schreef Kyara het volgende:
Met deze kunnen ze veel langer vooruit doordat hij op 3 standen kan. Maar hij is ook wel behoorlijk aan de prijs.
Daar kun je op wachten.....Tot vervelens aan toe willen ze dan elke dag bij je in bed liggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Zoë23 het volgende:
gaat snel met de mini's hier!
wel een leuke loopfiets, geld vragen is dan een goed idee
Bitterend
Lijkt me zo fijn slapen met Sik durf het niet dus doe ik het ook niet.
maar als ze dan zo naast me ligt te slapen..! misschien als ze groter is
Hihi ja het is wel fijn maar kan ook vervelend zijn als ze met haar beentjes in mijn rug trapt of aan mijn haar trektquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Zoë23 het volgende:
gaat snel met de mini's hier!
wel een leuke loopfiets, geld vragen is dan een goed idee
Bitterend
Lijkt me zo fijn slapen met Sik durf het niet dus doe ik het ook niet.
maar als ze dan zo naast me ligt te slapen..! misschien als ze groter is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hihi ja het is wel fijn maar kan ook vervelend zijn als ze met haar beentjes in mijn rug trapt of aan mijn haar trekt..ik durfde het ook niet in het begin maar ik viel telkens in slaap als ik aan het voeden was nu nog steeds eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |