quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 08:49 schreef PureEvil het volgende:Bleie, 2/3 keer in de week is vaak genoeg.....(zei de duitse kinderarts zelfs nog!) Cristel gaat ook, meestal 2x, soms 3x in de week in bad. En het is nou ook niet zo dat ze echt vies worden...
(of in bouwcontainers gaan zitten wroeten
Leuk... 2 jongens )
Oh bouwcontainers mist nog op ons lijstje. We hebben/ hadden wel water/ modderplasjes, tuin, aarde en een slootje (waar gelukkig ook vooral modder en weinig water inzat, ook waren wij maar 2 stappen verwijderd en alert).
Zoe, bah, dat is idd geen leuke avond. Hopelijk valt het mee met de missie van je lief. Menstruatie is wel vaker wat heftiger na zwangerschap en geboorte, maar wat jij omschrijft klinkt wel heel heftig.
Bleie, is Pietje dan te zwaar voor jou om vast te houden onder de douche?
Ik vind het nu zoveel handiger met douchen in plaats van badderen. Wij doen dat ook s'avonds bijna standaard ook als we beiden thuis zijn. Dan gaan wij gelijk mee onder de douche, elk met 1 zoontje en dan is de hele familie geweest. De grote moet sowieso met dit mooie weer na elke kdv dag gaan in verband met zand dat letterlijk en figuurlijk overal zit, echt zelfs in zijn onderbroek

Kleine gaat dus om de dag meestal.
Susie, ik wil ook weten waar dat knopje zit. Bij ons gisternacht om 5 uur gaan voeden, handig in combinatie met een peuter die om 5.30 uur de kamer in kwam, bij ons in bed ging liggen en een wekker die om 6.20 uur stond. Gelukkig door manlief die om 6 uur uit bed ging en me om 6.40 uur wakker maakte toch nog wat extra slaap gehad