Net begonnen en ik zit nu al een beetje vastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geniale game, laatst de GOTY gehaald en heb er nu wel 200 uur in zitten ofzo. De DLC is ook de moeite waard.
Dus je hebt m niet gespeeld..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
mijn ervaring op gamescom vandaag, want ik mocht in de business area:
In de ochtend ging ik met een mannetje of 10 naar het gebouw van GamesCom waar we 5 games mochten testen: Black ops 2, Fifa 13, pes 2013, GTAV en ASC 3.
als eerst gingen we BO2 spelen en dat was een prachtige ervaring, veel beter dan bo. De multiplayer is veel beter dan voorgaande delen en de killstreaks ook. Over de storymode kan ik niks zeggen.
Fifa 13 was de volgende en de first touch is een goede feature alleen niet echt groundbreaking. De Attacking intelligence was geweldig verbeterd dan in fifa 12. Ook de vrije trappen zijn goed.
pes 2013 was ik niet zo van onder de indruk (sorry konami)
ASC3 is echt geweldig opgebouwd. Mooie storyline en de graphics ook geweldig.
over GTAV mag ik niks zeggen
WAKKER WORDEN!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
mijn ervaring op gamescom vandaag, want ik mocht in de business area:
In de ochtend ging ik met een mannetje of 10 naar het gebouw van GamesCom waar we 5 games mochten testen: Black ops 2, Fifa 13, pes 2013, GTAV en ASC 3.
als eerst gingen we BO2 spelen en dat was een prachtige ervaring, veel beter dan bo. De multiplayer is veel beter dan voorgaande delen en de killstreaks ook. Over de storymode kan ik niks zeggen.
Fifa 13 was de volgende en de first touch is een goede feature alleen niet echt groundbreaking. De Attacking intelligence was geweldig verbeterd dan in fifa 12. Ook de vrije trappen zijn goed.
pes 2013 was ik niet zo van onder de indruk (sorry konami)
ASC3 is echt geweldig opgebouwd. Mooie storyline en de graphics ook geweldig.
over GTAV mag ik niks zeggen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef goldboy7676 het volgende:
Jawel, ik heb een aantal gameplay beelden gemaakt van ASC3, Bo2, fifa en pes, alleen ik mocht niks opnemen van Rockstar omdat het geheim moet blijven en ze willen de kans voorkomen dat het gelekt, wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door rickyszz op 15-08-2012 23:11:24 ]
Doe het in een spoiler, dan kunnen ze t niet lezenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja wil je een paar details DM'en?
quote:Anonymous Claims To Have Hacked Sony PSN Again
hypnosec writes "Anonymous has claimed a new attack on Sony PlayStation Network and this time around it seems that it has managed to hack nearly 10 million user accounts and and as a proof of the hack dumped more than 3000 credentials online in the form of a pastebin post. The notorious hacktivist group is claiming that the entire set of hacked credentials contains over 10 million PSN accounts and that the file is of around 50GB."
Wat heeft Sony nu weer gedaan volgens Anon? Teveel games weggegeven bij PSN+quote:
[Update: 16/08/2012 Sony has tweeted through the official PlayStation account on Twitter that the claim is completely false]quote:
Omdat Twitter toch stiekem de snelste manier is om iets naar buiten te brengen.. Een persbericht doet er veel langer over om opgepikt te worden. Plus; het is een kleine moeite.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Façade het volgende:
[..]
[Update: 16/08/2012 Sony has tweeted through the official PlayStation account on Twitter that the claim is completely false]
Waarom moet alles de laatste tijd via Twitter.![]()
Deze was dan weer wel mooi:
[ afbeelding ]
Geen paniek! Koop onze spellen!
Ja allicht, maar het staat zo onprofessioneel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat Twitter toch stiekem de snelste manier is om iets naar buiten te brengen.. Een persbericht doet er veel langer over om opgepikt te worden. Plus; het is een kleine moeite.
Wtf is dat http://www.dyadgame.com/ ?
Zolang er nog een officieel statement komt op de website kan ik me er niet aan storen. Ik ben blij dat ik het inmiddels weetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Ja allicht, maar het staat zo onprofessioneel.
Dat vroeg ik me ook al af.
Oei, een neger wordt gekilled.... zijn er al weer klagers die gaan roepen dat de game racistisch is...!?quote:
Deus ex 3?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef Yi-Long het volgende:
Weer mooie aanbiedingen op PSN, o.a. Deus Ex 3 voor 8 euro (of 10 euro inclusief alle DLC), en Mini Ninjas (ook 8 euro).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |