Klopt maar geef die 3rd party dan wat meer tijd ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rain niet een 3rd party exclusive. Je moet wat voor dat soort comtracten
Absoluut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik was wat negatief in het begin, maar al met al toch een goeie conferentieGamescom > E3.
Misschien wel beste presentatie van laatste 3 jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik was wat negatief in het begin, maar al met al toch een goeie conferentieGamescom > E3.
Dat wordt dus Beyond: Two Souls, dat showden ze al op de E3 en noemden ze nu even kort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:13 schreef Godtje het volgende:
Sony![]()
Leuk dat ze nog steeds creatief bezig zijn.
Heavy Rain 2 binnenkort?
dlc is er in overvloed, voor Warriors of Rock en 5 in elk geval. Online zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Harveo het volgende:
Is er nog leven in Guitar Hero voor de PS3? Wil eigenlijk een gitaar met game aanschaffen om online te spelen... Maar omdat het al vrij lang te krijgen is weet ik niet of er nog dc voor te krijgen is en of er uberhaupt iemand nog online speelt...
Iemand een idee?
Welkom! Als je vragen hebt, stel ze gerust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eindelijk een PS3 bemachtigd. Het is wel even wennen....
Of die PS3 ook kan staan? Want mijn desk is niet echt heel groot en staand zou hij nog kunnen passen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Façade het volgende:
[..]
Welkom! Als je vragen hebt, stel ze gerust.
De Fat kon dat makkelijk, de Slim is inderdaad beter met een standaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Of die PS3 ook kan staan? Want mijn desk is niet echt heel groot en staand zou hij nog kunnen passen.
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Façade het volgende:
[..]
De Fat kon dat makkelijk, de Slim is inderdaad beter met een standaard.
http://www.beslist.nl/products/accessoires/r/PS3_Slim_houder_en_opberging/
Rond ¤15,- heb je er al één.
Of je klemt em tussen je collectie gamesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef janrad het volgende:
Voor de slim zou ik een steun kopen want die is zo smal die kan makkelijk omvallen.
Ik weet wel dat er losse verloopstekkers zijn die daarvoor zorgen. In ieder geval voor HMDI. Optisch durf ik niet te zeggen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef janrad het volgende:
Weet iemand of je nog ergens kabels kan kopen voor de PS3 met een haakse aansluiting ? Ik zou dan een HDMI kabel, een stroomkabel en een optische audio kabel nodig hebben. Die zijn namelijk makkelijk als je je PS3 rechtop zet.
Zoals dit?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er losse verloopstekkers zijn die daarvoor zorgen. In ieder geval voor HMDI. Optisch durf ik niet te zeggen..
http://www.allekabels.nl/(...)B0-naar-beneden.htmlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef janrad het volgende:
Weet iemand of je nog ergens kabels kan kopen voor de PS3 met een haakse aansluiting ? Ik zou dan een HDMI kabel, een stroomkabel en een optische audio kabel nodig hebben. Die zijn namelijk makkelijk als je je PS3 rechtop zet.
Helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef Façade het volgende:
[..]
Zoals dit?
http://www.allekabels.nl/na/45/1518/Verloopstekker.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |