Ik heb nog nooit een serie met afleveringen langer dan 20 minuten afgezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog series als Prison Break en Lost kijken.
Ik heb House tijdje terug gekeken, gewoon als geinig vermaak naast dat je iets anders aan het doen bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serie met afleveringen langer dan 20 minuten afgezien
Hoeveel van die conferenties heb je wel nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Begint nu.
Website zit wel overvol?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Begint nu.
Dat was toch een conferentie over de xbox360games?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel van die conferenties heb je wel nietLaatst ging het er ook al topics lang over.
E3 - Engelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel van die conferenties heb je wel nietLaatst ging het er ook al topics lang over.
Ik heb het aan.quote:
Ik zit er ook inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
E3 - Engels
Dit - Engels
Tokyo game show - Japans.
[..]
Ik heb het aan.
De E3 is voor alles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toch een conferentie over de xbox360games?
Wel redelijk dicht op elkaar ingepland dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
E3 - Engels
Dit - Engels
Tokyo game show - Japans.
[..]
Ik heb het aan.
Dat wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk dicht op elkaar ingepland dan?
Nee man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
De E3 was vroeger echt vet, nu is beetje saai.
Gamescom is nu veruit de grootste confentie die er is.
Tokyo Gameshow is ook nog wel groot.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik GoT ga kijken, want het lijkt me echt pure kanker
Blackadderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk momenteel deze series:
- Game of Thrones
- True Blood
- Firefly
Verder is dit wel tof:
- Band of Brothers
- IT-Crowd
- Blackadder
- Legend of the Seeker (al volgt het de boeken wel HEEL erg losjes, zowat alleen de namen kloppen)
- Breaking Bad
- The Walking Dead
- The Wire
- The Sopranos
- Boardwalk Empire
- Prison Break
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |