Smeagol kun je zien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we willen dus niet shoppen. Maybe naar iets wat daar te zien is (entreegeld wil ik wel betalen, maar geen 20 euro) We gaan volgende week naar walibi
Kom naar mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we willen dus niet shoppen. Maybe naar iets wat daar te zien is (entreegeld wil ik wel betalen, maar geen 20 euro) We gaan volgende week naar walibi
Openlucht museum?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende week al walibiEn efteling is poepduur
Kaasmarkt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor goeden matigen activiteiten zijn daar te beleven?
Ja dat zei mama ook al, die was daar vandaag geweest. Weet alleen niet of brum dat boeiend vindtquote:
Kun je nog naar mijn huisje zwaaien als je de toeristenbus pakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zei mama ook al, die was daar vandaag geweest. Weet alleen niet of brum dat boeiend vindt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is apenheul nog leuk? Ben daar 14 jaar geleden voor het laatst geweest gok ik
Mja, ben er vorig jaar geweest maar vond er niet zo heel veel aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga dit doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Hoe voel jij jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga dit doen
http://www.ticketveiling.(...)rtje-amsterdam/a1432
Opties opschrijven en de steen laten beslissen?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
De kat prikt zijn oog aan een pen.
Ja hoe dan, want hele dag vermaak? Ik wil zoiets best doen maar hoe ga je dat random doen met die dobbelsteen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opties opschrijven en de steen laten beslissen?
Hij is normaal best slim, maar dit was een beetje dom.quote:
Op voorhand opties uitzoeken natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoe dan, want hele dag vermaak? Ik wil zoiets best doen maar hoe ga je dat random doen met die dobbelsteen?
autistmomentje ohai
Starten bij een station met veel knooppunten (waar je uiteraard met de trein heen gaat). Dan in de grote hal bij zo'n bord met vertrektijden gaan, dobbelsteen gooien en het hoeveelste nummer je gooit is hoeveelste nummer van het bord je paktquote:
Maar ik snap hem welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat een slekte matige uitleg zeg
Jeejquote:
Waar je een speciaal kaartje voor moet hebben? De volgende op het bord pakken of nog een keer dobbelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef Dwyn het volgende:
Wat doe je dan als het een internationale trein is?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar je een speciaal kaartje voor moet hebben? De volgende op het bord pakken of nog een keer dobbelen
Gewoon naar Berlijn gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef Dwyn het volgende:
Wat doe je dan als het een internationale trein is?
een potje met vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een goede matige activiteit voor twee voor in de trein?
noiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een goede matige activiteit voor twee voor in de trein?
Goeden dagbestedingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh maar we gaan wel bij overal waar we komen een terrasje pakken
NS monopoly. Alle plekken van het monopoly-bord bezoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Andere doelen dan alleen starbucks en ikea? Dat is wel grappig.
Bazenactiviteitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
NS monopoly. Alle plekken van het monopoly-bord bezoeken
Man, voordat je bij Haarlem bent, ben je al zatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Eventueel te combineren met zap de negert!
Hennalucht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Nadeel van henna:
Uitspoelen, cremespoeling, uitspoelen, shampoo, uitspoelen, cremespoeling, uitspoelen, nog een keer cremespoeling met de sterkste geur die je hebt, uitspoelen.
En je haar ruikt naar:
Henna
JAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
NS monopoly. Alle plekken van het monopoly-bord bezoeken
Ik kan m zo 1,2,3 op maps niet vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bestaat Ons Dorp eigenlijk echt?
Ook alle straten, overal een foto maken en je kunt je eigen monopoly-bord makenquote:
Nee, alleen in België een wijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan m zo 1,2,3 op maps niet vinden
Ja, preciesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen in België een wijk![]()
Dus je kan nooit het monopoly-spel compleet krijgen
Dat is niet hetzelfdequote:
quote:
Mini-meet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat het OV komende maandag pas weer geldig was. Dit komt me goed uit, want ik ga vrijdag op en neer naar Nijmegen.
Mochten de Hits van de week binnenkomen, dan kan ik ze misschien dus nog wel persoonlijk aan Dwyn overhandigen.
meteen de duurste kiezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
Kak site. Ik wil dees. http://topvintage.nl/nl/v(...)int-bow-pencil-dress
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Het eerste nummer is het gangnummer, dus dat is ook al genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef Dwyn het volgende:
En ik hoop trouwens dat je huisnummer toevoeging goed is doorgekomen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
Uitgroei wegyay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb de link gemaild naarmet de vraag I can haz pwetty please?
Uitgroei wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga vanavond na het werk nog even verven, als ik dan nog zin heb!
Uitgroei wegEpic redSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Uitgroei wegIt's on fire!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb inmiddels zoveel uitgroei dat ik het ombre kan noemen![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
* IJsdraakje geeft schop onder kontquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben mezelf al een uur lang naar de sportschool aan het slepen en ik zit nog steeds in mn kamer.
http://bit.ly/NhBNxuquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lopen die veilingen snachts gewoon door op vakantieveilingen?
Dan ga ik om 2 of 3 uur wel kaartjes voor apenheul scoren mehehe.
Ik ben er!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje geeft schop onder kont
Fokken op de loopband?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skjoe hij is echt heel heel heeeeel erg gaaf![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz
Ik ben m'n makeup aan het uitzoeken en wat zooi aan het weggooien.
Had nog een zooi van die instant-oogschaduw dingen liggen, die je tegen je oog drukt en tada oogschaduw.. Ik dacht "ik moet ze wel proberen voor ik ze weggooi.. "
Zulks een subtielen look!Mooi geblend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matigen shoplogsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik moet uitvogelen hoe ik filmpjes op kan nemen met mijn laptop. Want ik heb geshopt.Tijd voor een matigen shoplog!
2010 hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nog een keer lolz, volgens het stoppen-met-roken-topic is Skjoe al een kwartaal lang gestopt![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz
Ik ben m'n makeup aan het uitzoeken en wat zooi aan het weggooien.
Had nog een zooi van die instant-oogschaduw dingen liggen, die je tegen je oog drukt en tada oogschaduw.. Ik dacht "ik moet ze wel proberen voor ik ze weggooi.. "
Zulks een subtielen look!GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Verdomd!quote:
mijn webcamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin, wat gebruik jij om webcamfilmpjens te maken?
Wat een wonder dat ik dat ding gratis heb gekregen in een Enchantra surprise-pakketquote:
Inderdaad! Zulks een mooi product!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een wonder dat ik dat ding gratis heb gekregen in een Enchantra surprise-pakket
Wat goed van jou! Thanks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Wajoo, ik wist het uit mijn hoofd!
Deze: http://www.winportal.nl/webcam-companion
Ekten liefdequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Fred faalt...
Eerst bellen dat hij z'n fietssleutel kwijt is en of ik hem wil komen halen, dus ik door halve file en groten drukte... Kom ik aan heeft hij de sleutels net gevonden
Karma?quote:
Waddup babe?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wie weet.
Al vind ik dit heel niet in verhouding.
Opeens heeel erg last van m'n darmen. Nou weet ik dat ze prikkelbaar zijn, maar is even geleden dat het zo'n pijn deed. Dus dan vergeet ik een beetje dat het zoveel pijn kan doen. En nu zijn m'n darmen heel onrustig, steeds aan het borrelen en zo.quote:
Daar is het ook niet voor bedoelt toch. Ooit iemand met obesitas yoga zien doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat je van yoga niet afvalt he space?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Opeens heeel erg last van m'n darmen. Nou weet ik dat ze prikkelbaar zijn, maar is even geleden dat het zo'n pijn deed. Dus dan vergeet ik een beetje dat het zoveel pijn kan doen. En nu zijn m'n darmen heel onrustig, steeds aan het borrelen en zo.
Dat had ik ook! Ik ben een beetje misselijk van de pijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zit je op de wc en denk je dat je doodgaat van de pijn, buikpijn is kut
quote:
Huh hoe kun jij opvliegers krijgen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Geen zweet...wel kiespijn en een megaload pijnstillers
Ik wil zķ deze (laatste) kies niet kwijt...
EN IK HEB AL BIJNA TWEE WEKEN FUCKING OPVLIEGERS!!!
of iets wat er op lijkt iig, het voelt als een instant koortsaanval die dan langzaam weer wegtrekt. ik voel me gvd net Samantha van SatC![]()
normale leeftijd waarop de overgang kan beginnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh hoe kun jij opvliegers krijgen?
Nee daarvoor moet ik minder zooi eten en gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nee, ik dacht dat je af wilde vallen dus vandaar. Voor Zen is het perfect!
goed hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe je bent volgens het stop-roken-topic al 2 jaar gestopt met roken
Iehw naar Bambi...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Opeens heeel erg last van m'n darmen. Nou weet ik dat ze prikkelbaar zijn, maar is even geleden dat het zo'n pijn deed. Dus dan vergeet ik een beetje dat het zoveel pijn kan doen. En nu zijn m'n darmen heel onrustig, steeds aan het borrelen en zo.
Puckzz heeft geen baarmoeder meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
normale leeftijd waarop de overgang kan beginnen![]()
Aan de vroege kant, maar niet abnormaal
puckzzz is gecastreerd...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
normale leeftijd waarop de overgang kan beginnen![]()
Aan de vroege kant, maar niet abnormaal
o waitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Puckzz heeft geen baarmoeder meer
en dan met nakende tetters op het terras?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
In het begin was mama altijd zo leuk, ging ze opeens dr vest uitdoen enzo
en dan kreeg je een pats?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder ook... En dan zeiden wij "vlieg je weer op?"
Neen, dan zei ze "HAHAquote:
Begin van de gekte zeg ik je!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
JA HALLO!!
Het zit zo...
door het verwijderen van de baarmoeder kan een vrouw vroegtijdig in de overgang raken.
Om dat te voorkomen laat men bij de verwijdering van de baarmoeder dus meestal een aantal essentiële onderdelen zitten die dat voorkomen en de normale hormoongang handhaven. Onder andere de eileiders.
Maar ik was dus ook al gesteriliseerd. Twee wielklemmen op die eileiders jonguh!
Dus ik weet niet wat er nu gebeurtIk weet alleen maar dat ik hele warme aanvallen heb, die duren gelukkig maar een paar minuutjes...
Helpt het?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga denk ik verder lezen in mijn zelfhulpboek
orgasmesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
JA HALLO!!
Het zit zo...
door het verwijderen van de baarmoeder kan een vrouw vroegtijdig in de overgang raken.
Om dat te voorkomen laat men bij de verwijdering van de baarmoeder dus meestal een aantal essentiële onderdelen zitten die dat voorkomen en de normale hormoongang handhaven. Onder andere de eileiders.
Maar ik was dus ook al gesteriliseerd. Twee wielklemmen op die eileiders jonguh!
Dus ik weet niet wat er nu gebeurtIk weet alleen maar dat ik hele warme aanvallen heb, die duren gelukkig maar een paar minuutjes...
Hahahaha!! Euh...zo intens zijn ze godzijdank nietquote:
Wčl irritant trouwens voor je... hoest met de poten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahahaha!! Euh...zo intens zijn ze godzijdank niet
Met het pootje gaat goed. Bijna geen pijn. Ik heb nu sporttape erom, wat best lekker is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wčl irritant trouwens voor je... hoest met de poten?
Ja is ook zo.quote:
Mooi beest. Moet je toch niet aan denken dat je hond weg is...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dit best zielig en zulks...maar zou er echt een kans bestaan dat ze de hond terugvinden?
https://www.facebook.com/WaarIsSuus
Ja maar vooral duur rasheundje denk ik dan...quote:
Hoe oud ben jij Fee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
puckz je eierstokken zullen nog wel gewoon werken, wielklem erop of niet. Dus overgang zou best kunnen :-)
Ik denk dat ik meedoe, ben al 2,5 maand niet aan de klatsEn nee, ik ben niet met jong
bijna 32 maar vrouwen zijn er wel vaker vroeg bij in onze familiequote:
oeh ff bliekenquote:
*tap tap tap tap tap tap tap*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut. Dit gaat nog wel een half uur ofzo duren denk ik.
quote:
Dat is niet erg, wij zijn goeden pratersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jonge, is de schuld van de internetverbinding + photobucket.
En volgensmij ben ik een beetje zo gaan praten als een mengeling van jou en Schaar ofzo.Maar vooruit, ik vond het wel vermakelijk verder.
Precies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is niet erg, wij zijn goeden praters
Dat!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is niet erg, wij zijn goeden praters
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat mijn rooster vanavond niet meer komt
Is dat 1 van de symptomen jah?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook niet meer ongesteld zijn!
Maar de rest van de klachten hoef ik niet.... Vooral de klacht: droge vagina
Van het wandelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
1300 gram lichter naar bed gaan dan toen je wakker werd
Dat is best knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
1300 gram lichter naar bed gaan dan toen je wakker werd
1300 gram poepen, dat lukt zelfs mij niet op een dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Van het wandelen natuurlijk.
Of heb je lekker gepoept?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1300 gram poepen, dat lukt zelfs mij niet op een dag
En dat komt van onze uberautist?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch blijft het stiekem een beetje vreemd hoor Skjoe, dat twee keer per dag wegen van jou.
Ik dacht dat je ermee gestopt was inmiddels
(gelukkig zijn vreemde mensen bij far het boeiendste)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat 1 van de symptomen jah?
Dan ben ik niet in de overgang
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat komt van onze uberautist?Ik ben ook bijzonder boeiend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Die pyjama en het Ariël shirt moet ik hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Shoplog!! Er staat een watermerk van dat programma op.Maar ik ga het mooi niet opnieuw doen!
http://s1217.photobucket.(...)nt=2012-8-4Essen.mp4
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pyjama en het Ariël shirt moet ik hebben
is ook leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Shoplog!! Er staat een watermerk van dat programma op.Maar ik ga het mooi niet opnieuw doen!
http://s1217.photobucket.(...)nt=2012-8-4Essen.mp4
mijn heldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja joh, alles is leuk!
Speciaal voor jou niet alleen op den facebook gezet.
Aan je vent vragen of hij even wil snuffelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Loqi het volgende:
ik heb t idee dat ik enorm zit te stinken, maar ik kan het niet ruiken want m'n neus zit dus dicht!!!![]()
Dit gaat zo kut worden(en ik heb al gedouched
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aan je vent vragen of hij even wil snuffelen.die wist precies wanneer hij hem moest peren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de katten kijken altijd vies, dus die helpen ook niet
Knoei
Waarom heb je geen neusspray gekregen om je van deze af te helpen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:54 schreef Loqi het volgende:
ik heb t idee dat ik enorm zit te stinken, maar ik kan het niet ruiken want m'n neus zit dus dicht!!!![]()
Dit gaat zo kut worden(en ik heb al gedouched
)
Jonge, wij zijn tlc aan het kijken, al 4 uur, want de tv waarschuwde net dat ie automatisch zou uitschakelen als ik niet op ok druktequote:
Dus dan moet je even pauze nemen en mijn shoplog kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, wij zijn tlc aan het kijken, al 4 uur, want de tv waarschuwde net dat ie automatisch zou uitschakelen als ik niet op ok drukte
Vakantieveilingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vakantieveilingmensen
Kaartjes voor apenheul (2x) kosten 35 euro.
Gaan ze 30 euro bieden terwijl er nog 4 euro administratiekosten bijkomen
1 EURO VERSCHIL![]()
![]()
lolwut... ze kon me alleen iets geven voor als het ging jeuken van de hooikoorts zei zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom heb je geen neusspray gekregen om je van deze af te helpen?
Ik was ook verslaafd aan neusspray, ging langs de huisarts en kreeg iets waarmee in binnen een week clean was
Eerst say yes to the dress, toen next great baker, toen engels koken en nu politiemevrouwenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus dan moet je even pauze nemen en mijn shoplog kijken.
Wat is er op TLC dan?
Nasonex heet dat, hoef je maar 1 a 2 keer per dag te gebruiken, was met een paar dagen overal van af..geen centje pijn. Moet je maar ff op googelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
lolwut... ze kon me alleen iets geven voor als het ging jeuken van de hooikoorts zei ze
Leuk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerst say yes to the dress, toen next great baker, toen engels koken en nu politiemevrouwen
oh, dat is die spray met steroidenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nasonex heet dat, hoef je maar 1 a 2 keer per dag te gebruiken, was met een paar dagen overal van af..geen centje pijn. Moet je maar ff op googelen
ja ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was het mij wel waard. Heb de tering aan een verstopte deus
ik heb altijd een verstopte neus! En rochelende luchtwegen! En ik vertik om naar de dokter te gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was het mij wel waard. Heb de tering aan een verstopte deus
Klinkt logisch welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
maar ik weet t ook allemaal niet, hou me maar aan het voorschrift van de dok![]()
Ik herinner me zojuist trouwens ook dat ze die niet nu wilde geven ivbm komende allergie onderzoeken, dat zal wel tegenwerken dan (ik moet voor die tests namelijk ook even overleggen of ik die pillen dan wel mag slikken of niet)
thnxquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt logisch welDesalniettemin erg kut. Hoop dat je er snel doorheen bent chica
Zelfde hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef megamandy het volgende:
Nu de Olympische Spelen voorbij zijn weet ik niet wat ik moet doenMoet weer in een ritme komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde hierToen leefde ik nog lang nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
nu? veel te warm voor joh!quote:
uit welk jaar ben jij dan?quote:
en dan niet kunnen slapen door brakheid, wedden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Lindytje het volgende:
Na 5 en een half uur tlc kijken hebben we er genoeg van, we gaan naar bed![]()
![]()
'89quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit welk jaar ben jij dan?
(en damn, ik voel me nu oudik ben dus uit '82 he, niet uit '86, maar gok dat zo tussen de 0 en de 4 mijn slaapritme al verneukt is geraakt en nooit meer bijgetrokken
)
ow, dat valt nog mee. Na '90 krijg ik altijd meteen zo'n WTFFFFFF!!!!111!!!! gevoelquote:
Ik heb een halve liter wodka achter de kiezen dus dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan niet kunnen slapen door brakheid, wedden?
Maaruh, slaap lekker!
Ooh maar dat heb ik zelfsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, dat valt nog mee. Na '90 krijg ik altijd meteen zo'n WTFFFFFF!!!!111!!!! gevoel
Met als bij patiënten uit 1993 ofzo, dan denk ik "maar die moeten toch naar de kinderafdeling???"
Ik zie er anders mooi uit als een oud wijf ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip is ook een broekie, uit '82 whuhu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
hehehe, klinkt als een geslaagden avond!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter wodka achter de kiezen dus dat lijkt me sterk![]()
En thanx !
ketel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
Even een ketel + knakworstjes pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |