Smeagol kun je zien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we willen dus niet shoppen. Maybe naar iets wat daar te zien is (entreegeld wil ik wel betalen, maar geen 20 euro) We gaan volgende week naar walibi
Kom naar mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we willen dus niet shoppen. Maybe naar iets wat daar te zien is (entreegeld wil ik wel betalen, maar geen 20 euro) We gaan volgende week naar walibi
Openlucht museum?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende week al walibiEn efteling is poepduur
Kaasmarkt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor goeden matigen activiteiten zijn daar te beleven?
Ja dat zei mama ook al, die was daar vandaag geweest. Weet alleen niet of brum dat boeiend vindtquote:
Kun je nog naar mijn huisje zwaaien als je de toeristenbus pakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zei mama ook al, die was daar vandaag geweest. Weet alleen niet of brum dat boeiend vindt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is apenheul nog leuk? Ben daar 14 jaar geleden voor het laatst geweest gok ik
Mja, ben er vorig jaar geweest maar vond er niet zo heel veel aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is apenheul nog leuk? Ben daar 14 jaar geleden voor het laatst geweest gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |