Die is al geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Rmie het volgende:
wow wat een ontwikkelingen; tijd voor een persconferentie?
Het niveau van het NOS nieuws daalt met de dag... het is echt vreselijk. Helemaal sinds die nieuwe 'menselijkere' manier van vertellen. En die man, Rob Trip, ik kan hem echt niet uitstaan. De manier waarop hij verteld. "hier werd zij....DOOD aangetroffen"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het NOS journaal ook weer. Wel vertellen dat Curiosity een paar meter gereden heeft (met als ondertoon: "haha wat gaat dat ding langzaam zeg!"), maar niet vermelden dat hij met zijn freaking laser op een rots geschoten heeft.
Hij verteld ook alsof wij allemaal kleuters zijn die niks snappen, zo vervelend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het niveau van het NOS nieuws daalt met de dag... het is echt vreselijk. Helemaal sinds die nieuwe 'menselijkere' manier van vertellen. En die man, Rob Trip, ik kan hem echt niet uitstaan. De manier waarop hij verteld. "hier werd zij....DOOD aangetroffen"
Ja, dat is dus 'de nieuwe stijl' van het NOS.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij verteld ook alsof wij allemaal kleuters zijn die niks snappen, zo vervelend.
Waarschijnlijk is het beter, het zal beleid zijn kinderen serieus te nemenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef falling_away het volgende:
Het NOS journaal is van hetzelfde niveau als het jeugdjournaal van toen ik 10 was. Ik vraag me eigenlijk af wat het niveau van het jeugdjournaal tegenwoordig wel niet moet zijn!
Eerst naar de plaats Glenelg, en dan weer terug (vandaar de palindroom-naam)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:54 schreef kurk_droog het volgende:
De ontwerper van het decor neem ik trouwens ook niet serieus![]()
* al iets bekend over de route of iets dergelijks die Curi gaat afleggen?
Safety first.... Want er is geen AAA (amerikaanse ANWB) in de buurtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Molurus het volgende:
Begrijp ik nou goed dat curiosity een maand gaat doen over 400 meter? Da's ongeveer een halve meter per uur.. niet al te snel.
Mogelijk dat de reis zelfs twee maanden gaat durenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Molurus het volgende:
Begrijp ik nou goed dat curiosity een maand gaat doen over 400 meter? Da's ongeveer een halve meter per uur.. niet al te snel.
Zomaar een interessant weetje, Google is intussen al bezig met niet alleen foto's maken maar ook alles aan het opmeten. Hun nieuwste auto's meten met lasers tot een paar centimeter nauwkeurig alles op. Basically maakt Google een 3D model van de hele wereld...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mogelijk dat de reis zelfs twee maanden gaat durenDat ding heeft voor 14 jaar stroom, dus waarom gaan haasten? Lekker van de omgeving genieten en panorama foto's maken, zodat ze die aan Google kunnen verkopen. Die kunnen de foto's van gebruiken voor Mars Maps
Erg vreemd. Als ik de foto's van het oefenritje bekijk zie je duidelijk aan de bandensporen dat hij een aantal meters heeft afgelegd in in hele korte tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Molurus het volgende:
Het zal om en om rijden en stilstaan zijn schat ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Erg vreemd. Als ik de foto's van het oefenritje bekijk zie je duidelijk aan de bandensporen dat hij een aantal meters heeft afgelegd in in hele korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |