T!quote:
Q!quote:
Precies zoals het hoort.quote:
Ik ben het wachtwoord van die user kwijt.quote:
Omdat het kan!quote:
quote:
Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Tegan het volgende:
[..].
Heb je niet toevallig een heel saai langdradig verhaal te vertellen?
Horen, horen... wat moet er nou echt horen naast een neger in een bananenboom?quote:
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Horen, horen... wat moet er nou echt horen naast een neger in een bananenboom?
Ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.
Negers morgen geen geluid maken zonder toestemmingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?
Geneukt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:02 schreef Tegan het volgende:
Ik had trouwens een date gisteren jongens. En ik heb het niet verpest.
Nee het is nog heel pril enzoquote:
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is nog heel pril enzo.
Hij weet al wel dat ik geen mini's wil.
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, iedereen neukt al vanaf zn 10e.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?
90? You golddigger!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:04 schreef Tegan het volgende:
Nee, hij is way ouder, just the way I like it.
Je kent me hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop