quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Lief dat je het probeertquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?![]()
Knap vervelend zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
dafuqzojuist http://stemwijzer.seksualiteit.nl/ ingevuld en ik kom op ChristenUnie uit
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komen
Edit: CREEPY
Jongeren moeten op hun 16de verplicht langs de schoolarts om over hun seksualiteit te praten.
[ afbeelding ]
Nederland, Pamperland
Ik kreeg trouwens D66, klopt precies met wat ik stem
Wel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Vind ik ook, heb daar ook telkens oneens gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Well played!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
anytime.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog bedankt dus voor je aanraden van Man From Earth.
Dat was correct.quote:
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was leukquote:
Nee, het was veel enger!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Geen seks hebben en geen seks willen, is een wereld van verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Oh, dan moet ik oppassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |