Ok, kan ik dat tenminste met een gerust hart geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:34 schreef Blik het volgende:
Bij ABN is polisnummer gelijk aan je rekeningnummer, zo weet de miep aan de telefoon precies welke verzekering je hebt
Tnx, heb net de ABN gebeld, die zei zo ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
http://kassa.vara.nl/vraa(...)met-avp-verzekering/
Reactie 1 is wel informatief.
Ach, zolang het jou geen eigen risico of een verhoogde premie kost maakt het weinig uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Tnx, heb net de ABN gebeld, die zei zo ongeveer hetzelfde.
Komt erop neer dat de verzekeraars onderling afspraken hebben gemaakt (om de boel makkelijker te maken), waardoor ik het dus zelf moet melden, en het onder mijn inboedelverzekering valt.
Zo lang het onder de ¤750,- blijft, kan ik het gewoon (laten) fixen, en daarna de nota opsturen en dan vergoedt mijn verzekering het.
Toch blijft het weird dat zij de schade veroorzaakt, en dat het via mijn verzekering moet
Maar goed, vraag beantwoord, slotje mag
Jouw verzekering zal het wel weer op de verzekering van de buuv verhalen, maar dat is jouw pakkie-an nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef lievedraak het volgende:
Toch blijft het weird dat zij de schade veroorzaakt, en dat het via mijn verzekering moet
Oh werkt dat zo.. ik ben echt een verzekeringsnoobquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jouw verzekering zal het wel weer op de verzekering van de buuv verhalen, maar dat is jouw pakkie-an niet
Nou, ik denk niet dat ze per geval de rekening opsturen, maar het eens per jaar ofzo doen, en dan de kosten tegen elkaar wegstrepen en het verschil bijpassen. Dat kost veel minder dan elke aparte nota opsturen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef lievedraak het volgende:
Oh werkt dat zo.. ik ben echt een verzekeringsnoob
Nog nooit mee te maken gehad.. tot nu.
Dat klinkt wel logisch inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ze per geval de rekening opsturen, maar het eens per jaar ofzo doen, en dan de kosten tegen elkaar wegstrepen en het verschil bijpassen. Dat kost veel minder dan elke aparte nota opsturen.
heb je dan ook gegevens over de verzekering van de buurvrouw op moeten sturen? want anders weet ik niet hoe ze het onderling dan gaan regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:08 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch inderdaad
Nog niet, ABN Amro stuurt mij een formulier waarop ik alles moet invullen, ik neem aan dat het daar bij op staat..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je dan ook gegevens over de verzekering van de buurvrouw op moeten sturen? want anders weet ik niet hoe ze het onderling dan gaan regelen
En als niet: niet jouw probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:15 schreef lievedraak het volgende:
Nog niet, ABN Amro stuurt mij een formulier waarop ik alles moet invullen, ik neem aan dat het daar bij op staat..
Das ook weer waar. Maar wel interessant om te wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En als niet: niet jouw probleem
Wat bedoel je met het woord 'weird'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef lievedraak het volgende:
Raar, dat zij de schade veroorzaakt, maar dat het via mijn verzekering moet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het woord 'weird'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |