zie mijn tweede postquote:
Kan de bank geen documentatie aanleveren dat het ook in USD is ontvangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Essebes het volgende:
Heb mijn bank al gemailed en gebeld. Zij blijven erbij dat zij het bedrag in USD hebben ontvangen. Ik zoek munitie om mijn werkgever te overtuigen, want die blijven erbij dat ze in EURO's hebben overgemaakt.
Daarbij was ik al aan het Googlen geweest naar deze velden, ook vanuit eigen interesse, maar kon het nog niet goed vinden helaas.
kan hopelijk. Ik wacht nog op een gedetailleerder antwoord van hen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan de bank geen documentatie aanleveren dat het ook in USD is ontvangen?
Ik gok dat het inderdaad dit is, maar zoek wat ondersteuning. Mijn werkgever wil bewijzen zien, zucht...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Deetch het volgende:
Als een betaling vanaf een USD rekening komt lijkt het me logisch dat het bedrag ook in USD wordt overgemaakt.
32A lijkt me dan het bedrag dat betaald had moeten wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
http://listofbanksin.com/International_Wire_Transfer.htm
32A Value Date/Currency/Interbank/Settled Amount
33B Currency/Instructed Amount
Maar wat het nou precies betekent..
ik google nog ff verder
kijk zie je wel dat we er hier uitkomen! Thanks!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Usage Rules for Amount Related Fields
There is a relationship between the amount related fields 33B, 36, 71G, 71F and 32A which may be logically expressed in the following formula:
The instructed amount in field 33B,
adjusted with the exchange rate in field 36,
plus the Receiver's charges in field 71G,
minus the Sender's charges in field(s) 71F,
equals the interbank settled amount in field 32A.
Zelfde pdf
Nou.. dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:15 schreef eleusis het volgende:
Maar de opdracht is in USD gegeven dus
haha, idd iets te simpel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:49 schreef qltel het volgende:
Ik weet niet wat voor betaling je van ze moest ontvangen, maar ik ga er vanuit dat je een bedrag X moest ontvangen van ze. Je hebt bedrag X niet ontvangen, maar een lager bedrag. Waardoor dat gekomen is en wie de fout heeft gemaakt lijkt me voor jou niet van belang. Je hebt bedrag X niet compleet gekregen en dus zal de werkgever het restant nog moeten overboeken. Dan mogen ze zelf fijn uitzoeken wat er mis is gegaan.
Maar misschien denk ik wel te simpel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |