Zo zag mijn trap eruit richting mijn kamerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kamer in deze stijl heb ik ook gehad
[ afbeelding ]
Peter Andre!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn zus had ook take that en peter andre in dr kamer lulz
Die band onderaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh deze wil ikkost maar ¤55,- normaal ben ik meer kwijt. En ze gaan tot 70E dus dat is voor de helft van de maand goed
Maar eens gaan kijken in een winkel
Lijkt mij wel fijnquote:
Een deuk in je rib??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt mij wel fijnwant welke maat ik ook pak vaak staat het bij mij dan nog een beetje open, want aan 1 kant heb ik een deuk in mijn rib en dat is net op de plek waar de bh moet aansluiten
Moet je dat zelf allemaal doen? Konden ze dat daar niet weer erop zetten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, mijn pc is terug. Nu alle software er weer opzetten
Ja heel raarquote:
Jij bent vreemdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heel raarWel bij zo'n zwevende rib maar die staat dus meer naar binnen, kan er zo een vinger "inleggen".
Heb jij ook last van de zwevende ribben dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heel raarWel bij zo'n zwevende rib maar die staat dus meer naar binnen, kan er zo een vinger "inleggen".
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb jij ook last van de zwevende ribben dan?
Bij mij moeten ze er misschien uit
Hij is heus wel erger gewendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ga mij richting dokter begeven, kan ik daar lekker met mn zweterige lijf binnen komen
Dan kun je op balletquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Succes babe!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ga mij richting dokter begeven, kan ik daar lekker met mn zweterige lijf binnen komen
ik ben sowieso raar dus geen ideequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
[..]krijg je dan niet een hele rare vorm?
oh ja, zij wel, maar ik nietquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben sowieso raar dus geen idee
Ja soms wel ja hahaquote:
Geen last ervan maar eentje staat dus wel meer naar binnen bij die deuk. maar die daaronder is dan wel weer normaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan ik daar mijn ps3 aansluiten en mensen headshots geven?
zo nee -> forget it!
Succes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
zo nee -> forget it!
Office staat erop. En dat was het.. Gelukkig heb ik mijn lijstje met software van de laatste keer niet weggegooidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je dat zelf allemaal doen? Konden ze dat daar niet weer erop zetten?
Dat is raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Why?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om jouw it afdelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Office staat erop. En dat was het.. Gelukkig heb ik mijn lijstje met software van de laatste keer niet weggegooid
[..]
zo nee -> forget it!
Het is een TUquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om jouw it afdelinghoe groot is het bedrijf waar je werkt?
TU Eindhoven, afdeling scheikundequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om jouw it afdelinghoe groot is het bedrijf waar je werkt?
WAT...... nee rot op hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
TU Eindhoven, afdeling scheikunde
We hebben pagina's met campussoftware. Wat je er dan verder opzet is jouw keus. Dus zij zetten er windows en office op en veel plezierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT...... nee rot op hoor!
Bij de TU moet je je pc brengen als hij reinstall nodig heeft en ze hebben geen software distributie?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We hebben pagina's met campussoftware. Wat je er dan verder opzet is jouw keus. Dus zij zetten er windows en office op en veel plezier![]()
Maar je moet hem wel wegbrengen voor een reinstall ja..
Kan dat ook op afstand dan? Of zouden ze dan langs moeten komen bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn collegas hier weten ook niet wat ze horen![]()
maar dat is wel redelijk om te huilen dus
dat je zelf de software uit kan kiezen is dan nog wel okay, maar dat je hem weg moet brengen ...
Wij doen alles op afstand. Kost ons nog geen drie minuten om een computer richting nieuwe distributie te sturen, de gebruiker ziet vanzelf de computer opnieuw opgestart worden en dan begint hij met installeren en na ongeveer een uur a anderhalf uur is hij klaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan dat ook op afstand dan? Of zouden ze dan langs moeten komen bedoel je?
Oh dat is veul handigerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij doen alles op afstand. Kost ons nog geen drie minuten om een computer richting nieuwe distributie te sturen, de gebruiker ziet vanzelf de computer opnieuw opgestart worden en dan begint hij met installeren en na ongeveer een uur a anderhalf uur is hij klaar
ik snap het met kleine bedrijven maar voor een TU is het wel om te huilen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is veul handiger![]()
Ik hoorde vrijdagochtend dat hij hopelijk dinsdag klaar zou zijn
Tja..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap het met kleine bedrijven maar voor een TU is het wel om te huilen hoor
ook dat kunnen ze van afstand zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tja..
Wellicht dat ze eerst wat uitgebreider wilden kijken naar de herkomst van dat virus of zo..
Mijn account was vanochtend weer geblokkeerd, blijkbaar probeert iemand met mijn oude wachtwoord alsnog te hacken, klotezooi...
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook dat kunnen ze van afstand zien
En sowieso moet je een nieuw wachtwoord kiezen als je dat virus gehad hebt
oh ja maar soms staat jouw username nog in het vakje en dan probeert iemand 3 keer zijn wachtwoord met slaapkop op de vroege ochtend, gebeurt hier ook zo vaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan![]()
Maar na 3x fout wachtwoord invoeren wordt je account geblokkeerd en iemand heeft dat dus blijkbaar wederom bij mijn account gedaan vanochtend
Ah, dat zou ook nog kunnen. Dat hoop ik dan maar, scheelt mij weer gezeikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja maar soms staat jouw username nog in het vakje en dan probeert iemand 3 keer zijn wachtwoord met slaapkop op de vroege ochtend, gebeurt hier ook zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |