Zo zag mijn trap eruit richting mijn kamerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kamer in deze stijl heb ik ook gehad
[ afbeelding ]
Peter Andre!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn zus had ook take that en peter andre in dr kamer lulz
Die band onderaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh deze wil ikkost maar ¤55,- normaal ben ik meer kwijt. En ze gaan tot 70E dus dat is voor de helft van de maand goed
Maar eens gaan kijken in een winkel
Lijkt mij wel fijnquote:
Een deuk in je rib??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt mij wel fijnwant welke maat ik ook pak vaak staat het bij mij dan nog een beetje open, want aan 1 kant heb ik een deuk in mijn rib en dat is net op de plek waar de bh moet aansluiten
Moet je dat zelf allemaal doen? Konden ze dat daar niet weer erop zetten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, mijn pc is terug. Nu alle software er weer opzetten
Ja heel raarquote:
Jij bent vreemdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heel raarWel bij zo'n zwevende rib maar die staat dus meer naar binnen, kan er zo een vinger "inleggen".
Heb jij ook last van de zwevende ribben dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heel raarWel bij zo'n zwevende rib maar die staat dus meer naar binnen, kan er zo een vinger "inleggen".
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb jij ook last van de zwevende ribben dan?
Bij mij moeten ze er misschien uit
Hij is heus wel erger gewendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ga mij richting dokter begeven, kan ik daar lekker met mn zweterige lijf binnen komen
Dan kun je op balletquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Succes babe!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ga mij richting dokter begeven, kan ik daar lekker met mn zweterige lijf binnen komen
ik ben sowieso raar dus geen ideequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
[..]krijg je dan niet een hele rare vorm?
oh ja, zij wel, maar ik nietquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben sowieso raar dus geen idee
Ja soms wel ja hahaquote:
Geen last ervan maar eentje staat dus wel meer naar binnen bij die deuk. maar die daaronder is dan wel weer normaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan ik daar mijn ps3 aansluiten en mensen headshots geven?
zo nee -> forget it!
Succes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan ik daar mijn ps3 aansluiten en mensen headshots geven?
zo nee -> forget it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |