quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef 525TDS het volgende:
Tja Amsterdam. Geen normaal denkend mens kan zich daar thuis voelen. Er is dus niks mis met je.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef 525TDS het volgende:
Tja Amsterdam. Geen normaal denkend mens kan zich daar thuis voelen. Er is dus niks mis met je.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef 525TDS het volgende:
Onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef 525TDS het volgende:
Als ik soms hoor dat ze het met 5 euro moeten doen in 2 weken dan vind ik het nog prima dat ik thuis woon. Ik ben bijna 20..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ok
maar is er dan geen geweldig, magisch leven te vinden als je "het studentenleven" leidt?
Op de één of andere manier maken mensen in mijn klas het zo buitengewoon spectaculair dat je denkt dat je iets mist als je niet op jezelf woont haha..
Geef me even een reality check ajb
Goudaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef 525TDS het volgende:
Zoek een opleiding bij je in de buurt en vergeet die stad gewoon voor de rest van je verdere leven. Ik weet niet waar je woont maar er zijn veel leukere steden te bedenken dan Amsterdam.
- Leeuwarden, Groningen, zelfs Zwolle, Haarlem, Leiden, Delft, Gouda, Nijmegen, Breda, Den Bosch, Maastricht, echt er is genoeg.
Hmmm, schrap Gouda maar ja. -quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goudadenk dat dat wel de minst leuke stad in Nederland is waar ik geweest ben.
de rest is wel leuk though.
Allemaal een hoax.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ok
maar is er dan geen geweldig, magisch leven te vinden als je "het studentenleven" leidt?
Op de één of andere manier maken mensen in mijn klas het zo buitengewoon spectaculair dat je denkt dat je iets mist als je niet op jezelf woont haha..
Geef me even een reality check ajb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |