quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp maak je goeie techno als je klinkt als een Duits advocatenbureau.
Si señor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jij eet morgen ook gezellig mee hoorde ik! Mooi, kunnen we vast effe wat voorpret hebben
offtopic:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:26 schreef MrStokey het volgende:
[..]
En dan zijn Kruder & Dorfmeister er niet eens bij
Hoe sticht jij je nederzetting?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Luchtbed voor 2.69. Nais. Rest is natuurlijk pure onzin.
goeie god.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef friekin_ het volgende:
http://www.styletoday.nl/(...)-list-festival-fever
[..]
Holy Shit. Wat een bullcrap.
Zo'n luchtbed in reserve kan nooit kwaad. Waar heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Luchtbed voor 2.69. Nais. Rest is natuurlijk pure onzin.
De laatste keer dat ik mijn huidige gebruikte leek die gedurende de nacht leeg te lopen. Zolang je daarna languit bleef liggen was het wel okay, maar als je ging zitten was daar alle lucht wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Faazz het volgende:
Action! Ze gaan overigens net zo snel lek als die grote blauwe, het scheelt je alleen 20eu en een half uur pompen
wees daar of wees vierkant!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef LatonOne het volgende:
derrick is zelfs nog geremixed door onze innervisions vrienden in de vrijdag bravo nacht.
Van de vier uur dat ik slaap ben ik er zes dronken dus zal er geen last van hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mijn huidige gebruikte leek die gedurende de nacht leeg te lopen. Zolang je daarna languit bleef liggen was het wel okay, maar als je ging zitten was daar alle lucht weg
Ik sta strak bij Scuba, Actress, Ame, Alt-J en Anstam. Verder sta ik vooraan bij Piro want Eindhoven en goede vriend. Blawan, Disclosure en Clark pik ik ook mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
friekin, wat raad jij aan op elektro/ambient/techno-gebied? Gezien je UI ben je vast wel op de hoogte...
I wish.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Faazz het volgende:
Dus je wordt flink uitgewoond op Lowlands?
Ik ken de schrijfster, hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef friekin_ het volgende:
http://www.styletoday.nl/(...)-list-festival-fever
[..]
Holy Shit. Wat een bullcrap.
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.quote:
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekend
Daar wordt het veel te warm voor. Ik zeg less is more.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekend
Of juist welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef LatonOne het volgende:
liever graag een berg alto types die geen fuck geven.
Voor elke keer dat de moddertwins gepost worden, gooien we er deze tegenaan.quote:
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mijn creatie overigens
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mijn creatie overigens
Helaas geen alto, maar ik ga er niet als een modepop bijlopen. Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef LatonOne het volgende:
liever graag een berg alto types die geen fuck geven.
Het is een festival. Ik snap dat mode leuk is, maar niet op een festival.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.
Ultra kort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef AMDB het volgende:
Meestal is juist de relaxte festivallook bij meisjes wel cool.
Om even iemand die meeleest op te fokken, korte broek kan prima toch?
dat. ik bedoel als er ergens een plek is om je daar minder druk om te maken dan juist festivals zou ik zeggen. maar goed ik krijg vast eenzame opsluiting van de modepolitiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas geen alto, maar ik ga er niet als een modepop bijlopen. Alsjeblieft zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |