Ik ken de schrijfster, hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef friekin_ het volgende:
http://www.styletoday.nl/(...)-list-festival-fever
[..]
Holy Shit. Wat een bullcrap.
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.quote:
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekend
Daar wordt het veel te warm voor. Ik zeg less is more.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alle dames er straks bij lopen zoals op de foto's bij dat artikel dan wordt het een mooi weekend
Of juist welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef LatonOne het volgende:
liever graag een berg alto types die geen fuck geven.
Voor elke keer dat de moddertwins gepost worden, gooien we er deze tegenaan.quote:
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mijn creatie overigens
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik wilde em niet posten maar nu moet ik wel..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mijn creatie overigens
Helaas geen alto, maar ik ga er niet als een modepop bijlopen. Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef LatonOne het volgende:
liever graag een berg alto types die geen fuck geven.
Het is een festival. Ik snap dat mode leuk is, maar niet op een festival.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.
Ultra kort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef AMDB het volgende:
Meestal is juist de relaxte festivallook bij meisjes wel cool.
Om even iemand die meeleest op te fokken, korte broek kan prima toch?
dat. ik bedoel als er ergens een plek is om je daar minder druk om te maken dan juist festivals zou ik zeggen. maar goed ik krijg vast eenzame opsluiting van de modepolitiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas geen alto, maar ik ga er niet als een modepop bijlopen. Alsjeblieft zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |