Makkelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:48 schreef Gitaarmat het volgende:
10.30 in de rij: plek voor 6 tenten op camping 1 t/m 3, moet lukken toch?
Ik kom je dan wel gezelschap houden. Ik heb niet eens een spijkerbroekjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef LatonOne het volgende:
[..]
dat. ik bedoel als er ergens een plek is om je daar minder druk om te maken dan juist festivals zou ik zeggen. maar goed ik krijg vast eenzame opsluiting van de modepolitie
ga anders voor de maxidress: Flowy, luchtig, en danceproof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kom je dan wel gezelschap houden. Ik heb niet eens een spijkerbroekje
Niet dus he. Dubstep in een maxidress. Is daar nog geen youtubje van?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:52 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ga anders voor de maxidress: Flowy, luchtig, en danceproof.![]()
DANCE PROOF wtf
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef TheFastOne het volgende:
17:00 uur aankomen bij camping 2/3 is te laat gok ik?
Misschien 2 nog ergens achterin gedouwdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef TheFastOne het volgende:
17:00 uur aankomen bij camping 2/3 is te laat gok ik?
Ik denk inderdaad dat je voor een plek op camping 2/3 om een uurtje of 12 in de file moet aansluiten om er vervolgens voor 5 uur binnen te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef AMDB het volgende:
Meestal is juist de relaxte festivallook bij meisjes wel cool.
Om even iemand die meeleest op te fokken, korte broek kan prima toch?
Dat probleem heb je alleen als je met een Bacardi in de Groovetube wil waggelen. Voor de rest maakt het geen barst uit hoe je erbij loopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap mode. Echt. Maar het zijn zo'n eisen. Ik hoor er straks niet bij omdat ik gewoon rondloop in comfortabele shiz.
Ik neem waarschijnlijk alleen een joggingbroek mee zodat ik geen slaapzak hoef mee te nemen... de rest is kort, jeeeuj!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Marleen-u-peen het volgende:
korte broek?? het wordt toch helemaal niet warm??
Its been taken care of..quote:
Ja, achterin. En goed zoeken. Desnoods ff je spul ergens dumpen en gaan zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef mr-green het volgende:
Denken jullie dat er vrijdagochtend nog wel 2 plaatsen vrij zijn voor tenten op camping 1 t/m 4?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Marleen-u-peen het volgende:
korte broek?? het wordt toch helemaal niet warm??
Uhm?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
Kijk eens, heb ik die laarzen toch niet voor niets gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |