Dat maakt het juist leuk tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met moeite en veel hulp van andere. Moest daarna ook de partytent opzetten met heel veel hulp
Dan moet de rest van de groep maar meer drinken in plaats van zich aan jou te ergerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jawel maar ik was de enige in de groep die dronken was, zorgde nogal voor wat frustraties.
Eén of twee biertjes in de rij (afhankelijk van de lengte). Op de dijk sta ik nog met auto dus drink geen druppel tot hij geparkeerd staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jawel maar ik was de enige in de groep die dronken was, zorgde nogal voor wat frustraties.
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eén of twee biertjes in de rij (afhankelijk van de lengte). Op de dijk sta ik nog met auto dus drink geen druppel tot hij geparkeerd staat
Als je het terrein af loopt en de weg over steekt zit daar een strnadje aan het Veluwemeer, daar kan je dus zwemmen.quote:
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eén of twee biertjes in de rij (afhankelijk van de lengte). Op de dijk sta ik nog met auto dus drink geen druppel tot hij geparkeerd staat
bij de dijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je het terrein af loopt en de weg over steekt zit daar een strnadje aan het Veluwemeer, daar kan je dus zwemmen.
Maar is best smerig volgens mij. Veel mensen die niet douchen op lowlands, mensen die er in plassen etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef darkshadow16 het volgende:
We hebben toch het beugelbad om te zwemmen dit jaar
Moet je weer helemaal naar buiten de poort lopen. Ben je wel een goed uurtje onderweg totaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zwemmen in het Veluwemeer.. zou wel lekker zijn zo in de ochtend
Zullen we dat eerst eens bekijken voordat we allerlei spookverhalen verzinnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maar is best smerig volgens mij. Veel mensen die niet douchen op lowlands, mensen die er in plassen etc.
Hoe vies iemand is zie je niet en of er mensen er in plassen volgens mij ook niet. Dus vraag mij af hoe ze het schoon houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we dat eerst eens bekijken voordat we allerlei spookverhalen verzinnen?
1 zwembad op 55.000 man............quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef darkshadow16 het volgende:
We hebben toch het beugelbad om te zwemmen dit jaar
Met een filter lijkt mij. Hoe dan ook, het Veluwemeer is ook niet echt schoon. Daar zitten vissen, weet je wat vissen doen in het water? ALLES!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoe vies iemand is zie je niet en of er mensen er in plassen volgens mij ook niet. Dus vraag mij af hoe ze het schoon houden.
Ik sta op het caravanveld, dus voor mij valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal naar buiten de poort lopen. Ben je wel een goed uurtje onderweg totaal.
Denk het niet. Beker water vorig jaar was een (half) muntje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Luni het volgende:
Zou Lowlands nog maatregelen nemen met het warme weer, zoals gratis water uitdelen........?
Net gevraagd aan Bob.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Luni het volgende:
Zou Lowlands nog maatregelen nemen met het warme weer, zoals gratis water uitdelen........?
Neuken! Gatverdamme!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een filter lijkt mij. Hoe dan ook, het Veluwemeer is ook niet echt schoon. Daar zitten vissen, weet je wat vissen doen in het water? ALLES!
Je kan gemakkelijk gratis water bij de WC's halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Luni het volgende:
Bij alle toiletten staan waterkranen. Is daar wel altijd flink druk. Ik hou gewoon mijn Scrum-hoedje eronder en plens dat op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
voldoende waterpunten is met tropische hitte wel een vereiste imo
als ik een muntje kreeg voor elke keer dat ik al iemand out zie gaan van de hitte
ik ben voorgaande jaren nooit water wezen halen, altijd frisdrank of wat sterkersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij alle toiletten staan waterkranen. Is daar wel altijd flink druk. Ik hou gewoon mijn Scrum-hoedje eronder en plens dat op mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:32 schreef willemwaus het volgende:
Neeeee, zondag 1mm regen, daar gaat de 10 voor het weer
Geen idee maar half muntje voor een beker water was het vorig jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij is het voor een festival zelfs wettetlijk verplicht om gratis water uit te delen meen ik me te herrineren?
Is niet verplicht, groenlinks heeft er een wetsvoorstel voor gedaan zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij is het voor een festival zelfs wettetlijk verplicht om gratis water uit te delen meen ik me te herrineren?
Ik dacht dat ze verplicht zijn punten te hebben waar gratis water kan worden gehaald, dit kan dus ook bij de toiletten zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij gewoon 1 muntje voor een beker waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geen idee maar half muntje voor een beker water was het vorig jaar
Dit jaar maar gewoon met een bekertje naar de wc's lopen. Drink zelf geen bier, alleen fris dus zoveel water heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon 1 muntje voor een beker water
http://www.wetapwater.com(...)anwater-te-serveren/quote:Voedsel en Waren Autoriteit
We hebben de vraag voorgelegd aan de Voedsel en Waren Autoriteit. Het antwoord: Restaurants en andere horecagelegenheden zijn, wettelijk gezien, niet verplicht, indien kraanwater wordt besteld, om kraanwater te leveren.
Vorig jaar was het wel redelijk druk. Niet echt relaxt om bij te vullen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef Murmeli het volgende:
ach als je bij de toiletten je glas kan bijvullen is t wel te doen. moet het niet retedruk zijn daar.
4 jaar geleden vond ik het altijd wel rustig. hoe was dat de laatste jaren?
Bij wc's staan er wasbakken met kranen ja. Maar is de afgelopen jaren steeds onwijs druk geweest..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef Murmeli het volgende:
ach als je bij de toiletten je glas kan bijvullen is t wel te doen. moet het niet retedruk zijn daar.
Laatste jaren was het veel warmer, dan staat het redelijk vol rond de kranen op het festivalterrein, maar geen wachtrij van meer dan 5 mensen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef Murmeli het volgende:
beetje nasale spoeling na alle nakkiesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit jaar maar gewoon met een bekertje naar de wc's lopen. Drink zelf geen bier, alleen fris dus zoveel water heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |