HET WAS EEN VLEK MAN. ZAG JE DAT NIET OF ZO? ;Squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg dat het een vlek op mijn beeldscherm is.
Ah. Nice.quote:
Dat is neuken lijkt me..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
belangrijkste woord in het Pools is 'piwo'
Dat moet ik tegen mijn moeder zeggen als ik zakgeld wil?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
belangrijkste woord in het Pools is 'piwo'
Broodje brie zonder stroop en walnoten is wel lekker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah. Nice.
Ik denk dat ik een broodje Brie met stroop en walnoten doe.
en dan kom ik aan met mijn boterham met pindakaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah. Nice.
Ik denk dat ik een broodje Brie met stroop en walnoten doe.
BIER>quote:
nee bierquote:
Ook. Maar de stroop en de noten voegen een extra dimensie toe. Geleerd op 24Kitchen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Broodje brie zonder stroop en walnoten is wel lekker.
honing lijkt me lekkerderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook. Maar de stroop en de noten voegen een extra dimensie toe. Geleerd op 24Kitchen.
Ook met een zoetje, zuurtje en bittertje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook. Maar de stroop en de noten voegen een extra dimensie toe. Geleerd op 24Kitchen.
Voor het extra zoetje en krokantje in het gerecht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben meer van de stroop.quote:
Tfooeeee jij aapt mij naquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver... wat doe je nou Caland.
Voelde je wat in je kont?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver... wat doe je nou Caland.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook met een zoetje, zuurtje en bittertje?
Deze mannen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het extra zoetje en krokantje in het gerecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |