Wit of bruin?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde alleen even mededelen dat ik zo broodjes ga eten uit de oven met tonijnsalade en ijsbergsla.
Pimpen = sharen. Kom je zo wat brengen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde alleen even mededelen dat ik zo broodjes ga eten uit de oven met tonijnsalade en ijsbergsla.
Helemaal mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pimpen = sharen. Kom je zo wat brengen?
Dat klopt helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bah, tonijn
Ik bedoel de tonijn.quote:
mijn UI is een wijf, soort van. telt dat nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
ja sorry man jij bent geen wijf dus je krijgt lang niet zoveel quotes als jojo
Hola, como estás?quote:
En nog lekker ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn UI is een wijf, soort van. telt dat niet
Très bon. Très bon.quote:
Ik red me er vast niet uit als ik zeg dat het een punt had moeten zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef Adames het volgende:
[..]
een voegwoord na een komma, dat is gek
zeg dat het een vlek op mijn beeldscherm is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik red me er vast niet uit als ik zeg dat het een punt had moeten zijn
Teach usquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kurwa kurwa! Pools de makkelijste taal ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |