Welk plaatje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand het plaatje ergens anders uploaden ofzo, ik wil mee kunnen lachen...
Weet jij hoe die Philippe Geubels het in België doet? Ga binnenkort naar een show van hem heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand het plaatje ergens anders uploaden ofzo, ik wil mee kunnen lachen...
Ik ken hem niet eerlijk gezegd. Is het een comedian?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet jij hoe die Philippe Geubels het in België doet? Ga binnenkort naar een show van hem heen.
Impressionistische dansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eerlijk gezegd. Is het een comedian?
Dat is net zo'n downerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Morpheus heb je ongelijk.
Jezus, op je pikkie getrapt? Je bent toch ook een downer als je vindt dat "die meisje" & "ja tog" niet betiteld hoeven te worden als analfabetisme? Misschien heb je gelijk en had ik dyslexie moeten gebruiken.quote:
Dan ga je niet, probleem opgelostquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Tering, zelden zo weinig zin gehad om te gaan werken.
Ja. Dat kaal manneke met die Buddy Holly bril. Die zo heel droog praat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eerlijk gezegd. Is het een comedian?
Binnenkort op vakantie toch? Gewoon blind staren op het geld dan en gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Tering, zelden zo weinig zin gehad om te gaan werken.
Ik ben geen geo4kant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga je niet, probleem opgelost
Je moet me gewoon geen downer noemen. Daarnaast is die TT gewoon leuk bedoelt door LittleRabbit en come on het is een TT, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, op je pikkie getrapt? Je bent toch ook een downer als je vindt dat "die meisje" & "ja tog" niet betiteld hoeven te worden als analfabetisme? Misschien heb je gelijk en had ik dyslexie moeten gebruiken.
True. Al zal die vakantie ook wel de reden zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort op vakantie toch? Gewoon blind staren op het geld dan en gaan.
Fixedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet me gewoon geen downer noemen. Daarnaast is die TT gewoon leuk bedoeltd door LittleRabbit en come on het is een TT, lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |