Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef Manke het volgende:
[..]
Het is ook echt, kan me niet voorstellen dat je je zoiets kan inbeelden of dat je hersenen je voor de gek houden. Negeren lijkt me idd het beste.
De wetenschap, MRI's tonen aan dat er daadwerkelijk wat wordt waargenomen.quote:
Wetenschappers zetten dat soort dingen in artikelen en laten dit peer reviewen, kan je mij vertellen waar ik die kan vinden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef Manke het volgende:
[..]
De wetenschap, MRI's tonen aan dat er daadwerkelijk wat wordt waargenomen.
Pubmed misschien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wetenschappers zetten dat soort dingen in artikelen en laten dit peer reviewen, kan je mij vertellen waar ik die kan vinden?
..en interpreteert ze ook als ik het goed heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wetenschappers zetten dat soort dingen in artikelen en laten dit peer reviewen, kan je mij vertellen waar ik die kan vinden?
ik heb daar geen bronnen van. Maar het is al tientallen jaren bekend dat er idd. hersenactiviteit wordt gemeten bij mensen die beelden voor hun geestesoog oproepen, alsof ze het werkelijk zien, idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Welkom!
Altijd interessant om hier mee van te lezen.
Dank voor dit Welkomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Welkom , ik ben hier nu zo'n 6 jaar en daarvoor las ik ook alleen maar mee, pas wel op het is wel verslavend en net hotel california, you can check out but you can never leave om ff met Lavenderr dr woorden te spreken
Yups.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Dutchguy het volgende:
Soms heb ik, vooral als ik me heel rustig en kalm voel, dat het net lijkt alsof het 'stof' regent zowel binnen als buiten. Ik had dit vroeger toen ik veel mediteerde vaker dat ik het zag, nu veel minder. Net als een soort motregen maar veel fijner. Iemand hier ervaring mee?
Ik had nl. wel eens gelezen dat dit 'prana' genoemd werd maar het fijne weet ik er niet van.
Ja ik ken het , ik zie zowel witte als zwarte deeltjes ze lijken op trillende moleculen. Tenminste als dat is wat je bedoeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Dutchguy het volgende:
Soms heb ik, vooral als ik me heel rustig en kalm voel, dat het net lijkt alsof het 'stof' regent zowel binnen als buiten. Ik had dit vroeger toen ik veel mediteerde vaker dat ik het zag, nu veel minder. Net als een soort motregen maar veel fijner. Iemand hier ervaring mee?
Ik had nl. wel eens gelezen dat dit 'prana' genoemd werd maar het fijne weet ik er niet van.
Ik zie dat ook weleens.. maar zou dat niet zoiets kunnen zijn als de korrels op je netvlies? Of de kleine bewegingen van de lucht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja ik ken het , ik zie zowel witte als zwarte deeltjes ze lijken op trillende moleculen. Tenminste als dat is wat je bedoeld.
Geen idee, weet wel dat ik het direct zie als ik een beetje naar buiten zit te staren. Nu dus ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie dat ook weleens.. maar zou dat niet zoiets kunnen zijn als de korrels op je netvlies? Of de kleine bewegingen van de lucht?
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef mousy31 het volgende:
Dit bedoel ik dus niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling zie foto op die site.
De zgn. 'mouches volantes'. Die heb ik ook idd maar die zijn toch anders. Trillingen in de lucht is ook anders maar lastig uit te leggen. Het is echt net motregen maar veel fijner nog, vanmiddag zag ik het ook weer toen ik naar buiten staarde maar je ziet het binnen in huis dus ook gek genoeg. Enige dat me opvalt is dat ik het zie als ik in een heel rustige of nadenkende staat ben, als ik echt druk met iets bezig ben zie ik het nooit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie dat ook weleens.. maar zou dat niet zoiets kunnen zijn als de korrels op je netvlies? Of de kleine bewegingen van de lucht?
Zie jij het ook al een soort motregen, dus een snelle beweging van boven naar beneden? Het zou best een optische illusie kunnen zijn van iets maar zou echt niet weten wat voor eentje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja ik ken het , ik zie zowel witte als zwarte deeltjes ze lijken op trillende moleculen. Tenminste als dat is wat je bedoeld.
Volgens mij gaat het over 2 verschillende dingen. Ik zie ze allebei, hoewel die glasvochttroebeling effecten redelijk zeldzaam zijn in mijn geval (gelukkig maar), kan ik wat jij als vallend stof beschrijft vrijwel ieder gewenst moment oproepen door naar buiten te staren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Dutchguy het volgende:
Zie jij het ook al een soort motregen, dus een snelle beweging van boven naar beneden? Het zou best een optische illusie kunnen zijn van iets maar zou echt niet weten wat voor een.
Heb jij voor jezelf enig idee wat het kan zijn? Zie je het ook in huis? Ik kan het niet oproepen, het overkomt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over 2 verschillende dingen. Ik zie ze allebei, hoewel die glasvochttroebeling effecten redelijk zeldzaam zijn in mijn geval (gelukkig maar), kan ik wat jij als vallend stof beschrijft vrijwel ieder gewenst moment oproepen door naar buiten te staren.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Dutchguy het volgende:
Heb jij voor jezelf enig idee wat het kan zijn? Zie je het ook in huis? Ik kan het niet oproepen, het overkomt me.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef R0N1N het volgende:
Geen idee, weet wel dat ik het direct zie als ik een beetje naar buiten zit te staren. Nu dus ook
Of het dan echt stof is, m'n netvlies of de matrix-code ... geen idee
Is er ook een beschrijving van hoe het slachtoffer er toen uit zag?quote:
Ik ben wel eens in een file achter een dodelijk ongeval terecht gekomen, waarbij ik het slachtoffer ineens in de auto had zitten toen ik het wrak voorbij reed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef DO2 het volgende:
Tja, als ik doodga en ontdek dat ik niet dood ben, zou ik ws ook even een wandelingetje gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen gaan nou eenmaal nogal plotseling en onverwacht dood en snappen gewoon niet wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |