Naar een auto vernoemd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef rival het volgende:
Mijn zus is zo weg van de Giulietta dat mijn nichtje zo heet
Italiaanse meisjes die Giulia heten zijn altijd onder de indruk dat ik weet dat je het met een G schrijft. Ze zijn meestal te jong om de Alfa Romeo Giulia nog mee te hebben gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef rival het volgende:
en wat een rotnaamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef rival het volgende:
Gebeurt heel veel, Tim en Tom Coronel hebben als middelste naam Alfa en Romeoquote:
Heel logisch idd. Mijn Italiaanse vriendin heette ook Giulia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebeurt heel veel, Tim en Tom Coronel hebben als middelste naam Alfa en Romeo![]()
Mercedes van Mercedes Benz is officieel de voornaam van een meisje, dus het hele merk is eigenlijk naar een persoon vernoemd.
Giulia is een gewone meisjes naam in Italie (Julia in Amerika), Giulietta betekend kleine Giulia (Alsof je "tje" toevoegd).
Zo gek is het dus eigenlijk niet
dit wist ik niet, ik vind het als meisjesnaam wel leuk klinken trouwens!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef PeuRac het volgende:
Mercedes van Mercedes Benz is officieel de voornaam van een meisje, dus het hele merk is eigenlijk naar een persoon vernoemd. Zo gek is het dus eigenlijk niet
Correctie, het is een Spaanse naam van origine en is niet een dochter van Karl Benz, maar van hun toemalige grootste klant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
dit wist ik niet, ik vind het als meisjesnaam wel leuk klinken trouwens!
Wie gaat de mooiste auto ooit naar mij vernoemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Correctie, het is een Spaanse naam van origine en is niet een dochter van Karl Benz, maar van hun toemalige grootste klant.
Met de bron: http://www.emercedesbenz.(...)ee_Pointed_Star.html
Ik probeer mn vader al jaren een Mk2 aan te pratenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie gaat de mooiste auto ooit naar mij vernoemen?En me heeeeeel snel een jaguar mark 2 geven?
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik probeer mn vader al jaren een Mk2 aan te praten
Van mij wel, van hem...quote:
Mensen die vragen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie gaat de mooiste auto ooit naar mij vernoemen?En me heeeeeel snel een jaguar mark 2 geven?
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij wel, van hem...
Overigens kijk dit, een auto met jou naam![]()
http://otoloso.blogspot.n(...)a-gt-luxury-car.html
(het is nog een concept).
Of deze: http://blog.caranddriver.(...)pt-debuts-in-geneva/
Met je vinger in het vuil op de kofferbak je eigen naam schrijven telt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:50 schreef Evie het volgende:
[..]beide zo freaking lelijk bah. Mag mn naam niet dragen hoor!
![]()
ik sta wel met andere naam vaak achterop een boel auto's![]()
Hebben de hele wereld. En worden niet overgeslagen. Alle goede dingen zijn voor de brutale mens en wat dat betreft worden we verkeerd opgevoedquote:
sssst denk en snapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je vinger in het vuil op de kofferbak je eigen naam schrijven telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |