Het lijkt me dat hij in het 3e seizoen een grote rol gaat spelen hoor. North of the wall begint het nu pas en hij heeft het daar op gezet dus lijkt me wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Gwywen het volgende:
Tof, Ciaran Hinds als Mance Rayder. Ik had er van de week al wat over gelezen op Twitter maar er werd niets gezegd over welke rol en zo.
Ik denk dat hij een goede Mance kan neerzetten, en vraag me ook af of ze dat personage zo belangrijk willen maken dat ze daar zo'n grote acteur voor inhuren.
king of the wildlings lijkt me geen klein rolletje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Gwywen het volgende:
Tof, Ciaran Hinds als Mance Rayder. Ik had er van de week al wat over gelezen op Twitter maar er werd niets gezegd over welke rol en zo.
Ik denk dat hij een goede Mance kan neerzetten, en vraag me ook af of ze dat personage zo belangrijk willen maken dat ze daar zo'n grote acteur voor inhuren.
En dan te bedenken dat ze in het begin van boek 1 zelfs 12 jaar is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:37 schreef GooseFM het volgende:
Zou ook wat zijn als ze daadwerkelijk een 14-jarig meisje hadden gemaakt van Daenerys
nou idd, en Jon Snow 14,quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in het begin van boek 1 zelfs 12 jaar is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:39 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nou idd, en Jon Snow 14,Volantis. En dat is Robb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
http://towerofthehand.com/maps/westeros.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef Vieuw het volgende:
Is er trouwens ook ergens een kaart van de Westeros te vinden? Ik ben wel benieuwd waar dat Volantis en Braavos en zo liggen ten op zichte van Kingslanding en Winterfell.
Ja en? Met dat vage geneuzel van George RR zelf kom je niet verquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:29 schreef Quotidien het volgende:
Maar die kaart was toch alleen gebaseerd op schattingen?
Niet helemaal, in de boeken zitten ook kaarten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:29 schreef Quotidien het volgende:
Maar die kaart was toch alleen gebaseerd op schattingen?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
http://towerofthehand.com/maps/westeros.html
Bedankt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Toch opvallend dat men in 2012 nog steeds Google niet weet te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |