wat is dit voor logica?quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Franknfurter het volgende:
Ze hadden GoT er voor moeten doen ja. Tien uur was te laat, werkenden (en dus voornamelijk het GoT-publiek) hebben geen zin om dan nog een uur te gaan kijken als ze de dag erna om 7 uur eruit moeten.
Zoals de meeste HBO series...quote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik denk sowieso dat dit geen serie is die de gemiddelde Nederlander trekt.
De wat oudere mensen bedoel ik eigenlijk. Veel mensen dus die op maandagochtend ergens moeten zijn. Werkenden was inderdaad een beetje een vreemd woord. Ik ken in ieder geval geen mensen onder de 20 die naar GoT kijken.quote:
Ik ken alleen maar mensen onder de 20 die naar GoT kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
De wat oudere mensen bedoel ik eigenlijk. Veel mensen dus die op maandagochtend ergens moeten zijn. Werkenden was inderdaad een beetje een vreemd woord. Ik ken in ieder geval geen mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
Dan ga ik met suffe mensen omquote:Op maandag 3 september 2012 11:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
Dit zijn regels die tv-zenders met elkaar hebben afgesproken. Series/films voor boven de 16 worden pas na 22u uitgezonden. Of het moet al een zender achter de decoder zijn zoals HBO of Film1 etc.quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Franknfurter het volgende:
Ze hadden GoT er voor moeten doen ja. Tien uur was te laat, werkenden (en dus voornamelijk het GoT-publiek) hebben geen zin om dan nog een uur te gaan kijken als ze de dag erna om 7 uur eruit moeten.
25 fps hier, ten opzichte van 24 fps bij het origineel. Vandaar dat het sneller klinkt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef FredVleespet het volgende:
Is die intro nou versneld ? Hij klinkt anders
GoT voor BZV zou betekenen dat het om 7 uur moet beginnen, een serie met tieten en bloed er in een tijdsperiode waar ze altijd ook een nieuwsuitzending hebben op RTL4. Ik heb mijn ouders in ieder geval wel laten kijken, al helpt dat niks voor de cijfers die we altijd te zien krijgen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Franknfurter het volgende:
M'n vrienden en collega's kijken bijna niets dan HBO seris, maar idd op DVD of gedownload. Het uitzendschema van die series in NL is idd erg bagger.quote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
En nee, Nederlanders kijken wel HBO-series, maar door die uitzendschema's van de zenders hier downloaden mensen het of kopen het op DVD. Kortom ze vernaggelen het zelf.
Nee ik ging gewoon even kijken hoe lang ik nog moest wachten tot ik kon gaan beginnen met mijn 'ik kijk iedere week 1 aflevering tot seizoen 3 begint'.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een scheurkalender of wat?
Iedere week 1 afleveringquote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon even kijken hoe lang ik nog moest wachten tot ik kon gaan beginnen met mijn 'ik kijk iedere week 1 aflevering tot seizoen 3 begint'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Iedere week 1 afleveringIk heb ze al gezien he, dus dan ben ik niet meer nieuwsgierig naar de volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je eenmaal zit te kijken, dan wil je MEERquote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb ze al gezien he, dus dan ben ik niet meer nieuwsgierig naar de volgende
Ja ik zat er na die scene direct in inderdaad, wist al binnen 3 minuten dat ik verslaafd zou rakenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal zit te kijken, dan wil je MEER![]()
![]()
Die eerste scene in de eerste aflevering krijg ik toch altijd nog kippevel van. Zo mooi gedaan vind ik dat, de kou, de stilte, het gevoel dat er iets niet klopt.
We hebben het over April he.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef drumstickNL het volgende:
Damn; duurt nog zo lang de nieuwe episodes.![]()
Ach maar voor je het weet is alweer zover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |