abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116340319
Ze hadden GoT er voor moeten doen ja. Tien uur was te laat, werkenden (en dus voornamelijk het GoT-publiek) hebben geen zin om dan nog een uur te gaan kijken als ze de dag erna om 7 uur eruit moeten.
pi_116340450
Ik denk sowieso dat dit geen serie is die de gemiddelde Nederlander trekt.
Geen referral hier.
pi_116340538
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Franknfurter het volgende:
Ze hadden GoT er voor moeten doen ja. Tien uur was te laat, werkenden (en dus voornamelijk het GoT-publiek) hebben geen zin om dan nog een uur te gaan kijken als ze de dag erna om 7 uur eruit moeten.
wat is dit voor logica? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_116340578
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik denk sowieso dat dit geen serie is die de gemiddelde Nederlander trekt.
Zoals de meeste HBO series...
pi_116340591
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is dit voor logica? :')
De wat oudere mensen bedoel ik eigenlijk. Veel mensen dus die op maandagochtend ergens moeten zijn. Werkenden was inderdaad een beetje een vreemd woord. Ik ken in ieder geval geen mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
pi_116340625
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

De wat oudere mensen bedoel ik eigenlijk. Veel mensen dus die op maandagochtend ergens moeten zijn. Werkenden was inderdaad een beetje een vreemd woord. Ik ken in ieder geval geen mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
Ik ken alleen maar mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
pi_116340663
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 11:57 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik ken alleen maar mensen onder de 20 die naar GoT kijken.
Dan ga ik met suffe mensen om :(
  maandag 3 september 2012 @ 12:20:49 #278
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116341342
quote:
Dit zijn regels die tv-zenders met elkaar hebben afgesproken. Series/films voor boven de 16 worden pas na 22u uitgezonden. Of het moet al een zender achter de decoder zijn zoals HBO of Film1 etc.

Daarnaast is 22u in mijn ogen helemaal niet laat. Kijk hoeveel mensen op werkdagen naar P&W kijken en dat begint pas om 23u.
吴 曼 迪
  maandag 3 september 2012 @ 12:24:14 #279
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_116341436
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef FredVleespet het volgende:
Is die intro nou versneld ? Hij klinkt anders
25 fps hier, ten opzichte van 24 fps bij het origineel. Vandaar dat het sneller klinkt.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Public Relations / Redactie Film maandag 3 september 2012 @ 12:49:04 #280
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_116342018
Misschien dat het downloaden, het uitzenden op HBO, het reeds uitgekomen zijn op DVD deze kijkcijfers ook in de kaart spelen.

Ik vind ze overigens vrij hoog voor een US serie.

En nee, Nederlanders kijken wel HBO-series, maar door die uitzendschema's van de zenders hier downloaden mensen het of kopen het op DVD. Kortom ze vernaggelen het zelf.

Edit: ligt er hier iemand wakker van de kijkcijfers? De cijfers in de VS zijn uiteindelijk doorslaggevend of de serie doorgaat ;)
  maandag 3 september 2012 @ 12:53:59 #281
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_116342131
quote:
GoT voor BZV zou betekenen dat het om 7 uur moet beginnen, een serie met tieten en bloed er in een tijdsperiode waar ze altijd ook een nieuwsuitzending hebben op RTL4. Ik heb mijn ouders in ieder geval wel laten kijken, al helpt dat niks voor de cijfers die we altijd te zien krijgen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_116373470
The Wire, Breaking Bad, the Sopranos, Six Feet Under, en dus Game of Thrones etc. worden nooit door een miljoenenpubliek bekeken in Nederland. Die series floppen allemaal op de Nederlandse tv, gewoon omdat er geen vraag naar is en het altijd jaren later wordt uitgezonden (dus de echte liefhebber heeft het gedownload of de DVD's al aangeschaft). Ook kun je je afvragen of die series echt 'floppen' als ze in Amerika ook geen megamiljoenenpubliek bereiken, benieuwd of het heel veel scheelt als je de kijkdichtheid met elkaar gaat vergelijken (ook al zit het dan achter de kabel in de VS).
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:48:32 #283
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_116381996
In Nederland deed het eerste seizoen van Rome het wel goed. Werd om primetime uitgezonden en had gemiddeld een miljoen kijkers.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:12:14 #284
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_116382734
Dat afgeven op BzV hier. :')
Ik kijk BzV zelf niet, maar kan wel zien waarom het zo'n succes is. Goed geproduceerd, oprecht en op en top Hollands.
Prima toch?
Youtube voor de lol eens op de Amerikaanse versie van BzV, dan weet je hoe complete nepheid en bagger eruit ziet.

GoT (22.00u) en BzV (20.20u) staan bovendien niet eens tegenover elkaar geprogrammeerd. Tien uur is een lastig tijdstip zondag waarop met name de gevestigde programma's de 1/2 miljoen plus kijkers weten te bereiken: Eén Tegen Honderd, Studio Voetbal, Undercover dude van SBS6 en Hart van Nederland.

GoT presteert ongeveer gelijk met "Gewoon Jan" op Ned.3, het Tien Uur Journaal op Ned.2 en Mijn vieze vette vervelende verloofde op RTL5.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:22:59 #285
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_116383078
Dat zegt op zich wel genoeg over het Nederlandse kijkpubliek. :P

Boer zoekt vrouw vind ik trouwens niet op en top Hollands. Het format hebben ze gewoon gejat van Engeland.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 14:29:57 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116383277
mwah gaat de gemiddelde kijker in de VS (of andere landen) wel voor Game of Thrones dan?

ergens lijkt me dat sterk

edit: 2.2 miljoen voor episode 1, seizoen 1

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_(TV_series)#Reception

dan valt 400.000+ Nederlanders nog wel mee lijkt me, zeker gezien het feit dat seizoen 2 in de VS allang is afgerond!
iedereen die het had willen zien heeft het al gezien denk ik, als je dan ook nog boer zoekt vrouw wil zien dan lijkt de keuze mij snel gemaakt

edit2: en ook zeker gezien het klote tijdstip
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116384595
Bovendien stond er blijkbaar in de TV gidsen dat de serie pas 9 september zou beginnen op RTL 4. Veel mensen hebben daardoor de aflevering van eergisteren dus gemist.
pi_116448929
Aaaw ik ben aan het herkijken... Die sterfscene van Measter Luwin :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 september 2012 @ 08:28:56 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116449045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

En nee, Nederlanders kijken wel HBO-series, maar door die uitzendschema's van de zenders hier downloaden mensen het of kopen het op DVD. Kortom ze vernaggelen het zelf.

M'n vrienden en collega's kijken bijna niets dan HBO seris, maar idd op DVD of gedownload. Het uitzendschema van die series in NL is idd erg bagger.

Six Feet Under kwam zo nu en dan eens op de VPRO om 23:00 's avonds of zo. Hele rare volgordes ook. Zelfde met Carnivale. Game of Thrones komt nu pas, terwijl hij al laaaaang op dvd in NL te koop is en zo populair is dat veel mensen hem al lang gezien hebben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_116452641
Nog 29 weken :(
pi_116452693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:10 schreef Franknfurter het volgende:
Nog 29 weken :(
Heb je een scheurkalender of wat? :')
pi_116452731
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heb je een scheurkalender of wat? :')
Nee ik ging gewoon even kijken hoe lang ik nog moest wachten tot ik kon gaan beginnen met mijn 'ik kijk iedere week 1 aflevering tot seizoen 3 begint'.
pi_116452794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee ik ging gewoon even kijken hoe lang ik nog moest wachten tot ik kon gaan beginnen met mijn 'ik kijk iedere week 1 aflevering tot seizoen 3 begint'.
Iedere week 1 aflevering

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116452831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Iedere week 1 aflevering

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze al gezien he, dus dan ben ik niet meer nieuwsgierig naar de volgende :Y)
pi_116452968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik heb ze al gezien he, dus dan ben ik niet meer nieuwsgierig naar de volgende :Y)
Maar als je eenmaal zit te kijken, dan wil je MEER ~O> ~O>

Die eerste scene in de eerste aflevering krijg ik toch altijd nog kippevel van. Zo mooi gedaan vind ik dat, de kou, de stilte, het gevoel dat er iets niet klopt.
pi_116453016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Maar als je eenmaal zit te kijken, dan wil je MEER ~O> ~O>

Die eerste scene in de eerste aflevering krijg ik toch altijd nog kippevel van. Zo mooi gedaan vind ik dat, de kou, de stilte, het gevoel dat er iets niet klopt.
Ja ik zat er na die scene direct in inderdaad, wist al binnen 3 minuten dat ik verslaafd zou raken :')
pi_116453079
Damn; duurt nog zo lang de nieuwe episodes. ;(

Ach maar voor je het weet is alweer zover. :9
pi_116453125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef drumstickNL het volgende:
Damn; duurt nog zo lang de nieuwe episodes. ;(

Ach maar voor je het weet is alweer zover. :9
We hebben het over April he.

A
P
R
I
L

Huil een beetje van binnen -O-
pi_116453174
Ik weet het maar hoe meer je er op wacht hoe langer het lijkt te duren. Als je er niet op wacht dan heb je in April zo van: "Ohja GoT begint weer, yeah buddy *fistpump*"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')