internetradio...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef Gulmez het volgende:
waarom ontvangen we wel boerenmuziek in zwolle maar niet funx
wat denk jij pas in het weekend maar ik moet je teleurstellen ik heb via conecties aan een woning gekomen in holtenbroek 350 euro appartement 2 kamer en gerenoveerd pas dus ga in holtenbroek wonen, kweet nog niet wanneer ik er in kan maar wel beter man dan kamperpoort minder sociale controle in holtenbroekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:23 schreef Kekaa het volgende:
Waar blijft die foto nou?
Geen helikopter gezien/gehoord. Welke tijden?
En radio, via internet of tv. En op de wekkerradio is arrow te ontvangen, vind ik wel best.
je hoort vaak maar 1 kantje van de verhaal ja togquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Gulmez het volgende:
we stonden gewoon bij zijn auto mer vuurwerk ging hij lopen zeiken over zn nieuwe auto dus wij zeggen kk op dan, en toen liep hij dreigend naar ons toe en toen gaf mijn vriend kopstoot maar hij was omin panja ahaha lekker voor hem is goed nachtje cel
jij bent echt een turk eerste klas. Hoezo ga je tegen een bejaarde zeggen kk op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Gulmez het volgende:
we stonden gewoon bij zijn auto mer vuurwerk ging hij lopen zeiken over zn nieuwe auto dus wij zeggen kk op dan, en toen liep hij dreigend naar ons toe en toen gaf mijn vriend kopstoot maar hij was omin panja ahaha lekker voor hem is goed nachtje cel
die wonen niet in dat stuk sociale woningbouw van aalanden mensen die het land hebben opgebouwd en ik werk 32 uur, en die kopstoot gaf was niet eens een turk, ik kon hem niet tegenhouden omdat ik toch niet wist dat hij een kopstoot zou geven die oude man liep naar hem toe. en ik zeg toch dat het goed was voor die vriend een nachtje cel eigen schuld moest hij maar zich beheersen ook al was hij dronkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef Loll het volgende:
[..]
jij bent echt een turk eerste klas. Hoezo ga je tegen een bejaarde zeggen kk op.
Beetje respect voor oude mensen die dit land hebben opgebouwd en er voor hebben gezorgd dat jij en je familie een uitkering kunnen krijgen.
jahroon welke wijk woon jij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je hoort vaak maar 1 kantje van de verhaal ja tog
Sterker nog het was een nederlandse jongens uit het rustige berkum.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Loll het volgende:
Hoezo iedereen heeft dit land opgebouwd.
Misschien ben ik iets te snel geweest met jou te beschuldigen en als het een Nederlander was mogen ze hem direct op de boot zetten naar de jungle dat soort lui hoeven we hier niet.
Kan kloppen die groep hangt nu vaak in de parkeergarage bij het station aan de centrum kant, bij die rotonde daar. Laatste keer dat ik hem zag was in 2011 dus weet niet waar die nu is maar gaat niet goed met m achja pech voor hem doet ie zelf..quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:15 schreef Kekaa het volgende:
Ik zie altijd ouderen in de hanghuisje....
Nee we kennen die groep niet. We willen ze ook niet kennen... Wat een stel kneuzen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 2 jaar geleden, ik weet niet of jullie deze groep kennen?vast wel, Zwolle is in dat opzicht niet heel groot.
veel van die sjappies zitten bij die jeugdzorg locatie aan de herfterlaan(?)
damn gulmez zijn dit nou de ogs van zwolle daar moet ik dus nooit meer komen wat een kneuzenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 2 jaar geleden, ik weet niet of jullie deze groep kennen?vast wel, Zwolle is in dat opzicht niet heel groot.
veel van die sjappies zitten bij die jeugdzorg locatie aan de herfterlaan(?)
quote:Op zondag 2 september 2012 03:18 schreef amenth het volgende:
[..]
damn gulmez zijn dit nou de ogs van zwolle daar moet ik dus nooit meer komen wat een kneuzen
hahaha nee man dit zijn sjappies van zwollequote:Op zondag 2 september 2012 03:18 schreef amenth het volgende:
[..]
damn gulmez zijn dit nou de ogs van zwolle daar moet ik dus nooit meer komen wat een kneuzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |