Dieze richting Regelandis? Of van Schoonhoven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Een fraai stuk poëzie nabij de domicilie van één mijner vrinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dieze richting Regelandis? Of van Schoonhoven?
Heb best veel mensen die ik ken die daar wonen.Vornkenstraat (da's zo'n schitterende rose flatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Lopen, zo ver is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik in Zwolle een fiets wil hebben om te fietsen tussen Windesheim en station (en evt centrum etc) is dan die betaalde fietsenstalling mn enige optie? Of is er ergens een goedkopere/gratis alternatief waar mn fiets ook enigzins veilig staat?
Bus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik in Zwolle een fiets wil hebben om te fietsen tussen Windesheim en station (en evt centrum etc) is dan die betaalde fietsenstalling mn enige optie? Of is er ergens een goedkopere/gratis alternatief waar mn fiets ook enigzins veilig staat?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:48 schreef slenderhose het volgende:
[..]
Lopen, zo ver is het nou ook weer niet
Lopend heb ik 20 minuten om vanuit mijn (perfect op tijd aangekomen) trein bij Windesheim te komen. Heb van de week gemerkt dat als ik in redelijk tempo loop en ik de lift neem naar de 5e ik het net red. Heb geen zin om me elke ochtend te moeten haasten, en als mn trein 5 minuten vertraging heeft ben ik te laat. Daarbij, als het regent kom ik zeiknat op school. Met de fiets ook wel enigzins maar minder.quote:
Al die katsluie studenten die de bus pakken van het station naar het Windesheimquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:13 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon de lijn 2 nemen, gaat elk kwartier.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die katsluie studenten die de bus pakken van het station naar het Windesheim
Dat is dan onze toekomst...
Lopend ben je in veel gevallen nog sneller ook...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eyo rustig aan ben je wel barkie hahaha niet iedereen kan audi bezitter zijn we zitten in crisisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of hij 100 euro is? Je bedoelt zeker die audi van je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
eyo rustig aan ben je wel barkie hahaha niet iedereen kan audi bezitter zijn we zitten in crisis
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat sta je te lachen dan jij hebt zelf ook verkeerd net als snollywood
Weet jij waarom ik lach?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat sta je te lachen dan jij hebt zelf ook verkeerd net als snollywood
Ik sta nog steeds op nr 1 maar reageer pas als einde van de week, dan kan ik namelijk nog switchen want je mag maar een aantal reageren niet allemaal vandaar maar waarschijnlijk woon ik daar volgend jaar, lijkt me wel mooi wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Weet jij waarom ik lach?
En ga jij trouwens reageren op de huizen in de kamperpoort?
Hmm... dan ga ik maar niet reageren denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op nr 1 maar reageer pas als einde van de week, dan kan ik namelijk nog switchen want je mag maar een aantal reageren niet allemaal vandaar maar waarschijnlijk woon ik daar volgend jaar, lijkt me wel mooi wonen.
Dan ga ik voor een vrijstaand huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Gulmez het volgende:
mag wel hoorr zijn er genoegik blijf wel op nr 1 denk
mss worden we buren zou wel laggen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |