Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar ik hou ook niet van nootjes in m'n choco.
Volgende meetquote:
Mja, ik weet ongeveer waar 'ie ligt. Maar dan moet ik de hoop zooi ook meteen opruimen en meh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zo bout... Ik ben mijn tweezerman kwijt, ik vrees dat ie ergens onder de verwarming tussen het stof ligt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isMaar dat viel mij pas in toen ik het al gekocht had
[..]
Volgende meet
Zo verstopt was 'ie toch niet?quote:
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingevingquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik weet ongeveer waar 'ie ligt. Maar dan moet ik de hoop zooi ook meteen opruimen en meh.
[..]
de meet daarop ook? Hoop dat ik dan wel kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isMaar dat viel mij pas in toen ik het al gekocht had
[..]
Volgende meet
Je moet wel goed opletten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo verstopt was 'ie toch niet?
Datquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo verstopt was 'ie toch niet?
Deze meet moet ik werken dus kom ik ook niet. Niet te speciaal maken in je hoofd hequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de meet daarop ook? Hoop dat ik dan wel kan
Klinkt nu al lekker!
Normaal ligt 'ie op een vaste plek, maar na Finland heb ik 'm laten vallen en mja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingeving
Ik heb goed opgetet ja!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wel goed opletten!
van welke fabriek komt het dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze meet moet ik werken dus kom ik ook niet. Niet te speciaal maken in je hoofd heMaar hij is wel lekkor
Ik had ook een vaste plek. Maar ik heb eenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingeving
Mooien woordgarp!quote:
Ergernis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had ook een vaste plek. Maar ik heb eendie er dan mee aan de haal gaat en hem kwijt maakt
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en notenquote:
Nee, hoewel die volgens mij ook wel lekker was jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
MM, bedoelde je de huntsman? De donkerharige?
watquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Lindytje het volgende:
Ze had mijn eerdere tweezerman ook al kwijt gemaakt...
'Oh, ik denk dat ik hem dan per ongeluk in de prullenbak heb gegooid toen ik de tafel aan het opruimen was'
Ja, KAK!
mijn god, ze hebben ook truffels!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en noten
Waarom klik ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en noten
oh ja, ik ga de motor in de gaten houdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, hoewel die volgens mij ook wel lekker was jaNee die wat ik bedoel kwam op een motor aan. Verder zeg ik lekker niets
Ja, die schuift dan alle zooi van de tafel de vuilnisbak in (oud papier, lege pakjes peuken, andere zooi die weg moet) en dan kijkt ze niet goedquote:
Mwehehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die schuift dan alle zooi van de tafel de vuilnisbak in (oud papier, lege pakjes peuken, andere zooi die weg moet) en dan kijkt ze niet goed![]()
![]()
GIEVquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klik dan ook maar niet hier:
http://www.rousseau.nl/Bonbonlijst_2011.pdf
nah, valt me tegen.... ik ben een zeikerd als het om bonbons gaatquote:
domme negerwijffies met nepnagels en evenzo domme vriendjes ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef RenRen- het volgende:
I didn't know I was pregnant is grappig.
Door al dat voedselgeblaat zit ik in een giev ALL the noms-bui.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nah, valt me tegen.... ik ben een zeikerd als het om bonbons gaat
Het is nu een blanke dame met een lelijk vriendje die op een boot bevalt van haar baby. Mijn moeder gelooft niet dat je het niet kan weten, en daar zit best wel wat in, een baby beweegt toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
domme negerwijffies met nepnagels en evenzo domme vriendjes ?
Nee, maar ik kan het wel op de tab gaan spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin speel jij eigenlijk geen draw something meer met je bazen-note?
ahhhhh, cute!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een gedeelte van mijn cadeau toen mijn pa 50 werd(ja in het Limburgs
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
)
http://finnshop.at/index.php?kat=147&qv=artikel&id=219quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door al dat voedselgeblaat zit ik in een giev ALL the noms-bui.
Formule 1.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen het laatste stukje niet snap
Jeej!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel op de tab gaan spelen
Hij is nu bezet, maar ik zal morgen eens een mooi potje tegen je starten op de tab
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder moest poep tekenen en heeft de poetel getekend die aan het schijten is
Dat was het wel altijd, ik heb er wel Salmari weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://finnshop.at/index.php?kat=147&qv=artikel&id=219
Is dat bestelbaar? Mijn Duits is nogal belabberd
Tsja... er zijn mensen die beweren dat ze niks voelen enzo. Maar het is volgens mij meer van "lalalalallaa I'm not pregnant!!!! lalalalalallalaa I can't feel anything!!!! lalalala"quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is nu een blanke dame met een lelijk vriendje die op een boot bevalt van haar baby. Mijn moeder gelooft niet dat je het niet kan weten, en daar zit best wel wat in, een baby beweegt toch?
Spa Francorchamps, is F1 racenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen het laatste stukje niet snap
"Zijn vast mijn darmen die uitdeuken en weer indeuken!"quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja... er zijn mensen die beweren dat ze niks voelen enzo. Maar het is volgens mij meer van "lalalalallaa I'm not pregnant!!!! lalalalalallalaa I can't feel anything!!!! lalalala"
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeej!
Volgens mij heb ik al een potje tegen je FB gestart.
Skjoe zou ook weer gaan, maar die heeft geen woord gehouden![]()
Meet. Wanneer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spa Francorchamps, is F1 racendaarom kom ik o.a. ook niet naar de meet. Is weer dat weekend en dit jaar gaan we weer.
uhhhh, wattus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was het wel altijd, ik heb er wel Salmari weg.
Met de trein en de busquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Mierlo is toch bijna Limburg? Hoe kom je daar zonder oto?
met de Fiets?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Salmiakki Koskenkorva. Salmiakwodka. En gekocht.quote:
Rollend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Met mij meerijden, mits ik daadwerkelijk kan en je gaat overnachtenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga niet overnachten, maar heen zou ik wel mee kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met mij meerijden, mits ik daadwerkelijk kan en je gaat overnachten
oh die, die heb ik ook in de kast staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Salmiakki Koskenkorva. Salmiakwodka. En gekocht.
quote:Selling my brand new Lynnderella Love, Lace and Lilacs. Accepting offers from $25. Please email me at .....
Finland en alcohol is sowieso een dure combinatie. Estland is veel chiller.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh die, die heb ik ook in de kast staan
Ook in Duitsland te koop trouwens, bij de haven bij Travemunde. Goedkoper nog dan in Finland
die ging ze toch voor 100 dollar ofzo verkopen?quote:
Geen ideequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ging ze toch voor 100 dollar ofzo verkopen?
ik vond het nog wel meevallen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Finland en alcohol is sowieso een dure combinatie. Estland is veel chiller.
Nee dat was een ander merk waarvan de maakster van de aardbodem was verdwenen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
800 dollar jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet het ook niet zeker hoorquote:
Nah, binnenlands bier enzo valt nog te doen, maar sterke drank is echt wel heel duur daar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen hoor
Maar ik koop in Nederland ook nauwelijks alcohol behalve wijn, dus ik kan niet zo goed vergelijken
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ik ga de hondjes uitlaten en dan lezen. Gisteren om 2 uur pas gaan slapen en toen heel vroeg wakker geworden door nachtmerries, dus ik vind het goed zo![]()
Trusten iedereen
Ik heb daar allemaal niet zo veel verstand van, die exclusieve dingen enzo...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet het ook niet zeker hoor
Kunnen ook andere zijn of voor een andere prijs
In de Alko's waar we waren vond ik het meevallen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, binnenlands bier enzo valt nog te doen, maar sterke drank is echt wel heel duur daar.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://www.nailsinmotion.com/![]()
![]()
Hebbuh!
In vergelijking met Estlandprijzen niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In de Alko's waar we waren vond ik het meevallen hoor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://www.nailsinmotion.com/![]()
![]()
Hebbuh!
Ik wil zo'n cruise doen, St-Petersburg, Talinn, Helsinki en Stockholmquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In vergelijking met Estlandprijzen niet.
Staat hier ook op de planning nog. Ooit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil zo'n cruise doen, St-Petersburg, Talinn, Helsinki en Stockholm
lijkt me echt supertofquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat hier ook op de planning nog. Ooit.
Plaatje kapoetquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Nog handiger jonguh! In sets!
Maar wat moet je daar dan mee?? Het enige dat bloot ligt, is je freaking nagellakquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.3tailer.com/stax-finger-splints-mallet-finger-splint
oh ja, dat was nou net wat je niet wilde, oeps....quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar dan mee?? Het enige dat bloot ligt, is je freaking nagellak
Thehehhehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, dat was nou net wat je niet wilde, oeps....![]()
Je moet hem dan ook omdraaienquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar dan mee?? Het enige dat bloot ligt, is je freaking nagellak
Die van Kip niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook omdraaienDit is voor als je de nagels lakt.
4 uur slaap hakt er een beetje inquote:
das stimmt sehr gut jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is dat ding van kip iets medisch voor als je vinger kaput is
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht weer eens leuk te zijn en faalde
FAAL! MHUAHAHAHAquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel goeden poging hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden, ik duik mijn nest in, ik ben moe![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ook janken met zo'n apepakkie.quote:
slaap lekker geile snol van ons!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
![]()
een soort kippensnuggiequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ook janken met zo'n apepakkie.
whehehhee, nice!quote:
hehehe, lekker belachelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een 2e hands boek besteld voor 37.99 omdat ie nieuw 60 euro was. Staat ie nu op bol voor 18.90.
Ik heb die van 18.90 dus lekker besteld en die van 37.99 ga ik lekker retourneren als hij ooit nog aankomt. Is 31 juli al verzonden![]()
Omdat desaaaaaignquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom is Marimekko zo godsgruwelijk duur man....
Hendigquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een 2e hands boek besteld voor 37.99 omdat ie nieuw 60 euro was. Staat ie nu op bol voor 18.90.
Ik heb die van 18.90 dus lekker besteld en die van 37.99 ga ik lekker retourneren als hij ooit nog aankomt. Is 31 juli al verzonden![]()
ja man... onzin... ik zag een leuke pyama, fucking 110 euroquote:
Mwehehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man... onzin... ik zag een leuke pyama, fucking 110 euro
De kleding die ik daarvan zag vond ik eigenlijk maar lillikquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO bieden ze opeens via bol een nieuwe versie aan voor 1/3 van de prijs eerst?! wtf
Ik vind 20 euro al veel voor een pyjamaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waardeloze studie dus boekendump?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO bieden ze opeens via bol een nieuwe versie aan voor 1/3 van de prijs eerst?! wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik vind die met die blommen wel leuk. Maar geen 110 euro leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kleding die ik daarvan zag vond ik eigenlijk maar lillik
Het is ook gewoon een bietje maf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat ik overal doorheen post maar mehwazig
net of we het over iets zinnigs haddenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat ik overal doorheen post maar mehwazig
Marimekkoblommen zijn ontzettend zinnig ja!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net of we het over iets zinnigs hadden![]()
Maar dat is ook wazig, en lomp
PICS!quote:
Vertigo jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
PICS!
Die andere lijkt me mooi
Vetigo ofzo?
Die wil ik misschien ook wel Vertigoquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vertigo jaDie is ook pretty maar ik had ff geen zin in donker
Mehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had toch dat Kruidvat mailtje van de week gepost. Ik heb dus vrijdag gebeld, wat ik moest doen, tablet repararen of gewoon terugsturen en geld terug. Want het stond er zo vaag en dubbelzinnig.
Kreeg een Belg aan de lijn die vet onvriendelijk was en zei dat het beide kon.
Dus ik heb 'm lekker opgestuurd, wil dan gewoon lekker mijn geld terug.
De touchscreen si stuk, dat kunnen ze toch niet maken, is het duurste aan het hele ding
misschienquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die wil ik misschien ook wel Vertigo
ja ikkuh en Ren dacht ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
JULLIE HEBBEN OVER MIJ GERODDELD. IK ZAG HET TOEN IK ZOCHT NAAR DE PYJAMAS DIE IK NIET KON VINDEN
Ja 1tje, de vorige had ik verkocht voor 32 euro en hier heb ik nog niks mee gedaan dus zo boeiend vind ik hem nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ikkuh en Ren dacht ik
Over die Lynnlella's lakjes ofzoiets die te koop staan
Ik ben niet zo'n hoarderquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
misschien
MISSCHIEN
MISSCHIEEEEEN?!
ik zag dat er een dupe is, van CG ofzo, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die wil ik misschien ook wel Vertigo
Welke dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zag dat er een dupe is, van CG ofzo, toch?
Neem ik die over een tijdje wel
Is wel een Kip kleurtje
Dupe? Ohquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zag dat er een dupe is, van CG ofzo, toch?
Neem ik die over een tijdje wel
Is wel een Kip kleurtje
hij deed het eerst aardig maar ja, touchscreen is behoorlijk essentieel voor een tabletquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MeheheGewoon geen troepzooi meer kopen
Onee niet mijn kleurquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)2%2023%2019%2054.jpg
lekker niet kleur accuraat want kutlamp maar ach
Zit je Bud Angel oid te kijken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is zoveel wat niet klopt aan dat filmpje![]()
linkje!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is zoveel wat niet klopt aan dat filmpje![]()
ja, in intiem contact met een she-male...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je Bud Angel oid te kijken?
Wat jij zei jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hoe heette die vent-met-flamoes ook weer.
Topic over she-males in KPD, onderaan eerste paginaquote:
Waarom zou je die in godsnaam openenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Topic over she-males in KPD, onderaan eerste pagina
Omdat het kan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom zou je die in godsnaam openen
Dat wilde ik wel zeggen jaquote:
quote:In bright light, it’s a plum-tinged brown with bronze and red shimmer. Cult Nails Enigmatic is redder, lighter, purpler. Rescue Beauty Lounge Recherche is purpler, more eggplant than brown. Illamasqua Baptiste is definitely purple. Chanel Paradoxal is purpler, less brown (but it’s kind of the closest in “feel”). China Glaze Bogie is duller, more purple.
Dat had ik ook al gezien en daarom kwam ik tot de conclusie dat ik hem misschien wel wildequote:
Haar swatches qua nagellak zijn sowieso niet echt geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS
JE
GRATIS
CHANEL
KRIJGT
DOE
HET
DAN
GOED
KTHNXBYE
nagelvorm vind ik wel mooiquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haar swatches qua nagellak zijn sowieso niet echt geweldig
Eh dat is een heul ander lakjequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een dupe dus. Maar ik vind die CG ook mooi
Paradoxal is een andere dan Vertigoquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
oh wachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh dat is een heul ander lakje
Dat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh dat is een heul ander lakje
de kleuren kloppen vaak ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Temptalia d'r lakswatches vind ik nooit heel boeiend, ei'k.
En revlonquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
En had Barry M geen goeie dupe van Paradoxal?
paradoxalquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
yepquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
En had Barry M geen goeie dupe van Paradoxal?
Niet hendig kwaliteitsgewijs.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kleuren kloppen vaak ook niet
Mijn geheugen, het is niet geheel dood.quote:
Volgens mij wel ja. Al ben ik niet zo heel erg thuis in Catrice.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice heeft ook een dupe toch
Maar wel pistolen blijven verkopen in de supermarktquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh
http://www.nu.nl/buitenla(...)siteit-in-texas.html
Met de shimmer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een kleur verf voor houtwerk in de kast staan die precies Vertigo is
nee dat niet natuurlijk. Maar vraag me af of je die terug ziet op je nagelsquote:
Wss alleen in het juiste licht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat niet natuurlijk. Maar vraag me af of je die terug ziet op je nagels
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik dit weekend niks te doen heb doe ik er wel voor de gein mijn nageltjes mee:P
Is toch verf op waterbasis
En nageltjes, want alles is kortgebeten
Ik stop weer vanaf NU
Omsmelten, probleem opgelostquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan niet alle Legostukjes die ik nodig heb vinden.
En heb stukjes over.
Briljante dromenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had echt een vage droom nadat ik wakker was geworden.
Ik was me mijn vader in Amerika en we gingen daar naar de mediamarkt![]()
Al snel besloten en in 1 of ander kantoortje de bestelling plaatsen.
Een tv, een samsung galaxy S en een kitten![]()
De tv was 1000 euro en de telefoon ook![]()
Vlak voor de bestelling definitief was dacht ik "wacht even, ik heb net twee tv's gekocht. En ik heb al een samsung galaxy S"
Dus die twee geannuleerd en gevraagd of de kitten naar Nederland verstuurd kon worden. Dat was geen probleem, kostte ook bijna niks![]()
Toen kwam ik in Nederland en dacht ik "waarom koop ik een kitten in Amerika?"
En nog wat later dacht ik "waarom koop ik een kitten?"
![]()
![]()
So much![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh en toen ik in de droom dus thuis kwam ging ik ook nog achter Fok zitten.
Dus ik het topic lezen en denken "zal ik posten, meh laat maar"... Kijk ik later nog een keer, had ik een ongelofelijk onzin bericht gepost, wat bestond uit letterlijk mijn gedachten op dat moment (die niet bepaald herder waren) En later toen ik semi-wakker aan het worden was dacht ik "Fuck, heb ik nou onzin op Fok gezet?"
Ja ik werd wakker gebeld dus ik heb ze gepast weer uitgedaan en lig nu weer in bedquote:
ja als je thuis bent is er niks aan de hand neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn jurkjes kwamen met DHL en die waren gisteren pas verstuurd in Barcelona. Wtf
picquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog schoenen en een td pakketje onderweg, en mijn bikini was vorige week binnen dus die kan mooi mee op vakantie
Ik deel de haat over DHL verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja als je thuis bent is er niks aan de hand nee
wanneer ga je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog schoenen en een td pakketje onderweg, en mijn bikini was vorige week binnen dus die kan mooi mee op vakantie
oh ik dacht dat je een tv bij je buren wou laten afleveren, dacht al lekker zwaar als hij groot isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is meer rood/roze, dus niet zoals op deze foto
Och, het kan nooit zo erg zijn als die zaagtafel die ooit bij de overburen stond, of de 100 meter elektrakabel voor in de tuinquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je een tv bij je buren wou laten afleveren, dacht al lekker zwaar als hij groot is
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, het kan nooit zo erg zijn als die zaagtafel die ooit bij de overburen stond, of de 100 meter elektrakabel voor in de tuin![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]LIJFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is meer rood/roze, dus niet zoals op deze foto
Bikini vind ik zelf niet zo, maar het lijf maakt veel goed
disclaimer
OHJA nagelwielen, ff bestellen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb onderweg TD, Hits (maar die worden naar mss verstuurd), H&M, Barry M en nagelwielen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Die is gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is meer rood/roze, dus niet zoals op deze foto
Wel onhandig met bruin worden, of doe je daar niet aan?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik geef licht in het donker joh, echt bruin word ik toch nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is gaaf!
Wel onhandig met bruin worden, of doe je daar niet aan?
Thanks SQquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LIJF
Bikini vind ik zelf niet zo, maar het lijf maakt veel goed
gatjes borenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Dwyn het volgende:
13/08/2012 10:45 PAISES BAIXOS Encaminhado
Em trânsito para FISCALIZACAO ADUANEIRA/CUSTOMS
13/08/2012 10:44 PAISES BAIXOS Conferido
Recebido/destino
Hits liggen bij de douane
Dan is hij zeker tof!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik geef licht in het donker joh, echt bruin word ik toch niet
NOOOOOOOOOOOOOO NOU HALEN ZE DE DRUGS ERUITquote:
italianenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt mannen van je af slaan
hou er rekening mee dat een goedkoop IKEA kastje zo'n zware TV niet kan hebben vaak... ik had zelf ook een kastje op pootjes dat met z'n buik tegen de grond hingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks onderweg![]()
Maar ik wil een nieuw kastje voor m'n tv, want het huidige tafeltje is te diep voor m'n platte tv.
En ik heb een mooie gezien bij de Ikea, maar die kost 150 euro en dat vind ik duur
Haha, ze zijn wel een beetje paranoīde daar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO NOU HALEN ZE DE DRUGS ERUIT
Ik heb trouwens nog geen alkjes die uitgedroogd zijn door het gaatje, dus waar het kwastje zit is het goed luchtdicht endeso
Mijn vorige tv was veel zwaarder dan dezequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat een goedkoop IKEA kastje zo'n zware TV niet kan hebben vaak... ik had zelf ook een kastje op pootjes dat met z'n buik tegen de groend hing
goedkope artikelen uit BRAZILIEquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, ze zijn wel een beetje paranoīde daar.
Mijn tv staat ook op een ikea kastje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vorige tv was veel zwaarder dan deze.
En hij stond op een Lack salontafeltje van 16 euro. Waar de nieuwe tv ook op staat
En 150 euro is toch heul niet goedkoop
Ja maar, naar heule betrouwbare persoon verstuurd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goedkope artikelen uit BRAZILIE
1+10 = 11
150 euro is maar 10% van wat mijn TV-meubel kosttequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hij stond op een Lack salontafeltje van 16 euro. Waar de nieuwe tv ook op staat
Als je meubels koopt in een ekten meubelzaak ben je al snel 1000 voor een kastje kwijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar Ikeaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
150 euro is maar 10% van wat mijn TV-meubel kostte
De Ikea hier is gebouwd toen ik 7 was en sindsdien ben ik zelden in andere meubelzaken geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je meubels koopt in een ekten meubelzaak ben je al snel 1000 voor een kastje kwijt
Ook lekker bij ikea houden joh, is prima toch als student?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De Ikea hier is gebouwd toen ik 7 was en sindsdien ben ik zelden in andere meubelzaken geweest![]()
Toen ik een 15 ofzo was ging ik voor het eerst naar het Alexandrium en ik schrok me kapot van de prijzen.
Ik ben heul geen studentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook lekker bij ikea houden joh, is prima toch als student?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is trouwens de kleur van bikini![]()
Mijne waren de 6e geshippedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien komt mijn td dan ook wel vandaag
Dafuqquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
dressoir was 1200 euro zie ik nu....
Tafel 1100
Bankstel denk ik 2600, maar dat was voor mijn tijd
Eetkamerstoelen 600 p/s
Keuken.... 16k![]()
salontafel: een bos bloemen en een kersenvlaai![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |