Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar ik hou ook niet van nootjes in m'n choco.
Volgende meetquote:
Mja, ik weet ongeveer waar 'ie ligt. Maar dan moet ik de hoop zooi ook meteen opruimen en meh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zo bout... Ik ben mijn tweezerman kwijt, ik vrees dat ie ergens onder de verwarming tussen het stof ligt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isMaar dat viel mij pas in toen ik het al gekocht had
[..]
Volgende meet
Zo verstopt was 'ie toch niet?quote:
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingevingquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik weet ongeveer waar 'ie ligt. Maar dan moet ik de hoop zooi ook meteen opruimen en meh.
[..]
de meet daarop ook? Hoop dat ik dan wel kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Normaal wel van die gewone nootjes. Maar ik denk dat dit creme isMaar dat viel mij pas in toen ik het al gekocht had
[..]
Volgende meet
Je moet wel goed opletten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo verstopt was 'ie toch niet?
Datquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo verstopt was 'ie toch niet?
Deze meet moet ik werken dus kom ik ook niet. Niet te speciaal maken in je hoofd hequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de meet daarop ook? Hoop dat ik dan wel kan
Klinkt nu al lekker!
Normaal ligt 'ie op een vaste plek, maar na Finland heb ik 'm laten vallen en mja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingeving
Ik heb goed opgetet ja!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wel goed opletten!
van welke fabriek komt het dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze meet moet ik werken dus kom ik ook niet. Niet te speciaal maken in je hoofd heMaar hij is wel lekkor
Ik had ook een vaste plek. Maar ik heb eenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu in mijn kwastenrol geduwd. Vond het best een goeden ingeving
Mooien woordgarp!quote:
Ergernis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had ook een vaste plek. Maar ik heb eendie er dan mee aan de haal gaat en hem kwijt maakt
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en notenquote:
Nee, hoewel die volgens mij ook wel lekker was jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
MM, bedoelde je de huntsman? De donkerharige?
watquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Lindytje het volgende:
Ze had mijn eerdere tweezerman ook al kwijt gemaakt...
'Oh, ik denk dat ik hem dan per ongeluk in de prullenbak heb gegooid toen ik de tafel aan het opruimen was'
Ja, KAK!
mijn god, ze hebben ook truffels!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en noten
Waarom klik ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/ Pak daar ook heel vaak "breukchocolade" dat is dan een stuk chocola en dan pak ik er eentje vol met rozijnen en noten
oh ja, ik ga de motor in de gaten houdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, hoewel die volgens mij ook wel lekker was jaNee die wat ik bedoel kwam op een motor aan. Verder zeg ik lekker niets
Ja, die schuift dan alle zooi van de tafel de vuilnisbak in (oud papier, lege pakjes peuken, andere zooi die weg moet) en dan kijkt ze niet goedquote:
Mwehehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die schuift dan alle zooi van de tafel de vuilnisbak in (oud papier, lege pakjes peuken, andere zooi die weg moet) en dan kijkt ze niet goed![]()
![]()
GIEVquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klik dan ook maar niet hier:
http://www.rousseau.nl/Bonbonlijst_2011.pdf
nah, valt me tegen.... ik ben een zeikerd als het om bonbons gaatquote:
domme negerwijffies met nepnagels en evenzo domme vriendjes ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef RenRen- het volgende:
I didn't know I was pregnant is grappig.
Door al dat voedselgeblaat zit ik in een giev ALL the noms-bui.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nah, valt me tegen.... ik ben een zeikerd als het om bonbons gaat
Het is nu een blanke dame met een lelijk vriendje die op een boot bevalt van haar baby. Mijn moeder gelooft niet dat je het niet kan weten, en daar zit best wel wat in, een baby beweegt toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
domme negerwijffies met nepnagels en evenzo domme vriendjes ?
Nee, maar ik kan het wel op de tab gaan spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin speel jij eigenlijk geen draw something meer met je bazen-note?
ahhhhh, cute!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een gedeelte van mijn cadeau toen mijn pa 50 werd(ja in het Limburgs
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
)
http://finnshop.at/index.php?kat=147&qv=artikel&id=219quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door al dat voedselgeblaat zit ik in een giev ALL the noms-bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |