SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Tot hij de herhaling zag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee.
Wiedemeijer heeft gezegd dat hij geen enkel moment denkt aan rood voor v Bommel. En hij weet het echt wel beter dan de mensen hier
Nee, hij wil zijn eigen hachje redden omdat hij anders een weekje "vrij" is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee.
Wiedemeijer heeft gezegd dat hij geen enkel moment denkt aan rood voor v Bommel. En hij weet het echt wel beter dan de mensen hier
Je hebt gevoelens voor Ajax (?) en kijk je dus objectief naar een concurrent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoelens voor PSV of RKC hoor. Dit is bullshit. Het is gewoon een rode kaart, zelfs GJE kan dat zien.
Al had dit een Ajacied geweest had ik sowieso hetzelfde gezegd. Echt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je hebt gevoelens voor Ajax (?) en kijk je dus objectief naar een concurrent.
En Lindgren, waar zegt hij dat dan?
Ach, oke!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al had dit een Ajacied geweest had ik sowieso hetzelfde gezegd. Echt.
En ik weet zeker dat hij dat zou zeggen als hij de herhaling zag. Hij laat gewoon bewust z'n voet staan..
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach, oke!
ik vind van niet. Zal wel aan mijn psv bril liggen of zo! kan er niks aan doen.
Voor die tackle van Blind bv had je makkelijk rood kunnen geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.
Als Anita dat had gedaan zou ik heus wel toegeven dat het rood is.
Welke?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor die tackle van Blind bv had je makkelijk rood kunnen geven.
ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.
Als Anita dat had gedaan zou ik heus wel toegeven dat het rood is.
eerste helft, tackle van achter. Kijk zo wel ff in de samenvatting voor jequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Welke?
Heb je er beelden van? Ik kan nu even geen vreselijke tackle van Blind voor me halen.
Ik heb gewoon wit thuis en zwart uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens de mooiste kits van heel FUT.
[ afbeelding ]
In de nederlandse versie staat er geen sponsor op (gokbedrijf) Prachtig egaal rood met witte broek.
Nottingham Forest thuis.
Ik heb die ook ergens in mijn club. Zeker niet de mooistequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
In de nederlandse versie staat er geen sponsor op (gokbedrijf) Prachtig egaal rood met witte broek.
Nottingham Forest thuis.
Nederlandse versie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nottingham Forest thuis.
Ja, sommige kits verschillen in FIFA versie. In de Engelse versie zie je wel gewoon de sponsors.quote:
Ja, net zoals met BWIN op Real shirts.quote:
Oh, dat is me nooit opgevallen. Ik zoek ook altijd kits zonder sponsorquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, sommige kits verschillen in FIFA versie. In de Engelse versie zie je wel gewoon de sponsors.Zelfde met die van Chivas.
je hebt ook een shirt met Carlsberg erop als sponsor, die zie je met NL taal niet, engels welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nooit opgevallen. Ik zoek ook altijd kits zonder sponsor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je hebt ook een shirt met Carlsberg erop als sponsor, die zie je met NL taal niet, engels wel
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een picje van een leuke zilver team? Nee Tim86 niet jouw Scandinavische team.
met geluk jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slecht team hoor. Gaf je net nog pakkie.
El Kabirquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een picje van een leuke zilver team? Nee Tim86 niet jouw Scandinavische team.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Dit team is gewoon zo retegeil..echt geen enkele zwakke schakel imo..speelt heerlijk en beide CDM's kunnen longshotten wat ik ook altijd fijn vindquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Danilinho in een 3-5-2Prima workrates.
Fontas wilde niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7202
http://www.futhead.com/12/player/4328
die twee wellicht naar Ajax
80 vision 81 short passingquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Ziet er ook echt strak uit. Zit leuk in elkaar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit team is gewoon zo retegeil..echt geen enkele zwakke schakel imo..speelt heerlijk en beide CDM's kunnen longshotten wat ik ook altijd fijn vind
Aanvallende middenvelders is wel het laatste dat Ajax nodig heeft lijkt me..en Fontas wil niet naar NLquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Dos Santos is een CM/CDMquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelders is wel het laatste dat Ajax nodig heeft lijkt me..en Fontas wil niet naar NL
Oh, ik ging op 58 Defending afquote:
Heb hem laatst een helftje live zien spelen bij Jong Ajax maar was echt heel erg zwak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik ging op 58 Defending af
Boccara gaat gewoon spelen
Hij heeft vandaag juist heel goed gespeeld tegen Jong AZquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb hem laatst een helftje live zien spelen bij Jong Ajax maar was echt heel erg zwak.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
http://ajax1.nl/archief/a(...)ing-van-450-procent/
kut Marokkaan.
Hoeveel verdient Narsingh dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
Hhahaahah, 1,1 mln geven is nog veel. Wat een beleid bij Ajax zeg!
Hhahaahahquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
Hhahaahah, 1,1 mln geven is nog veel. Wat een beleid bij Ajax zeg!
minder dan 1mln. Verder weet ik het niet!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoeveel verdient Narsingh dan?
Hoe zit het met dat toernooi?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Heb m nog niet voorbij zien komen, maar om 22:00 Documentaire over Fritz Korbach: tot in mijn houten jas. Aardige kijktip , documentaire over een grote persoonlijkheid
Moet nog tegen poker, gisterenavond hadden we een misverstand dus die wedstrijd moet nog afgewerkt worden.quote:
Winnaar speelt tegen Omni.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet nog tegen poker, gisterenavond hadden we een misverstand dus die wedstrijd moet nog afgewerkt worden.
Volgens mij krijg jij nog 3K van mij toch? Zo ja, gooi er maar iets op, koop ik het vanavond wel als ik thuis benquote:
verneukte webappquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe kunnen Fer en Donk een felle link hebben?
webapp is al een paar dagen kapot..klopt niks van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe kunnen Fer en Donk een felle link hebben?
Had je wel kunnen verwachten. Hij is matties met El hamdaoui.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha, ik vind het ronduit sneu dat een speler van met alle respect Heerenveen (zonder Dost,V.Elm, en Narsingh is er niks meer van over gebleven lesbi honest) niet naar Ajax wil, wat een stap hoger op is,strijdt om het kampioenschap,CL speelt en later meer kans geeft op een mooie transfer (Ajax staat Europees hoger aangeschreven dan Heerenveen).
Krijgt hij 1.1M geboden en dan wil hij nog 500k meer gaan verdienen.
Wat mij betreft stoppen ze de transfer.
Hij kan ook bij Heerenveen blijven daarna gratis bij ene andere club tekenen een salaris krijgen van boven de 1,1 miljoen + plus tekengeld. Dus is ik snap Assaidi welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha, ik vind het ronduit sneu dat een speler van met alle respect Heerenveen (zonder Dost,V.Elm, en Narsingh is er niks meer van over gebleven lesbi honest) niet naar Ajax wil, wat een stap hoger op is,strijdt om het kampioenschap,CL speelt en later meer kans geeft op een mooie transfer (Ajax staat Europees hoger aangeschreven dan Heerenveen).
Krijgt hij 1.1M geboden en dan wil hij nog 500k meer gaan verdienen.
Wat mij betreft stoppen ze de transfer.
Oja,klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Je vergeet Djuricic, wat een verschrikkelijk goede speler is dat!
Jij zou ook voor het geld kiezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Je vergeet Djuricic, wat een verschrikkelijk goede speler is dat!
En nu blijkt toch maar dat in het huidige voetbal, bijna geen spelers meer voor een club kiezen, alleen maar geld.
Modern voetbal heet dat.
Against modern football!
Ja, maar als hij dan gratis weg loopt gaat hij naar zo een club als Galatasaray of Rubin waar niemand naar om kijkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij kan ook bij Heerenveen blijven daarna gratis bij ene andere club tekenen een salaris krijgen van boven de 1,1 miljoen + plus tekengeld. Dus is ik snap Assaidi wel
Ik zelf denk dat Ajax zich beter kan concentreren een CVM en een LCV
Ik zou voor psv gaan voetballen, nooit voor ajax!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij zou ook voor het geld kiezen
Dat laatste weet ik nog net niet zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou voor psv gaan voetballen, nooit voor ajax!
En ja klopt, maar ik heb geen geld. als je 1 mln kan verdienen, is dat al gewoon veel!
En de ajacieden denken hier nog steeds dat iedere speler graag voor hun club willen spelen. Wake up. Dat is allang niet meer.
Ik denk dat die dan naar een Spaanse club gaat. Hij kon dit jaar al naar Galatasaray, maar dat ging uiteindelijk niet doorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dan gratis weg loopt gaat hij naar zo een club als Galatasaray of Rubin waar niemand naar om kijkt.
Ik bedoel niet nadrukkelijk hier, maar gewoon de ajacieden. Die denken wij zijn de beste, iedereen wil voor ons spelen. maar de spelers gaan niet meer voor een club, maar voor het geld. Op clubliefde na die er bij sommige nog is (lees : Bommel, helaas te laat)quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog net niet zo
De meeste spelers prefereren een verblijf bij Ajax nog steeds boven een FC Twente of PSV, hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou voor psv gaan voetballen, nooit voor ajax!
En ja klopt, maar ik heb geen geld. als je 1 mln kan verdienen, is dat al gewoon veel!
En de ajacieden denken hier nog steeds dat iedere speler graag voor hun club willen spelen. Wake up. Dat is allang niet meer.
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De meeste spelers prefereren een verblijf bij Ajax nog steeds boven een FC Twente of PSV, hoor.
Aha, zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet nadrukkelijk hier, maar gewoon de ajacieden. Die denken wij zijn de beste, iedereen wil voor ons spelen. maar de spelers gaan niet meer voor een club, maar voor het geld. Op clubliefde na die er bij sommige nog is (lees : Bommel, helaas te laat)
pure onzin!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De meeste spelers prefereren een verblijf bij Ajax nog steeds boven een FC Twente of PSV, hoor.
Ik zou naar een club gaan wat je aantrekt, je moet je wel thuis voelen. En natuurlijk is geld belangrijk, maar als je 1,1 mln per jaar kan verdienen, is dat een zeer mooi bedrag. Als je dan graag voor ajax wilt spelen, ga je akkoord. Blijkbaar wil Assaidi helemaal niet voor Ajax spelen, maar voor het geld. Als PSV 1,5 mln geeft gaat hij naar PSV. Zo simpel is het tegenwoordigquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha, zo.
Als ik voetballer zou zijn zou ik ook voor het geld gaanJij niet dan?
Nee, Narsingh was gewoon naar Ajax gegaan als Ajax genoeg wou betalen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
pure onzin!
Narsingh niet, en zo zijn er veel een veel meer.
Gaat allemaal om geld. Ook die naar PSV komen hoor, als psv meer geld geeft dan een Twente gaan ze naar PSV, geeft Twente meer gaan ze naar Twente.
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Narsingh was gewoon naar Ajax gegaan als Ajax genoeg wou betalen hoor.
Ajax was al eerder in onderhandeling met Narsingh dan PSV. Als Ajax die transfersom wou betalen, zou hij nu bij Ajax gezeten hebben.
Tja, voor zo'n verschil zou ik dat ook wel doen.. Ik snap hem welquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou naar een club gaan wat je aantrekt, je moet je wel thuis voelen. En natuurlijk is geld belangrijk, maar als je 1,1 mln per jaar kan verdienen, is dat een zeer mooi bedrag. Als je dan graag voor ajax wilt spelen, ga je akkoord. Blijkbaar wil Assaidi helemaal niet voor Ajax spelen, maar voor het geld. Als PSV 1,5 mln geeft gaat hij naar PSV. Zo simpel is het tegenwoordig
Ik snap hem ook wel. Maar het ging er om dat de meeste ajacieden nog steeds denken dat iedereen graag voor hun clubje speelt, maar dat is niet meer. Dat is nergens meer, niet bij psv, niet bij twente, niet bij vvv, niet bij manchester city en niet bij Real Madrid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, voor zo'n verschil zou ik dat ook wel doen.. Ik snap hem wel
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Ik blijf erbij Ik bedenk even voor het gemak dat Narsingh aan ajax heeft laten weten dat hij bij PSV wou gaan voetballen, en dat ze bijna rond waren. Toen ging ik Ajax zich verschuilen achter de zin : "we voeren een nieuw beleid'. Voor 5 ton laat je een belangrijke speler echt niet lopen.
Ik weet dat jullie daar anders over denken, maar dit is mijn mening.
wil welquote:
True.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel. Maar het ging er om dat de meeste ajacieden nog steeds denken dat iedereen graag voor hun clubje speelt, maar dat is niet meer. Dat is nergens meer, niet bij psv, niet bij twente, niet bij vvv, niet bij manchester city en niet bij Real Madrid.
die naam is in het buitenland meer waard dan in NL thoughquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Het spijt me al bijna om te zeggen, maar Ajax heeft toch echt wel de grootste naam onder clubs in Nederland. Er zijn echt genoeg spelers die alleen al bij Ajax willen spelen voor de naam, voor de glorie die ze hadden.
Of iig, zo denken de meeste mensen. De mensen met verstand zien het gelukkig anders. Feyenoord
Als ik de media moet geloven, dan ligt het financieel op zijn kont. Dan neem je dat risico niet, terwijl je spelers in je jeugd kan laten doorgroeien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Als Ajax zeiden moeten ze nu even van het beleid afstappen en gewoon geld neer leggen voor een LCV en een CVM anders draai later verlies, omdat er geen prijzen worden gewonnen.
Doen ze dit niet vind ik ze gierig meer dan 20miljoen aan opbrengsten en dan niks willen uitgeven, terwijl dat wel nodig is.
Je hebt het hele verhaal over de financiële teringbende bij Ajax niet meegekregen? Die 20 miljoen aan opbrengsten zijn bijna allemaal weg omdat ze de rommel van het wanbeleid hiervoor moesten opruimen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Als Ajax zeiden moeten ze nu even van het beleid afstappen en gewoon geld neer leggen voor een LCV en een CVM anders draai later verlies, omdat er geen prijzen worden gewonnen.
Doen ze dit niet vind ik ze gierig meer dan 20miljoen aan opbrengsten en dan niks willen uitgeven, terwijl dat wel nodig is.
Ik denk morgen pas.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef Nickskuh het volgende:
Wanneer komt VI online, wil het terugkijken.
Autist.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik vond mijn late gelijkmaker ook netjes.
Vraag vooral nog even waaromquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vraag vooral nog even waarom.
Doe normaal Ricardo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vraag vooral nog even waarom.
Als ze nu niet kopen zullen ze volgend jaar waarschijnlijk geen CL spelen en heb je alleen maar minder opbrengsten. Dus nu even betalen en dat kan later goed uit pakken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven, dan ligt het financieel op zijn kont. Dan neem je dat risico niet, terwijl je spelers in je jeugd kan laten doorgroeien.
Makkelijk gezegd, maar ze moeten het geld wel in kas hebben. Als ze dat niet hebben, dan kan je ook niks kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als ze nu niet kopen zullen ze volgend jaar waarschijnlijk geen CL spelen en heb je alleen maar minder opbrengsten. Dus nu even betalen en dat kan later goed uit pakken.
Ze moeten niet overdrijven met jeugd inbrengen. Ze hebben dit jaar veel geld gekregen daarvoor kan je toch wel 10miljoen max uitgeven aan een redelijk LCV en CVM.
Dat is dus echt het PSV beleid. DIe gokken daar maar op en hebben een gigantisch probleem als ze weer geen CL halen. Bij Ajax doen ze dat dus niet (meer).quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als ze nu niet kopen zullen ze volgend jaar waarschijnlijk geen CL spelen en heb je alleen maar minder opbrengsten. Dus nu even betalen en dat kan later goed uit pakken.
Ze moeten niet overdrijven met jeugd inbrengen. Ze hebben dit jaar veel geld gekregen daarvoor kan je toch wel 10miljoen max uitgeven aan een redelijk LCV en CVM.
quote:
quote:
Dus zij zullen CL halen volgend jaar met deze selectie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dus echt het PSV beleid. DIe gokken daar maar op en hebben een gigantisch probleem als ze weer geen CL halen. Bij Ajax doen ze dat dus niet (meer).
Bron?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
In het buitenland heeft ajax nog wel de grootste naam. Wel grappig dat PSV hoger staat op de europese ranglijsten
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg dat het onverantwoord is om daarop te gokken. Zolang je niet met zekerheid CL-deelname kan "kopen" is het onverantwoord om verder te gaan dan je eigenlijk kan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus zij zullen CL halen volgend jaar met deze selectie?
PSV betreft, zei kopen overbodige spelers. Maar heeft gewoon 2 nieuwe aankopen nodig anders redden ze het dit jaar niet.
Inkomsten van Vertonghen - Anita en CL. genoeg geld. Als ze geen aankopen doen(LCV en CVM) dan halen ze geen CL. Doen ze dat wel schat ik kans hoog in dat ze CL halen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, maar ze moeten het geld wel in kas hebben. Als ze dat niet hebben, dan kan je ook niks kopen.
Daarnaast, wat nou als je het nu koopt en je eindigt buiten de CL plekken? Of ga je er vanuit dat ze dit jaar weer kampioen worden?
20 miljoen door CL voetbal, dafuqquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Ook als psv geen CL haalt dit seizoen is dat niet erg. PSV heeft de EL of CL niet begroot. Ze hebben een jaarlijkst tekort van 5 mln. Mocht psv de kwartfinale van de EL halen, is dat gat gedicht. Halen ze 1x CL hebben ze de volle 20mln ter beschikking, omdat het simpelweg niet in de begroting zit.
Verder heeft PSV weer kapitaal op het veld staan, wat onder Reker niet het geval was.
Typ in google :quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bron?.
Ja, Ajax heeft een veel grotere historie dan psv
Dat las ik hierboven ergensquote:
Dat is van de afgelopen paar jaar, niet historisch.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Typ in google :
Europa coefficenten lijst clubs ( of zoiets) en dan zie je dat psv hoger staat
weet ik, ik zeg ook dat ze hoger in aanzien staan. Maar wel grappig is dat psv hoger op de lijst staat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is van de afgelopen paar jaar, niet historisch.
Ja, maar dat zegt dus geen fuck aangezien het alleen over de afgelopen paar seizoenen ging en het ging over het totale aanzien van Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
weet ik, ik zeg ook dat ze hoger in aanzien staan. Maar wel grappig is dat psv hoger op de lijst staat.
Ja als alleen de nummer 1 in de CL zit. Als PSV kampioen wordt, dan zal Ajax hoogstwaarschijnlijk tweede zijn en die halen dan wel de groepsfase.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
15,7 miljoen en dan moeten ze nog beginnen.
Ajax moet wel kopen. Of je wilt rest van het seizoen met Blind CV en Enoh CVM spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg dat het onverantwoord is om daarop te gokken. Zolang je niet met zekerheid CL-deelname kan "kopen" is het onverantwoord om verder te gaan dan je eigenlijk kan.
Iknow. Maar toch vond ik het grappig dat PSV daar hoger staat, en ajax hoger ten aanzien van andere clubs. In Nederland is dat Ajax de beste is ook wel weer weg. Twente/PSV/Az en nu ook Feyenoord zijn even goed als Ajax, en het maakt voor de meeste spelers niet uit of ze voor Ajax of twente spelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt dus geen fuck aangezien het alleen over de afgelopen paar seizoenen ging en het ging over het totale aanzien van Ajax.
Ze willen ook wel kopen, ze begrijpen ook wel dat ze moeten kopen, maar ze gaan geen onverantwoorde risico's lopen, dus als het niet binnen dat plaatje past moet er naar een andere optie gekeken worden. Maar dat zeg ik al de hele tijd, maar je leest gewoon niet goed ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ajax moet wel kopen. Of je wilt rest van het seizoen met Blind CV en Enoh CVM spelen
Een buitenlandse speler wil echt wel eerder voor Ajax als Twente spelen hoor, en volgens mij zijn wij gewoon kampioen geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Iknow. Maar toch vond ik het grappig dat PSV daar hoger staat, en ajax hoger ten aanzien van andere clubs. In Nederland is dat Ajax de beste is ook wel weer weg. Twente/PSV/Az en nu ook Feyenoord zijn even goed als Ajax, en het maakt voor de meeste spelers niet uit of ze voor Ajax of twente spelen
Echt complete onzin imo. Het gat is zeker kleiner geworden en spelers slaan de stap tussen Twente en de NL top steeds vaker over (zie bijv. De Jong en John), maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke hoogte staan, verre van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Iknow. Maar toch vond ik het grappig dat PSV daar hoger staat, en ajax hoger ten aanzien van andere clubs. In Nederland is dat Ajax de beste is ook wel weer weg. Twente/PSV/Az en nu ook Feyenoord zijn even goed als Ajax, en het maakt voor de meeste spelers niet uit of ze voor Ajax of twente spelen
Lezen is echt te moeilijk of niet? Er staat toch 'in Nederland'quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Een buitenlandse speler wil echt wel eerder voor Ajax als Twente spelen hoor, en volgens mij zijn wij gewoon kampioen geworden.
Twente is , net zoals Ajax, een titelkandidaat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt complete onzin imo. Het gat is zeker kleiner geworden en spelers slaan de stap tussen Twente en de NL top steeds vaker over (zie bijv. De Jong en John), maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke hoogte staan, verre van.
Ja oke snap het, maar de meeste van die namen wouden ze huren en kom je toch op korte termijn uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze willen ook wel kopen, ze begrijpen ook wel dat ze moeten kopen, maar ze gaan geen onverantwoorde risico's lopen, dus als het niet binnen dat plaatje past moet er naar een andere optie gekeken worden. Maar dat zeg ik al de hele tijd, maar je leest gewoon niet goed ofzo.
Ik baal er ook van als supporter dat ik steeds mooie namen voorbij zie komen en dat dan weer af zie ketsen, maar ik begrijp wel wat er achter het beleid zit en het is goed dat er gewoon aan de lange termijn gedacht wordt en niet gegokt op de korte termijn.
Wij zijn ook gewoon de beste dus ik lees gewoon goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lezen is echt te moeilijk of niet? Er staat toch 'in Nederland'
Haal dan ook even de lijst die ik je noemde erbij? ik heb al tig keer gezegd dat ajax een betere historie heeft, maar dat wij op de ranglijst beter staan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Inderdaad Marcie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste is PSV, Onderste Ajax.
Zo zie je dat Ajax op Europees gebied meer heeft bereikt dan PSV.
Dat denk jequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oja, en Enoh op CDM is zo slecht nog niet.
Dus? Dan zijn het meteen net zulke grote clubs en is het spelers om het even of ze voor Ajax of Twente spelen? Dat is gewoon pertinent niet waar, maar volgens mij praat ik tegen een muur.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Twente is , net zoals Ajax, een titelkandidaat.
Voor de tegenstander niet neequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oja, en Enoh op CDM is zo slecht nog niet.
Op het moment echt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon de beste dus ik lees gewoon goed.
Er zijn bijna geen spelers meer in Nederland die alleen voor Ajax willen spelen hoor. Die willen ook best bij Twente, Feyenoord of PSV spelen. 4-2 verliezen, maar toch de beste zijn, kan alleen in Amsterdam..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon de beste dus ik lees gewoon goed.
Ja, maar die lijst van jou laat alleen de afgelopen jaren zien, niet het totaal plaatje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haal dan ook even de lijst die ik je noemde erbij? ik heb al tig keer gezegd dat ajax een betere historie heeft, maar dat wij op de ranglijst beter staan.
In Nederland maakt het een speler van Utrecht niet meer uit. een stap naar twente is 1 stap omhoog, naar ajax ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus? Dan zijn het meteen net zulke grote clubs en is het spelers om het even of ze voor Ajax of Twente spelen? Dat is gewoon pertinent niet waar, maar volgens mij praat ik tegen een muur.
Klopt, heb ik ook pas 300x gezegd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar die lijst van jou laat alleen de afgelopen jaren zien, niet het totaal plaatje.
Heb je dus niks aan.
Afgaand op de hele historie is Ajax nog steeds de meest bekende en succesvolle club van de 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |