SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Tot hij de herhaling zag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee.
Wiedemeijer heeft gezegd dat hij geen enkel moment denkt aan rood voor v Bommel. En hij weet het echt wel beter dan de mensen hier
Nee, hij wil zijn eigen hachje redden omdat hij anders een weekje "vrij" is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee.
Wiedemeijer heeft gezegd dat hij geen enkel moment denkt aan rood voor v Bommel. En hij weet het echt wel beter dan de mensen hier
Je hebt gevoelens voor Ajax (?) en kijk je dus objectief naar een concurrent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoelens voor PSV of RKC hoor. Dit is bullshit. Het is gewoon een rode kaart, zelfs GJE kan dat zien.
Al had dit een Ajacied geweest had ik sowieso hetzelfde gezegd. Echt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je hebt gevoelens voor Ajax (?) en kijk je dus objectief naar een concurrent.
En Lindgren, waar zegt hij dat dan?
Ach, oke!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al had dit een Ajacied geweest had ik sowieso hetzelfde gezegd. Echt.
En ik weet zeker dat hij dat zou zeggen als hij de herhaling zag. Hij laat gewoon bewust z'n voet staan..
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach, oke!
ik vind van niet. Zal wel aan mijn psv bril liggen of zo! kan er niks aan doen.
Voor die tackle van Blind bv had je makkelijk rood kunnen geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.
Als Anita dat had gedaan zou ik heus wel toegeven dat het rood is.
Welke?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor die tackle van Blind bv had je makkelijk rood kunnen geven.
ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt echt aan jouw PSV bril.
Als Anita dat had gedaan zou ik heus wel toegeven dat het rood is.
eerste helft, tackle van achter. Kijk zo wel ff in de samenvatting voor jequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Welke?
Heb je er beelden van? Ik kan nu even geen vreselijke tackle van Blind voor me halen.
Ik heb gewoon wit thuis en zwart uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens de mooiste kits van heel FUT.
[ afbeelding ]
In de nederlandse versie staat er geen sponsor op (gokbedrijf) Prachtig egaal rood met witte broek.
Nottingham Forest thuis.
Ik heb die ook ergens in mijn club. Zeker niet de mooistequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
In de nederlandse versie staat er geen sponsor op (gokbedrijf) Prachtig egaal rood met witte broek.
Nottingham Forest thuis.
Nederlandse versie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nottingham Forest thuis.
Ja, sommige kits verschillen in FIFA versie. In de Engelse versie zie je wel gewoon de sponsors.quote:
Ja, net zoals met BWIN op Real shirts.quote:
Oh, dat is me nooit opgevallen. Ik zoek ook altijd kits zonder sponsorquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, sommige kits verschillen in FIFA versie. In de Engelse versie zie je wel gewoon de sponsors.Zelfde met die van Chivas.
je hebt ook een shirt met Carlsberg erop als sponsor, die zie je met NL taal niet, engels welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nooit opgevallen. Ik zoek ook altijd kits zonder sponsor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je hebt ook een shirt met Carlsberg erop als sponsor, die zie je met NL taal niet, engels wel
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een picje van een leuke zilver team? Nee Tim86 niet jouw Scandinavische team.
met geluk jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slecht team hoor. Gaf je net nog pakkie.
El Kabirquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een picje van een leuke zilver team? Nee Tim86 niet jouw Scandinavische team.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |