Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijktquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok herstel:
Zo frustrerend dat Legoblokjes niet te vinden zijn.
Ik kijk heel wel goed!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijkt![]()
Beetje op lego zeuren
whehehehehquote:
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En dan spijt hebben zodra hij kapot is.
Aaaw! Ik doe het meestal wel expres.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.
Legjoliefde?quote:
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Site van de drukker doet het nog steeds niet fuuuuuuu.
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NAquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!
Goeden dagbesteding welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Laat je flatbewoners meehelpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Heb je medische gegevens om te bewijzen dat er geen hersenletsel aanwezig is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
FTFY!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden dag- en nachtbesteding wel
wat een stom woord is dat eigenlijkquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
Ja he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een stom woord is dat eigenlijk
uhm nee... wat er nooit is geweest kan ook niet kapot hequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je medische gegevens om te bewijzen dat er geen hersenletsel aanwezig is?
Moet toch haast wel
meeste mensen op mijn werk hebben dat wel, dus vandaar. Al mijn collega's vonden het niet zo heel stom, tot ze hoorden dat er g'e'en hersenletsel wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]Geweldig ook je toevoeging dat diegene geen hersenletsel heeft
Wacht maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Prince Charming van One Upon A Time is best wel doable eigenlijk
does it get even better?quote:
Naja opeens komt er iemand op de motor die vind ik leukerquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
does it get even better?
ME LIKEY!
Ik heb je even ge DMdquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer is je laatste dag kip?
donker als in Alcide of als in neg0r?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja opeens komt er iemand op de motor die vind ik leukerMaar die is dan ook donker en dat vind ik leuker
Haha geen neger. Maar meer als Alcide jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
donker als in Alcide of als in neg0r?
Het klopte al niet voor m'n gevoel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Blogposts klaar hebben staan voor 3 dagen vooruitHard gewerkt vandaag, ik hou van mezelf
![]()
![]()
Oe Alcide is welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha geen neger. Maar meer als Alcide ja
En dankzij die opmerking ben ik gaan kijken hoeveel afleveringen nog van True Blood moeten komen en dat zijn er 2, dus ik ga maar eens beginnen aan het seizoen, omnomnom
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klopte al niet voor m'n gevoel.
Straks heb je ook een mooien matigen gratiz tafel in je huis!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Blogposts klaar hebben staan voor 3 dagen vooruitHard gewerkt vandaag, ik hou van mezelf
![]()
![]()
Die wil ik niet, die heeft een gatquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks heb je ook een mooien matigen gratiz tafel in je huis!
Niet helemaal wakker geloof ik.quote:
soort Twilight voor volwassenen, met geweld ende sex endezoquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
True blood, ik ken heel die serie niet
EN EEN AFZUIGSYSTEEMquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die wil ik niet, die heeft een gat
Doet Kreekoor daar ook zijn pen0r in als hij afgezogen wil worden?quote:
Dat vind ik een onsmakelijke gedachte.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doet Kreekoor daar ook zijn pen0r in als hij afgezogen wil worden?
uhm.... dat IS het ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
Ja maar blogpost over schrijven en dan doorverkopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die wil ik niet, die heeft een gat
Hmmm....quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort Twilight voor volwassenen, met geweld ende sex endezo
Ik heb geen badquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet helemaal wakker geloof ik.
In slaap vallen in bad.(Bad
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
GOeden tip van schagelnaartje!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar blogpost over schrijven en dan doorverkopen![]()
En zeggen dat die van jou is geweest en daarom dubbel zoveel geld waard
Schagelnaartjes tips.quote:
Joeptjoep al geprobeerd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand of de openingsceremonie van de OS ook te downloaden of streamen is ofzo?
Na het slot moet ik die natuurlijk ook nog zien
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand of de openingsceremonie van de OS ook te downloaden of streamen is ofzo?
+1quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
Volgens mij wel te downloadenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
nee, ik dacht eigenlijk dat dat wel gekoppieraait is enzoquote:
ironisch gezien is het redelijk onmogelijk om de OS op een legale manier op inet te bekijkenquote:
piratenboot?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Believe me kip, ik heb het op heel veel manieren geprobeerd, dit is de enige manier die me gelukt is
Vreemde zaak....quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ironisch gezien is het redelijk onmogelijk om de OS op een legale manier op inet te bekijken
quote:Schietpartij bij universiteit in Texas
COLLEGE STATION - Op de campus van de A&M Universiteit in de Amerikaanse staat Texas zijn maandag diverse personen, onder wie agenten, neergeschoten.
Foto: Novum
Bekijk video
Dat heeft de politie gezegd. De schutter is aangehouden, deelde de universiteit mee. Hij zou zich hebben opgehouden nabij het voetbalstadion van de universiteit, Kyle Field.
De universiteit waarschuwt omwonenden om binnen te blijven. Anderen wordt aangeraden weg te blijven.
http://nos.nl/os2012/video/399812-os-2012-openingsceremonie.htmlquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, ik dacht eigenlijk dat dat wel gekoppieraait is enzo
Hoezo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
piratenboot?
Dan vraag ik aan mijn vent wel of hij bij nieuwsgroepen kijkt
oh ja, thanks voor het linkje!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo?
Piratenboot werkt goed genoeg hoor. Moet je een linkje hebben?
Lekker toch, vroeg tukkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Heb gewoon een inzinking. Denk dat ik zometeen maar al naar bed ga.
qua moeheid of emo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Heb gewoon een inzinking. Denk dat ik zometeen maar al naar bed ga.
Lindy in het make-up topic wassen ze de kwasten met babyshampooquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker toch, vroeg tukken
Ik zou ook al wel een tukkie kunnen doen...
NOES!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lindy in het make-up topic wassen ze de kwasten met babyshampoo
Moeheid. Ben de laatste tijd niet meer zo emoquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
qua moeheid of emo?
Either way, tukse!
en dat mag niet omdat?quote:
mooi!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moeheid. Ben de laatste tijd niet meer zo emoen als ik dalijk een fatsoenlijk ritme heb qua hardlopen is die kans sowieso kleiner
Ik ga naar boven maar waarschijnlijk ben ik weer klaarwakker als ik mijn lenzen heb uitgedaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi!
Slaap lekker dan, hoop dat je lekker kunt bijtukken!
Primaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat mag niet omdat?
Ik doe meestal gewone (blok)zeep, douchegel of dreft, net wat het dichtstbij ligt
Slaap lekker alvast! Of tot straksquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga naar boven maar waarschijnlijk ben ik weer klaarwakker als ik mijn lenzen heb uitgedaanDus waarschijnlijk tot zometeen en anders slaap lekker
Thehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn blokzeep is met scrubdeeltjes erin, dus die moet ik er dan daarna weer uit spoelen
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens al 3 maanden mijn kwasten niet gewassen geloof ik![]()
Morgen maar eens doen
quote:Miley got her hair did!
Ik vrees trouwens dat ik ook niet kan komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morgenavond krijg ik mijn rooster voor september, dan weet ik of ik op de meet kan komen![]()
(ik vrees van niet, maar ik duim nog steeds)
Geluid heel hard zetten en vast gaan tukkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik val om van de slaap maar ik verwacht nog telefoon.
wat was er nou met die collega van je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik val om van de slaap maar ik verwacht nog telefoon.
Jep.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem
En dan elke keer zo van: nah, kan nog wel effe....
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens dat ik ook niet kan komenIk heb die vrijdag er voor al vrij gevraagd ivm verjaardag van een vriendin...
[..]
Ik vrees trouwens dat ik ook niet kan komenIk heb die vrijdag er voor al vrij gevraagd ivm verjaardag van een vriendin...
[..]
uhm.... nee hoor, die meet van vorige week was jij toch ook niet bij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dat bedacht ik me van de week ineens... Dat zou de eerste meet zijn waar ik niet bij ben
Er was heul geen meet vorige weekquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhm.... nee hoor, die meet van vorige week was jij toch ook niet bij?
Jawel, bij mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er was heul geen meet vorige week
Duimerdeduimquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Donderdag... maar ik vrees met grote vrees.
ja precies. Hadden we Lin niet uitgenodigd dan?quote:
ja, ik nu ook.... thanksquote:
Vergeten blijkbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies. Hadden we Lin niet uitgenodigd dan?
Graag gedaan! Kom jij ze brengen? Dan mag je er zelf ook een paarquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag had ik klanten uit Alkmaar in de winkel, toen moest ik aan jou denken
EN NIET AAN MIJquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag had ik klanten uit Alkmaar in de winkel, toen moest ik aan jou denken
oh, wat stom van ons.quote:
ik heb geen vetpan en geen bitterballenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Graag gedaan! Kom jij ze brengen? Dan mag je er zelf ook een paar
Ik ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen vetpan en geen bitterballen
Schaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een half uur geleden een lamp aangedaan en kom er nu pas achter dat die niet aangegaan is omdat de stekker in het stopcontact zat.
Heb ik ook echt niet doorgehad toen ik de schakelaar gebruikte![]()
![]()
lees je zin nu nog eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een half uur geleden een lamp aangedaan en kom er nu pas achter dat die niet aangegaan is omdat de stekker in het stopcontact zat.
Heb ik ook echt niet doorgehad toen ik de schakelaar gebruikte![]()
![]()
Thehehehehquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En zomg.. mijn broer is getagged in een foto van naar ik hoop een proud to be fout-party.
Heeft hij 1 of andere zilveren glanslegging aan waarin je precies kan zien of hij links- of rechtsdragend is...
DAT WIL IK HEUL NIET WETEN VAN MIJN BROER!
waarvan gemaakt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog vegetarische frikandellen in de diepvries liggen...
Omdat het kan![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En zomg.. mijn broer is getagged in een foto van naar ik hoop een proud to be fout-party.
Heeft hij 1 of andere zilveren glanslegging aan waarin je precies kan zien of hij links- of rechtsdragend is...
DAT WIL IK HEUL NIET WETEN VAN MIJN BROER!
yep. alleen hebben wij ook geen Macquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hebben ze die dingen bij de Mac nog steeds?
*ik zie mogelijkheden*
Ongetwijfeld Soja-bonen ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarvan gemaakt?
Kan lekkerder zijn dan echt in geval van frikandellen
Op de site staan ze nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep. alleen hebben wij ook geen Mac
omnomnom!quote:
mac kroket bedoel je toch?quote:
lalalalalallalalalalalalaquote:
Ik deel dan metquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omnomnom!
Maar denk aan de calorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnn
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mac kroket bedoel je toch?
Neem je die zonder saus, heb je net zoiets als bitterballen, maar dan taai en op een " broodje"
Ik heb een collega en die mag ik niet zo. Het is zo'n verkapte huisvrouw die het als grootste prestatie in haar leven ziet dat ze een kind uit der doos heeft gepoept. Ze praat álleen maar over haar kind. We krijgen iedere morgen een verslag van hoe het de dag ervoor op de opvang was geweest. Ze is alleen maar moederquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat was er nou met die collega van je?
(ik ben niet nieuwsgierig hoor)
Dus dan is het vergelijkbaar met een komkommer etenquote:
Heeft Lies zo'n grote klit dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan is het vergelijkbaar met een komkommer eten
Precies, jij snapt hetquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan is het vergelijkbaar met een komkommer eten
Bij zo een ben ik altijd blij als ze boos op me zijn..houden ze tenminste hun kop tegen me dichtquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een collega en die mag ik niet zo. Het is zo'n verkapte huisvrouw die het als grootste prestatie in haar leven ziet dat ze een kind uit der doos heeft gepoept. Ze praat álleen maar over haar kind. We krijgen iedere morgen een verslag van hoe het de dag ervoor op de opvang was geweest. Ze is alleen maar moeder.
Daarbij is het zo'n type dat een zogenaamd 'bitchy' imago probeert op te houden, maar waarvan je weet dat het fake is. Ze maakt constant van die opmerkingen als 'ja, ik zeg altijd tegen mijn man dat hij maar beter een volgzaam type had kunnen kiezen, maar dat wilde hij niet'. Of 'ik zeg altijd tegen hem dat ik voor het geld bij hem ben'. Zo eentje die doet alsof ze de broek aan heeft, maar je weet gewoon dat het totaal niet zo is.
Dit maakt dat ik haar ontzettend irritant vind. Nu waren er afgelopen vrijdag een aantal mensen ontzettend chagrijnig en was de stemming een beetje lamgeslagen.
En toen kwam zij met een ENORM slechte grap. Echt, iedereen keek van '' en het was stil. En toen zei ik iets in de trant van 'nou, leuk dat jij het leuk vindt'. En toen zei ze dat ik haar aan het afzeiken was. Dat was echt niet mijn bedoeling, en dit had ik ook gezegd en mijn excuses aangeboden. Dit geloofde ze niet ze heeft me de rest van de dag genegeerd en ontweken. Inclusief er snel tussenuit knijpen om niet dezelfde trein te hoeven nemen
.
En ik kan er heel slecht tegen als mensen boos op me zijn, dus ik voelde me best wel kut.
Toch lief dat ik niet thuis hoef te blijven van ze.quote:Beste Bambi,
Uw www.sans-online.nl bestelling wordt vandaag opgestuurd.
Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven voor ontvangst.
Met vriendelijke groet,
het Sans-online team
Nou ben je er naar aan het zoekenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij zo een ben ik altijd blij als ze boos op me zijn..houden ze tenminste hun kop tegen me dicht
Tevens; ohai
Ja, maar aan de andere kant, de verhalen hoor ik toch wel. En het is gewoon stom dat ik er zo slecht tegen kan als er mensen boos op me zijn. Vooral omdat ik daar graag wil blijven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij zo een ben ik altijd blij als ze boos op me zijn..houden ze tenminste hun kop tegen me dicht
Tevens; ohai
Zo'n type wat het over haar "vechtgenoot" heeft?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een collega en die mag ik niet zo. Het is zo'n verkapte huisvrouw die het als grootste prestatie in haar leven ziet dat ze een kind uit der doos heeft gepoept. Ze praat álleen maar over haar kind. We krijgen iedere morgen een verslag van hoe het de dag ervoor op de opvang was geweest. Ze is alleen maar moeder.
Daarbij is het zo'n type dat een zogenaamd 'bitchy' imago probeert op te houden, maar waarvan je weet dat het fake is. Ze maakt constant van die opmerkingen als 'ja, ik zeg altijd tegen mijn man dat hij maar beter een volgzaam type had kunnen kiezen, maar dat wilde hij niet'. Of 'ik zeg altijd tegen hem dat ik voor het geld bij hem ben'. Zo eentje die doet alsof ze de broek aan heeft, maar je weet gewoon dat het totaal niet zo is.
Dit maakt dat ik haar ontzettend irritant vind. Nu waren er afgelopen vrijdag een aantal mensen ontzettend chagrijnig en was de stemming een beetje lamgeslagen.
En toen kwam zij met een ENORM slechte grap. Echt, iedereen keek van '' en het was stil. En toen zei ik iets in de trant van 'nou, leuk dat jij het leuk vindt'. En toen zei ze dat ik haar aan het afzeiken was. Dat was echt niet mijn bedoeling, en dit had ik ook gezegd en mijn excuses aangeboden. Dit geloofde ze niet ze heeft me de rest van de dag genegeerd en ontweken. Inclusief er snel tussenuit knijpen om niet dezelfde trein te hoeven nemen
.
En ik kan er heel slecht tegen als mensen boos op me zijn, dus ik voelde me best wel kut.
I enabledquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
En godverdomme Lin, nou heb ik chips gepakt
komkommer --> lange klit, duidelijk toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar haal je die associatie nou weer vandaan??![]()
![]()
Ohja goeden! Maar ze deed vandaag weer normaal en de rest van de week zie ik haar niet meer dus het zal welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n type wat het over haar "vechtgenoot" heeft?![]()
![]()
![]()
Klinkt als een behoorlijk kansloos mens in ieder geval
Heb je nu wel weer gewoon een I AM AWESOME! gevoel over jezelf? Zoals het hoort?
Iedereen zegt weleens iets wat wellicht niet zo denderend handig is. Daar stap je als volwassenen overheen, zeker als iemand zijn excuses aanbiedt.
Ik zou haar de komende weken in je hoofd met HOER aanspreken, dat helpt vast
Nou, ik zeg, beste dat je in deze situatie kunt doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n type wat het over haar "vechtgenoot" heeft?![]()
![]()
![]()
Klinkt als een behoorlijk kansloos mens in ieder geval
Heb je nu wel weer gewoon een I AM AWESOME! gevoel over jezelf? Zoals het hoort?
Iedereen zegt weleens iets wat wellicht niet zo denderend handig is. Daar stap je als volwassenen overheen, zeker als iemand zijn excuses aanbiedt.
Ik zou haar de komende weken in je hoofd met HOER aanspreken, dat helpt vast
JOnguh, kipnuggets!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
komkommer --> lange klit, duidelijk toch?
(niet???)
clit in de vorm van kipnuggets is minder jaquote:
Oh, jottemquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe rustig aan morgen, dan zit ik de ganse dag in plaswijckpark met het grut :-)
Damn youquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
clit in de vorm van kipnuggets is minder ja
Maar ik heb dip gemaakt met halfvolle fritessaus, dus dat is gezond! (ook al is het vet vervangen door suikerquote:
Ah, hartstikke mooi!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja goeden! Maar ze deed vandaag weer normaal en de rest van de week zie ik haar niet meer dus het zal wel.
Die heb ik ook, die is lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik heb dip gemaakt met halfvolle fritessaus, dus dat is gezond! (ook al is het vet vervangen door suiker)
Is goed, ik zie het wel verschijnen :-)quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, jottem
Zal ergens overdag wel PMmen, dan istoch weg en zit ik eenzaam en alleen weg te kwijnen hier
En gezond!quote:
geldt ook voor spermaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En gezond!![]()
Heeft Masja toch gezegd? Dat mayo gezond is omdat er eiwitten inzitten?
Vanmiddag in de Ikea ging ik lekker op mensen zitten zeiken, dat ze mij in de weg liepen en te langzaam liepen. Zegt Fred "joh, wij lopen soms ook langzaam als we iets zien wat we misschien willen hebben".quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, het is hier een partij benauwd binnen, heb er koppijn van...
Ga maar even naar mijn eigen gezeik luisteren en dan een litertje water naar binnen tikken ofzo, misschien helpt dat.
Al de hele dagquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, het is hier een partij benauwd binnen, heb er koppijn van...
Ga maar even naar mijn eigen gezeik luisteren en dan een litertje water naar binnen tikken ofzo, misschien helpt dat.
Ja? Dan ga ik nu een hap mayo pakken! Met een teen knoflook! Wat zeg ik, ik neem meteen een hele bol knoflook. En een ui, is vast ook goed voor mequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En gezond!![]()
Heeft Masja toch gezegd? Dat mayo gezond is omdat er eiwitten inzitten?
Je bent wel op dreef vanavond he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geldt ook voor sperma
(oh nee, daar zitten daadwerkelijk WEL eiwitten in)
Niet snijden he, dan raak je de magische krachten kwijt!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik nu een hap mayo pakken! Met een teen knoflook! Wat zeg ik, ik neem meteen een hele bol knoflook. En een ui, is vast ook goed voor me
Inderdaad!! Zeg nooit tegen een zeikende vrouw dat ze eigenlijk niet moet zeikenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vanmiddag in de Ikea ging ik lekker op mensen zitten zeiken, dat ze mij in de weg liepen en te langzaam liepen. Zegt Fred "joh, wij lopen soms ook langzaam als we iets zien wat we misschien willen hebben".
JONGE, MIJN RECHT OM TE ZEIKEN, WAT DOE JE?
Nee, gewoon zo hop, in 1x naar binnen. De ui ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet snijden he, dan raak je de magische krachten kwijt!
En de fles mayo ook!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo hop, in 1x naar binnen. De ui ook
Uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de fles mayo ook!
Fles eromheen laten zitten
whehehehe, herkenbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vanmiddag in de Ikea ging ik lekker op mensen zitten zeiken, dat ze mij in de weg liepen en te langzaam liepen. Zegt Fred "joh, wij lopen soms ook langzaam als we iets zien wat we misschien willen hebben".
JONGE, MIJN RECHT OM TE ZEIKEN, WAT DOE JE?
ja sorry, even werkgezeik afreageren, Fok werkt daar zo fijn bijquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef vanavond he?
hahaha, de kerk pownenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
Memorieszijn twee mensen die gaan trouwen. Maar ze zijn beiden al eens voor de kerk getrouwd, dus mogen ze nu weer voor de kerk trouwen.
De oplossing, niet in de kerk maar naast de kerk trouwenVind het wel een goeie bij een mooie kapel op het Italiaanse platteland
edit: of het Spaanse platteland dat kan ook
En seks blijkbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja sorry, even werkgezeik afreageren, Fok werkt daar zo fijn bij
Eat that God!quote:
ja daar ben ik wel goed inquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En seks blijkbaar![]()
Ik vind het wel een talent, om werkelijk alles om te kunnen buigen naar sex
Poepgesprekkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja daar ben ik wel goed in![]()
En dingen ombuigen tot poepgesprekken, maar nooit in combi met sex overigens
tarrelsquote:
dat doe ik ook altijd, eerst wat zoutigs en dan wat zoetsquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, genoeg chips gehad.
Dacht het even af te ronden met 2 snoepjes, want wilde ook zoet. En nu heb ik trek in meer snoep
Beide, zoet en zoutquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, genoeg chips gehad.
Dacht het even af te ronden met 2 snoepjes, want wilde ook zoet. En nu heb ik trek in meer snoep
Maak het nu af met nicotinequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, eerst wat zoutigs en dan wat zoets![]()
Alle zintuigen weer tevreden
(tenzij je meer wilt)
ik krijg net een nectarine aangereiktquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik krijg net een nectarine aangereikt
met boeren vanillevlaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
In welke vorm dan ookquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
OmnomnomnomnomnomLIN MET KAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
what's wrong?quote:
WAT?quote:
Ik krijg honger van jullie.quote:
ga wat pakken dan! YOU NEEDZ IT!quote:
Jawel!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT?
ONDERMIJN NIET HET HEILIGDOM VAN BITTERKOEKJES!
zelf gemaakt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Eeton mess op. Lekker gek!!!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, post nog even foto's van die kaneeldingen van je voor Ijs
Als er iets is wat ik níet nodig heb, is het eten.quote:
DAT IS LEKKERquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Eeton mess op. Lekker gek!!!
lekker hoor! 1 keer gegeten en was DAMN GOOD!quote:
Het sadisme.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, post nog even foto's van die kaneeldingen van je voor Ijs
Preciesquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT IS LEKKER![]()
![]()
![]()
En zo simpel dat zelfs ik het kan maken
uberzoute drop? Of heeeeele pure chocolade in huis?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik níet nodig heb, is het eten.Meer dan zat gegeten vandaag.
MAAR LEKKERE TREK.
oe dat klinkt veel beter nog zelfsquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ze had trouwens ook griekse yohgurt er door gedaan ipv alleen slagroom
Zoute drop kan ik beter niet doen, vindt m'n bloeddruk niet leuk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uberzoute drop? Of heeeeele pure chocolade in huis?
Ja, lekker manquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oe dat klinkt veel beter nog zelfs
Echte Griekse yoghurt
heb jij een rare bloeddruk dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoute drop kan ik beter niet doen, vindt m'n bloeddruk niet leuk.En alleen nog Finse melkchocolade met aardbeivulling.
V&D heeft die dingen welquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde die ook maken voor m'n verjaardag, maar ze hebben alleen met pasen en met kerstmis merengues in de supermarkt
Hij schiet makkelijk omhoog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij een rare bloeddruk dan?![]()
ik heb met perenvulling, maar ik vind 'm niet zo lekker![]()
De gewone melkchocolade is uiteraard allang op en die was het lekkerst
De bakker ook. Maar ik was te lam om ergens anders heen te gaan dan de supermarkt, aangezien ik die supermarkt al aan het leegkopen wasquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Ongeluk in een tunnel
Niet kijken als je een zwakke maag hebtOuwe mopjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo heel speciaal vond ik hem nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij een rare bloeddruk dan?![]()
ik heb met perenvulling, maar ik vind 'm niet zo lekker![]()
De gewone melkchocolade is uiteraard allang op en die was het lekkerst
Ongeluk in een tunnel
Niet kijken als je een zwakke maag hebtDafuq LinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mama heeft het met lange vingers gedaan, keilekker manquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde die ook maken voor m'n verjaardag, maar ze hebben alleen met pasen en met kerstmis merengues in de supermarkt
Om mij te pesten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef RenRen- het volgende:
Waarom praten jullie over lekkere dingen
ah da's crapquote:
Omdat het kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef RenRen- het volgende:
Waarom praten jullie over lekkere dingen
Ongeluk in een tunnel
Niet kijken als je een zwakke maag hebtda's niks joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Normaal is het niet zo'n punt, maar veul zout + dit weer = bad idea.quote:
Nee jonge, er moeten merengues inquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mama heeft het met lange vingers gedaan, keilekker man
ik welquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo heel speciaal vond ik hem nietMaar ik ben verwend qua chocola volgens mij
kerriequote:
Dat moet toch 3 miljoen uur in de oven?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
merengues zelf maken, supersimpel en superlekker
ja maar duurt langquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
merengues zelf maken, supersimpel en superlekker
Ja, dat wel, maar die waren er nu dus niehiet......quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, er moeten merengues in![]()
Merengues
Heb nog 1 kleine reep Geisha liggen. Maar volgens mij is dat meer een creme vulling dan echte nootjes dus durf hem nog niet te etenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wel
HAD DAN VOOR MIJ EN IJS MEEGENOMEN JOH TRUT!!!!!
Ja..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat moet toch 3 miljoen uur in de oven?
Dat had ik ook!!! Toen was ik een dag lang boosquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb The Hunger games uitgelezen, en ik vind het nog steeds jammer dat het afgelopen is.
Geisha is nepchocolade vaak. Maar Fazer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb nog 1 kleine reep Geisha liggen. Maar volgens mij is dat meer een creme vulling dan echte nootjes dus durf hem nog niet te eten
Het eindigt ook gewoon zo niet-blij dat ik er denk ik niet bij kan met mijn hoofd dat dit het einde isquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik ook!!! Toen was ik een dag lang boos
Ja, terwijl jij wim uitlaat ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat moet toch 3 miljoen uur in de oven?
oh dat ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb nog 1 kleine reep Geisha liggen. Maar volgens mij is dat meer een creme vulling dan echte nootjes dus durf hem nog niet te eten
Dat is Fazerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geisha is nepchocolade vaak. Maar Fazer.
ja diequote:
Kerrie vind ik hartstikke lekker, maar joppiesaus is zoet op 1 of andere manier..quote:
Ik was juist boos met het einde van Harryquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het eindigt ook gewoon zo niet-blij dat ik er denk ik niet bij kan met mijn hoofd dat dit het einde isIk ben Harry gewend, en die is altijd blij en gelukkig op het einde.
Ja maar da's niet Karl Fazer. Zeg maar.quote:
IEDEREEN MOEST GEWOON DEAUD JONGUHquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was juist boos met het einde van Harry
Het einde was wel vrij lame... Maar hij was wel gelukkig!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Harry die kids heeft met Ginnyquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja die met verse melk vond ik ook niet echt heel speciaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's niet Karl Fazer. Zeg maar.
Da's valsspelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja die met verse melk vond ik ook niet echt heel speciaalmaar wij halen altijd chocola van de chocoladefabriek hier
Goeden dipsausquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kerrie vind ik hartstikke lekker, maar joppiesaus is zoet op 1 of andere manier..
Mijn dip voor de chips was frietsaus met kerriepoeder
Nooit gegeten, maar ik hou ook niet van nootjes in m'n choco.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu nog liggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja die met verse melk vond ik ook niet echt heel speciaalmaar wij halen altijd chocola van de chocoladefabriek hier
En ik haal ook graag qualit"ats chocolade daar voor al mijn SHJN vriendinnetjes![]()
Dat is zo bout... Ik ben mijn tweezerman kwijt, ik vrees dat ie ergens onder de verwarming tussen het stof ligtquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet m'n wenkbrauwen bijwerken, maar m'n pincet is ergens in een hoop zooi gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |