Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijktquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok herstel:
Zo frustrerend dat Legoblokjes niet te vinden zijn.
Ik kijk heel wel goed!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijkt![]()
Beetje op lego zeuren
whehehehehquote:
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En dan spijt hebben zodra hij kapot is.
Aaaw! Ik doe het meestal wel expres.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.
Legjoliefde?quote:
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Site van de drukker doet het nog steeds niet fuuuuuuu.
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NAquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!
Goeden dagbesteding welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Laat je flatbewoners meehelpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Heb je medische gegevens om te bewijzen dat er geen hersenletsel aanwezig is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
FTFY!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden dag- en nachtbesteding wel
wat een stom woord is dat eigenlijkquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |