Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijktquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok herstel:
Zo frustrerend dat Legoblokjes niet te vinden zijn.
Ik kijk heel wel goed!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zie je, je gaf de legoblokjes weer de schuld terwijl je zelf gewoon niet goed kijkt![]()
Beetje op lego zeuren
whehehehehquote:
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En dan spijt hebben zodra hij kapot is.
Aaaw! Ik doe het meestal wel expres.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gesloopt tijdens pyama aantrekken.
Legjoliefde?quote:
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Site van de drukker doet het nog steeds niet fuuuuuuu.
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NAquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BESTEL SNEL CARBONPAPIER EN DOE HET MET DE HAND OVERTREKKEN!!!!
Goeden dagbesteding welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Laat je flatbewoners meehelpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
OH GOEDEN IK KLEUR EVEN 2500 FLYERS NA
Heb je medische gegevens om te bewijzen dat er geen hersenletsel aanwezig is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
FTFY!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden dag- en nachtbesteding wel
wat een stom woord is dat eigenlijkquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de domste mensen zonder hersenletsel ooit ontmoet![]()
Ze vroeg aan me wie (als in persoon of land) er had gewonnen met de Olympische Spelen![]()
![]()
Ja he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een stom woord is dat eigenlijk
uhm nee... wat er nooit is geweest kan ook niet kapot hequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je medische gegevens om te bewijzen dat er geen hersenletsel aanwezig is?
Moet toch haast wel
meeste mensen op mijn werk hebben dat wel, dus vandaar. Al mijn collega's vonden het niet zo heel stom, tot ze hoorden dat er g'e'en hersenletsel wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]Geweldig ook je toevoeging dat diegene geen hersenletsel heeft
Wacht maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Prince Charming van One Upon A Time is best wel doable eigenlijk
does it get even better?quote:
Naja opeens komt er iemand op de motor die vind ik leukerquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
does it get even better?
ME LIKEY!
Ik heb je even ge DMdquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer is je laatste dag kip?
donker als in Alcide of als in neg0r?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja opeens komt er iemand op de motor die vind ik leukerMaar die is dan ook donker en dat vind ik leuker
Haha geen neger. Maar meer als Alcide jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
donker als in Alcide of als in neg0r?
Het klopte al niet voor m'n gevoel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Blogposts klaar hebben staan voor 3 dagen vooruitHard gewerkt vandaag, ik hou van mezelf
![]()
![]()
Oe Alcide is welquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha geen neger. Maar meer als Alcide ja
En dankzij die opmerking ben ik gaan kijken hoeveel afleveringen nog van True Blood moeten komen en dat zijn er 2, dus ik ga maar eens beginnen aan het seizoen, omnomnom
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klopte al niet voor m'n gevoel.
Straks heb je ook een mooien matigen gratiz tafel in je huis!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Blogposts klaar hebben staan voor 3 dagen vooruitHard gewerkt vandaag, ik hou van mezelf
![]()
![]()
Die wil ik niet, die heeft een gatquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks heb je ook een mooien matigen gratiz tafel in je huis!
Niet helemaal wakker geloof ik.quote:
soort Twilight voor volwassenen, met geweld ende sex endezoquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
True blood, ik ken heel die serie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |