Misschien is het idd wel een tekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha ik kon het eerst ook niet, eerst oefenen op een stukje stofAnders youtube darning videootjes kijken
Vooral eentje met een moeder en dochter
In iedergeval moet je nu je railcar dragen
60 graden en weinig wasmiddel en gewoon in de wasmachine knikkeren.. Daar word ie veeel schoner vanquote:Op zondag 2 september 2012 06:30 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n ALD is toe aan een grote soak. Tips? Soaken met wasmiddel/azijn/weetikveelwat? Heet/koud? Hoe lang?
Iemand?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef Geminiara het volgende:
Hey Guys, vraagje.Ik heb in NY bij een officiële Levi's store een straight leg fit gekocht, alleen zou ik die graag nu een maatje laten krimpen. Ik heb gehoord dat je ermee in een badkuip kunt gaan zitten of té heet moet wassen om hem te laten 'shrinken'? Het is geen Levi's 501 shrink to fit jeans, en ik heb de broek al een keer gewoon in de wasmachine gehad, echter nooit in de wasdroger, dus waarschijnlijk is de broek ook al pre-washed (of hoe dat ook heet).
Naja, ik hoor het wel
Zijn er nog andere manieren?quote:Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef bokkepoot het volgende:
Gaat niet werken als je hem al gewassen hebt
Heel heet wassen en in de droger mikken maar met beide verknal je je broekquote:
Volgende keer een maatje kleiner kopenquote:Op zondag 2 september 2012 13:17 schreef Geminiara het volgende:
Oke dan weet ik dat ook weer, tijd om een riem te kopen dusThx!
Was er niet meer, had de broek bij de outlet vandaanquote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Volgende keer een maatje kleiner kopen
Commuter serie van Levi's? Verstevigd rond het kruis en je kunt makkelijk een u-lock aan je broek vast maken. Alleen heeft het wel reflecterende tape wanneer je cuffed. Moet je leuk vinden.quote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef vault_tec het volgende:
wil een broek. Bugdet is zo'n beetje 140-150 euro. Zat te kijken naar APC maar atta_boy wees mij erop dat je voor dat geld betere broeken hebt. Ik fiets vaak, ben chubby en waist 34~. Wat raden jullie aan? Wil ook eerst kunnen passen dus webshops liever niet.
Liever geen afkortingen te gebruiken. Ben niet zo bekend in de denim game. Fit moet een klein beetje tapered zijn. Daarom keek ik naar APC new standard. Die broek van levi's is leuk maar die broek zou ik alleen gebruiken voor fietsen en niet voor every day wear.quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Commuter serie van Levi's? Verstevigd rond het kruis en je kunt makkelijk een u-lock aan je broek vast maken. Alleen heeft het wel reflecterende tape wanneer je cuffed. Moet je leuk vinden.
Anders misschien een keer een NF WG proberen of zo? Nog voorkeur voor een fit?
Eigenlijk moet ik gewoon naar Tenue de nims gaan als ik in NL een toffe broek wil kopen?quote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef M1stral het volgende:
Misschien dat Rogue Territory nog iets voor je heeft. Verkrijgbaar online en o.a. bij Tenue de Nimes.
Jaquote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon naar Tenue de nims gaan als ik in NL een toffe broek wil kopen?
Als je de tijd hebt gewoon een keer langs TdN gaan. De Naked & Famous weird guy is tapered en wel redelijk iets wat je zoekt denk ik. Kun je daar wel passen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:32 schreef vault_tec het volgende:
dan ga ik toch maar voor een APC. kan pas over 2-3 maanden weer naar a'dam. En al heb echt nu een spijkerbroek nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |