quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:52 schreef greyshade het volgende:
een immense groep jongeren die geen toekomst heeft en geen hoge levensverwachting.
en idd, veel zuipen.
nee maar de groep tokkies is veel groter.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef greyshade het volgende:
[..]
nee maar de groep tokkies is veel groter.
dat icm met veel goedkope alcohol, geen vooruitzichten, etc.
ze gebruiken daar ook crocodile
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation kooptquote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation koopt
het heet krokodil omdat het vlees weg eet totdat de botten zichtbaar zijn.
met wegeten bedoel ik dat weefsel gewoon afsterft.
Wat een alcoholistische downies...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation koopt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dat klinkt goedLekker zelfdestructief ook, zo blijft er geen rus over!
Er mee op de kermis staan kan ook al niet, want internet hebben ze dan weer wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
ze gebruiken die rotzooi terwijl ze weten wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef greyshade het volgende:
[..]
ze gebruiken die rotzooi terwijl ze weten wat er gaat gebeuren.
terwijl ze aan het weg rotten zijn gebruiken ze het nog.
Kun je nagaan hoe diep die lui in de put zitten.
laat zien dat je een bikkel bent en begin en crocodile verslavingquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,
Laat zien dat je een rijke westerling bent en laat me eerst een cokeverslaving uitspelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:18 schreef greyshade het volgende:
[..]
laat zien dat je een bikkel bent en begin en crocodile verslaving
De ultieme smoes om jezelf te verleiden tot zelfdestructie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,
ik geloof dat ik het niet erg vind om een pussy te zijn als daardoor het vlees op m'n botten blijft plakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad een docu over gezien, erg spul is datquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
Wat een geweldig doordachte reactie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Skitzofrenix het volgende:
Maar je vroeg om een verklaring hé? Zal je de russen zelf eens moeten vragen, wie weet krijg je dan het antwoord!
Samen gezellig gek, gewoon doen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:43 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een geweldig doordachte reactie.
Zie je mij al naar Rusland vliegen om daar een toespraak op bijv. het rode plein te houden waarin ik een verklaring vraag voor hun gedrag???
Dat zijn zij niet meer de gek, dan ben ik dat.
mwah qua zelfdestructie en idiote waaghalzerij komen de japanners er niet voorbij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
Die japanners zijn anders nog tig streepjes gekker dan de russen wat dit betreft ;o
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef greyshade het volgende:
[..]
(en het ergste, in japan is schaamhaar in de mode)
Tekst hieronder niet van toepassing op dit topic:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef greyshade het volgende:
[..]
(en het ergste, in japan is schaamhaar in de mode)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Precies, ben ik het mee eens, valt inderdaad mee hier (ben nu in Rusland) en kijk eens, nu weer, een schietpartij in amerika, derde van de maand. Ik heb liever mensen, zij het niet een grote groep, die zichzelf doodzuipen, en debiele dingen doen, dan zo ongelofelijk veel maniacs die GTA Real Life denken te doen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:07 schreef MrBaas het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Rusland is natuurlijk een heel groot land met veel inwoners.
Natuurlijk zitten daar een heleboel achterlijke bij. Maar ik denk dat Rusland aan dat imago komt doordat weinig mensen Rusland kennen. Het enige wat wij kennen van Rusland is de wodka. Ik denk dat als je in Rusland komt, het allemaal een stuk mee zal vallen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef GekkePoes het volgende:
De Russen hebben het lef om de filmpjes te uploaden
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Shodan het volgende:
Maar de Russen, met name de mannen zijn wel volk apart: boerenpummels, stijlloos, ongemanierd, lomp, alcoholist. Met dank aan Stalin die de elite in de jaren 30 van de vorige eeuw zorgvuldig heeft vernietigd, WO2 zorgde voor een groot mannentekort, waardoor de overgebleven mannen zich alles konden permitteren. Dat, en daarna 50 jaar communisme en de ongecontroleerde overgang naar kapitalisme waarbij enkelen extreem rijk zijn geworden, en de rest arm is gebleven heeft hiervoor gezorgd.
Goede vodka inderdaad! Maar ik vind de beste (en ik niet alleen) Russian Standard Vodka toch wel de beste.quote:
en Rusland maar bashen, en maar bashen, iedereen geeft daar om elkaar, dat jij nou niet weet waar je moet zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Biogarde het volgende:
En ik ben er weleens geweest en ik merk iedere keer weer de lage/weinige familiebanden die de mensen hebben met elkaar. Ze geven geen kont om de mensen om zich heen.
Zo weet ik nog dat ik daar op straat liep met een maat (Moskou) en er niet gelogen een lijk op een bankje zat. Nou ben ik geen deskundige, maar die zat er al effe
Zelfs de politie loopt er voorbij en doet geen flikker. Gewone burgers niet, zelfs de streetsweeper niet. Die veegde netjes om z'n voeten heen. Uiteindelijk hebben we een stel agenten in een auto erop gewezen in ons roestige Russisch en die lieten 'm ophalen.
Buiten de grote steden wil je daar niet zijn hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
en Rusland maar bashen, en maar bashen, iedereen geeft daar om elkaar, dat jij nou niet weet waar je moet zijn
HAHA goeie grap. Ik bevind mij nu in een dorp in Rusland, dus niemand weet het beter dan ik. Iedereen is hier aardig, gastvrij en warmhartig, al zijn er in het hele dorp vast wel een of twee uitzonderingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Buiten de grote steden wil je daar niet zijn hoor
Daar komen de beste filmpjes vandaan idd. Vooral dronken Russen op tractoren (of eronder) en vechtende Russen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
HAHA goeie grap. Ik bevind mij nu in een dorp in Rusland, dus niemand weet het beter dan ik. Iedereen is hier aardig, gastvrij en warmhartig, al zijn er in het hele dorp vast wel een of twee uitzonderingen.
Er zijn veel meer debiele amerikanen dan debiele russen als voorbeeld hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar komen de beste filmpjes vandaan idd. Vooral dronken Russen op tractoren (of eronder) en vechtende Russen.
Donkerblauw is meer dan 20 moorden per 100.000 inwoners.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Er zijn veel meer debiele amerikanen dan debiele russen als voorbeeld hoor.
Ik heb liever mensen die gek doen, dan moordenaars die je in amerika ook al meer hebt.
Dit is wat ik ook van heel veel mensen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
HAHA goeie grap. Ik bevind mij nu in een dorp in Rusland, dus niemand weet het beter dan ik. Iedereen is hier aardig, gastvrij en warmhartig, al zijn er in het hele dorp vast wel een of twee uitzonderingen.
Van wie hoor je dat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook van heel veel mensen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |