quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:52 schreef greyshade het volgende:
een immense groep jongeren die geen toekomst heeft en geen hoge levensverwachting.
en idd, veel zuipen.
nee maar de groep tokkies is veel groter.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef greyshade het volgende:
[..]
nee maar de groep tokkies is veel groter.
dat icm met veel goedkope alcohol, geen vooruitzichten, etc.
ze gebruiken daar ook crocodile
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation kooptquote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation koopt
het heet krokodil omdat het vlees weg eet totdat de botten zichtbaar zijn.
met wegeten bedoel ik dat weefsel gewoon afsterft.
Wat een alcoholistische downies...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
zelfgemaakte drugs van ingredienten die je in de apotheek, supermarkt en tankstation koopt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dat klinkt goedLekker zelfdestructief ook, zo blijft er geen rus over!
Er mee op de kermis staan kan ook al niet, want internet hebben ze dan weer wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
ze gebruiken die rotzooi terwijl ze weten wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef greyshade het volgende:
[..]
ze gebruiken die rotzooi terwijl ze weten wat er gaat gebeuren.
terwijl ze aan het weg rotten zijn gebruiken ze het nog.
Kun je nagaan hoe diep die lui in de put zitten.
laat zien dat je een bikkel bent en begin en crocodile verslavingquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,
Laat zien dat je een rijke westerling bent en laat me eerst een cokeverslaving uitspelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:18 schreef greyshade het volgende:
[..]
laat zien dat je een bikkel bent en begin en crocodile verslaving
De ultieme smoes om jezelf te verleiden tot zelfdestructie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Of misschien zijn wij wel een stelletje pussies die te veel opgaan in uiterlijke schoonheid en vertoon,
ik geloof dat ik het niet erg vind om een pussy te zijn als daardoor het vlees op m'n botten blijft plakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad een docu over gezien, erg spul is datquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef greyshade het volgende:
[..]
Wat een geweldig doordachte reactie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef Skitzofrenix het volgende:
Maar je vroeg om een verklaring hé? Zal je de russen zelf eens moeten vragen, wie weet krijg je dan het antwoord!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |