kapot heet weer. biier zon. tjakka! en sd is missing somewhat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Hallo. We doen al 5 dagen met dezelfde slowchat, wat is dit?
Het is zo'n fokking toffe OP, niemand wil afscheid nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Hallo. We doen al 5 dagen met dezelfde slowchat, wat is dit?
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had het eigenlijk over het fok tv filpmje, maar ook dat ja
Enkelspier gescheurd na een val in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik zojuist gekocht...
Tijd voor een kloon?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zozoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse auto's ... mja, ik heb er al een paar gehad, vond het nu wel eens tijd voor iets anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Leuk spul ja! Maar niet duits.
Ik mag Stefan HEEL dankbaar zijn dat hij 95% van het materiaal weg heeft gegooid... Vooral het interview wat ie voor Lisse tv deed was ergquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegen
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
Leuk ding^^!
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat er de laatste tijd niet echt ' raad mij een eerste auto' topics geweest zijn?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |