Nada. Alleen en beete wind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet? Bij mij wel.. gisteravond rond 8 uur .. straat stond meteen blank. Onweer. Yadda yadda.
dat soort dingen zijn idd altijd zo. Onderweg doet ie t niet, kom je thuis doet ie t weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Anne ?,ik heb met Erik mijn Benz opgehaald in Apeldoorn.Doe ik onderweg het raam open, gaat het niet meer dicht.De hele weg met open raam gereden.Afijn ,nou doet ie het weer.Veel plezier vanavond.
Haha! Ik kom zaterdag wel even koekeloeren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Anne ?,ik heb met Erik mijn Benz opgehaald in Apeldoorn.Doe ik onderweg het raam open, gaat het niet meer dicht.De hele weg met open raam gereden.Afijn ,nou doet ie het weer.Veel plezier vanavond.
Alfa heeft SHITquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Freezer het volgende:
Dat is toch alleen zo met Alfa's? Daar heb ik met meerdere Alfa last van gehad... lampjes die aangaan. en thuis weer uit. En daarna de eerste weken niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
een geit daarmee plat krijgen valt nog tegen hoor, die hobbelt nog een eindje door. of je moet hem op 2 meter afstand skietenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
Het sterft hier van de in het wild lopende geiten, dus ik denk dat er een maaltje shoarma georganiseerd is
Weet je echt zeker dat ze hem niet verwisselt hebben voor een Alfa Romeo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Jij rijdt ook Citroën ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sommige auto's repareren zichzelf. Heeft de mijne soms een handje van.
Ah, ok, nu je het zegt; ik mis de kippen in de tuinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:32 schreef densmee het volgende:
[..]
een geit daarmee plat krijgen valt nog tegen hoor, die hobbelt nog een eindje door. of je moet hem op 2 meter afstand skieten
het is staalhagel voor kleinwild, zoals konijnen marterachtigen en landvogels zoals fazanten en patrijzen
Doe es effe plaatjes, ik ben zaterdag helaas een soort van verhinderdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef cabrioger het volgende:
Op het moment dat ze bezig zijn is het ook best freaky, maar de nasleep valt me tot nu toe allemaal 100% mee. Hopen dat dit natuurlijk zo blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:53 schreef daNpy het volgende:
Wil ik eigenlijk ook maar vind dat te eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |