Net zoals dat je niet hoeft te vliegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoef mijn ogen niet te laseren.
Ze moeten die kerels echt eens leren negeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Ik moest lachen toen ik dat op de radio hoorde
maar als je hem negeert krijg je kankerharde klappenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze moeten die kerels echt eens leren negeren.
Waar op gelet wordt zijn ontstekingen. Die kans is blijkbaar 1 op 5000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Risico's zijn best groot bij laseren toch. Tenminste, zodanig, dat als het mis gaat ben je wel je zicht kwijt. Eén oog is vervelend kijken.
kapot heet weer. biier zon. tjakka! en sd is missing somewhat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Hallo. We doen al 5 dagen met dezelfde slowchat, wat is dit?
Het is zo'n fokking toffe OP, niemand wil afscheid nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Hallo. We doen al 5 dagen met dezelfde slowchat, wat is dit?
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had het eigenlijk over het fok tv filpmje, maar ook dat ja
Enkelspier gescheurd na een val in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik zojuist gekocht...
Tijd voor een kloon?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zozoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse auto's ... mja, ik heb er al een paar gehad, vond het nu wel eens tijd voor iets anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Leuk spul ja! Maar niet duits.
Ik mag Stefan HEEL dankbaar zijn dat hij 95% van het materiaal weg heeft gegooid... Vooral het interview wat ie voor Lisse tv deed was ergquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drie-en-een-halve minuut mijn oren pijnigen met die "presentatrice" om een korte cameo te zien, dat viel wat tegen
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
Leuk ding^^!
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat er de laatste tijd niet echt ' raad mij een eerste auto' topics geweest zijn?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste autootje? Wat zal ik kopen?
Is er al één geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wedden dat er ook gewoon serieuze reacties gaan komen
jaquote:
Ja maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, valt me tegen
je zou denken dat a_a alexxx wel kent
pas maar op, dat kost je vast weer een notequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Anne-zonder-humor snapt het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |