Ja, die Mur weer he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dus het was gewoon je eigen snot, en dat zit iemand weer op mij af te schuiven godverdomme!
Ik vind het nu al eng klinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Het idee was dat jij je nu ging voorstellen, en dat ik je uitnodig om de projectjes eens te ervaren.
Hmm... Oke... Dan even doorbijten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik ken hier in de buurt nauwelijks mensen, plus dat mn ouders dan redelijk over de zeik zullen zijn.
We zijn niet eng hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al eng klinken![]()
Dat is toch niet de bedoeling van een kennismaking of wel?
Oja? Dat is wel leuk dan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zijn niet eng hoor.We zijn heel liefdevol
Ik moet nu naar een BBQquote:
Ik heb ook kapsones he?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg bring it on, en jij gaat zitten wachten?
Watje
Denk jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gaat ook af bij Twix en dan is het loos alarm
Jij wil echt klappen of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef STING het volgende:
[..]
Een watje met kapsones, geen handige combinatie
Ah, je bent wel into SM? Ben je dan meer ontvanger of uitdeler?quote:
avond.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi vechtersbazen, kapsoneslijers, spytool-addicts en drooggelopen geslachtsdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |