FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CLquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher krijgen we niet binnen. Kom op.
Willen ze meer dan Anita nu opbrengt dankzij Newcastle voor krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CL
Hij speelde gisteren bij AZ zowat op die positiequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef TIM-846 het volgende:
Maher is toch een totaal andere positie dan Anita.
Maher kan best wel CVM invullen hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef TIM-846 het volgende:
Maher is toch een totaal andere positie dan Anita.
CL had ik zelfs met Vertonghen en Anita geen hoge verwachting van gehadquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CL
Toen had je Anita nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Tegen AZ viel het , op de verdedigende acties van blind en toby, reuze mee.
Had moeten zittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo makkelijk was die kans nou ook weer niet
Ook bij het tegendoelpunt liep hij te slapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo makkelijk was die kans nou ook weer niet
Ja Theo ook. Maar Maher zijn kracht ligt toch juist meer vooruit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher kan best wel CVM invullen hoor.
Ik ook niet. Denk dat Ronaldo hoopt op een loting met Ajax. Kan die lekker spelen tegen Blind of Koppers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL had ik zelfs met Vertonghen en Anita geen hoge verwachting van gehad
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb na deze transferweken wel een stuk minder zin om voort te leven.
Dan heeft mijn leven tenminste nog een doel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan is het Slop probleem ook direct opgelost en ga je nu verder dan het enkel bedreigen van bijv. Ten Have.
Aissati heeft nog geen club en verder zijn Silva, Verhoeven, Ooijer, Sneijder, Jozefzoon, Castillion en Bizot ook van de loonlijst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Vertrokken na vorig seizoen:
- Vertonghen (Spurs)
- Theo Janssen (Vitesse)
- Aissati (Gaziantespor)
- Anita (Newcastle)
- Lodeiro (Botafogo)
- Bulykin (Twente)
- Ozbiliz (Kuban)
- El Hamdaoui (Fiorentina)
- Cvitanich (Nice)
Ook al zaten hier veel wisselspelers bij, als Ajax geen spelers gaat kopen, kunnen ze dit nooit en te nimmer opvangen met jeugdspelers en tegelijkertijd verwachten dat ze een serieuze titelkandidaat blijven.
dan moeten ze het maar duidelijk maken dat dit jaar maar even minder gaat zijn, en niet roepen we gaan voor kampioenschap etcquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax heeft naast de basis, 0 kwaliteitsspelers achter de hand. Als je dat eens vergelijkt met Twente die spelers als Felipe Gutierrez, Brama en Castaignos nog op de bank kunnen houden, dan moet je vrezen voor Ajax als 1 of 2 belangrijke basisspelers wegvallen door een blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |