FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CLquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher krijgen we niet binnen. Kom op.
Willen ze meer dan Anita nu opbrengt dankzij Newcastle voor krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CL
Hij speelde gisteren bij AZ zowat op die positiequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef TIM-846 het volgende:
Maher is toch een totaal andere positie dan Anita.
Maher kan best wel CVM invullen hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef TIM-846 het volgende:
Maher is toch een totaal andere positie dan Anita.
CL had ik zelfs met Vertonghen en Anita geen hoge verwachting van gehadquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan wordt het een seizoen zonder verwachting voor mij en misschien een afgang in CL
Toen had je Anita nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Tegen AZ viel het , op de verdedigende acties van blind en toby, reuze mee.
Had moeten zittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo makkelijk was die kans nou ook weer niet
Ook bij het tegendoelpunt liep hij te slapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo makkelijk was die kans nou ook weer niet
Ja Theo ook. Maar Maher zijn kracht ligt toch juist meer vooruit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher kan best wel CVM invullen hoor.
Ik ook niet. Denk dat Ronaldo hoopt op een loting met Ajax. Kan die lekker spelen tegen Blind of Koppers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL had ik zelfs met Vertonghen en Anita geen hoge verwachting van gehad
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb na deze transferweken wel een stuk minder zin om voort te leven.
Dan heeft mijn leven tenminste nog een doel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan is het Slop probleem ook direct opgelost en ga je nu verder dan het enkel bedreigen van bijv. Ten Have.
Aissati heeft nog geen club en verder zijn Silva, Verhoeven, Ooijer, Sneijder, Jozefzoon, Castillion en Bizot ook van de loonlijst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Vertrokken na vorig seizoen:
- Vertonghen (Spurs)
- Theo Janssen (Vitesse)
- Aissati (Gaziantespor)
- Anita (Newcastle)
- Lodeiro (Botafogo)
- Bulykin (Twente)
- Ozbiliz (Kuban)
- El Hamdaoui (Fiorentina)
- Cvitanich (Nice)
Ook al zaten hier veel wisselspelers bij, als Ajax geen spelers gaat kopen, kunnen ze dit nooit en te nimmer opvangen met jeugdspelers en tegelijkertijd verwachten dat ze een serieuze titelkandidaat blijven.
dan moeten ze het maar duidelijk maken dat dit jaar maar even minder gaat zijn, en niet roepen we gaan voor kampioenschap etcquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax heeft naast de basis, 0 kwaliteitsspelers achter de hand. Als je dat eens vergelijkt met Twente die spelers als Felipe Gutierrez, Brama en Castaignos nog op de bank kunnen houden, dan moet je vrezen voor Ajax als 1 of 2 belangrijke basisspelers wegvallen door een blessure.
Net als vorig jaar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax heeft naast de basis, 0 kwaliteitsspelers achter de hand. Als je dat eens vergelijkt met Twente die spelers als Felipe Gutierrez, Brama en Castaignos nog op de bank kunnen houden, dan moet je vrezen voor Ajax als 1 of 2 belangrijke basisspelers wegvallen door een blessure.
Waar baseer je dat eigenlijk op? Feyenoord heeft nu een van de lastigste uitwedstrijden voor topploegen winnend afgesloten tegen ' een van de kleintjes'.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als vorig jaar?
Ik geloof niet dat we titelkandidaat nr1 zijn nee, maar top3 moet gewoon mogelijk zijn.
Als ik zie hoe we gisteren speelde, tegen een AZ waarvan ik verwacht dat ze ook gewoon in de top 4 á 5 eindigen. We overklaste ze op 10 minuten na volledig.
Ajax heeft het 'geluk' dat andere teams ook niet optimaal functioneren. Alleen Twente is een potentieel gevaar in mijn ogen. Die hebben een aanval die (als die blijft lopen zoals die nu loopt) gewoon heel goed is in de Eredivisie. Verder hebben PSV en Feyenoord het gewoon weer heel moeilijk tegen de kleintjes, heeft Heerenveen een elftal dat nergens meer op slaat en is AZ zwakker geworden.
Al die doem-scenarios dat we 6de of 7de eindigen daar geloof ik helemaal niks van. Gewoon voor een CL-plaats gaan.
Dacht het wel ja, dit stond zaterdag op ajax.nlquote:
quote:Gregory van der Wiel zit weer bij de selectie. De Boer vertelde tijdens de persconferentie vrijdag dat de rechtsback fit genoeg is om negentig minuten te spelen. Christian Eriksen, die later aansloot bij het eerste, is er niet bij. Miralem Sulejmani (knie) en Derk Boerrigter (rug) missen ook de Noord-Hollandse derby. Zij spelen maandag met Jong Ajax.
Zal vast weer eens iets hebben opgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, dit stond zaterdag op ajax.nl
[..]
En je vond niet dat ze het heel moeilijk hadden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar baseer je dat eigenlijk op? Feyenoord heeft nu een van de lastigste uitwedstrijden voor topploegen winnend afgesloten tegen ' een van de kleintjes'.
Na de eerste 20 minuten niet meer, nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je vond niet dat ze het heel moeilijk hadden?
Ok, hebben we een andere wedstrijd gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na de eerste 20 minuten niet meer, nee.
61% balbezit en weet ik 't hoeveel opgelegde kansen. Dat vind ik niet moeilijk hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, hebben we een andere wedstrijd gezien.
Die wedstrijd is alleen voor Ajax altijd moeilijk, voor de rest valt dat wat mee. Feyenoord gaat gewoon te weinig scoren. Top 3: Twente, Ajax, AZ.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar baseer je dat eigenlijk op? Feyenoord heeft nu een van de lastigste uitwedstrijden voor topploegen winnend afgesloten tegen ' een van de kleintjes'.
Zoveel opgelegde kansen tegen een team dat er helemaal niks van bakte en nog steeds alleen maar winnen door een onterecht niet afgekeurde goal. Daarnaast gaat Utrecht op het laatst alles of niets spelen. Het is dat ze er niks van kunnen, maar teams waarbij de bal toevallig wel goed valt scoren wel een gelijkmaker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
61% balbezit en weet ik 't hoeveel opgelegde kansen. Dat vind ik niet moeilijk hebben.
Wat een redenatie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel opgelegde kansen tegen een team dat er helemaal niks van bakte en nog steeds alleen maar winnen door een onterecht niet afgekeurde goal. Daarnaast gaat Utrecht op het laatst alles of niets spelen. Het is dat ze er niks van kunnen, maar teams waarbij de bal toevallig wel goed valt scoren wel een gelijkmaker.
Dan vind ik dat je het best moeilijk hebt.
Prima redenatie. Ik redeneer dat jullie gebrek aan scorend vermogen jullie nog een aantal keer gaat opbreken.quote:
Feyenoord heeft daar vorig seizoen ook niet gewonnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Utrecht doet 't sowieso standaard alleen maar goed tegen Ajax, niet tegen Feyenoord of zo.
Dus? Dat betekend toch niet dat alle goede clubs het kut doen tegen Utrecht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar vorig seizoen ook niet gewonnen.
Dan noem je gelijk de verdediging die tot nu toe het beste gepresteerd heeft. De rest heeft het zelfs tegen een RKC voorhoede moeilijk denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus? Dat betekend toch niet dat alle goede clubs het kut doen tegen Utrecht?
Overigens, wie zie jij scoren bij Feyenoord tegen teams met een goedgeorganiseerde verdediging? Ik zie fernandez nog niet Douglas en Bjelland op het verkeerde been zetten.
Dat denk ik niet, op Blind na is die van Ajax ook niet verkeerd. Feyenoord zelf heeft ook een sterke verdediging en AZ is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan noem je gelijk de verdediging die tot nu toe het beste gepresteerd heeft. De rest heeft het zelfs tegen een RKC voorhoede moeilijk denk ik.
Het punt is dat Feyenoord tegen de top het spel toch niet gaat/kan/moet maken. Vorig seizoen ook gewoon 4 punten gepakt tegen Ajax zonder een Guidetti in de spits, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, op Blind na is die van Ajax ook niet verkeerd. Feyenoord zelf heeft ook een sterke verdediging en AZ is ook niet verkeerd.
Het punt is alleen dat Feyenoord verdedigend miniem sterker is dan de andere kanshebbers, maar aanvallend veel meer tekort komen. Heerenveen tel ik dan even niet mee.
Thuis speelde Guidetti niet mee bij jullie jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het punt is dat Feyenoord tegen de top het spel toch niet gaat/kan/moet maken. Vorig seizoen ook gewoon 4 punten gepakt tegen Ajax zonder een Guidetti in de spits, bijvoorbeeld.
Oh, sorry.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Thuis speelde Guidetti niet mee bij jullie ja
Maar als er geen goede spits bij komt zal het moeilijk voor Feyenoord worden om mee te doen om het kampioenschap, verdediging is minimaal net zo goed als vorig seizoen, middenveld is minder, aanval is niet goed genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, sorry.Maar in meerdere toppers deed hij niet mee en toen deed Fernandéz het gewoon goed in spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |