ik ben laatst uitgevallen tegen zo iemandquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mijn broertje en mijn vader viel er ook niet normaal te praten over politiek. Want het was altijd de schuld van Hasan, maar dat diezelfde meneer om 6 uur op zijn fietsie zit om het vuil op te halen en dan om 16:00 in een turks koffiehuis vergeten ze even.
Of ze zeiken dat ze zelf tot 18:00 moeten werken maar beginnen wel pas om 9:30 ipv 7 uur.
Oh wacht mijn broertje en pa werkte helemaal nietmaar daar mag je niks van zeggen.
van hun mocht ik er niks van zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Als je kunt werken ga je ook maar werken, ongeacht afkomst
Als jij of ik die wheelie maakte stond die te juichenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben laatst uitgevallen tegen zo iemand. ik liep op de stoep net iets achter een man en we werden ingehaald door een klein turks jochie van n jaar of twaalf die een wheelie maakt met zn fiets. kijkt die man me aan "jammer he dat die klootzak niet op zn bek is gegaan"
en ik was echt![]()
wtf komt dat vandaan? waarom zou je zoiets willen denken over een kind wat je helemaal niet kent! ik vind dat zo kansloos
ik vind gewoon dat je het recht niet hebt om kutopmerkingen te maken, puur omdat je je superieur voeltquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als jij of ik die wheelie maakte stond die te juichen
Met twee maten meten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
van hun mocht ik er niks van zeggen
Maar toen mijn oom zwart bij ging klussen brak de hel los. En wat deed mijn pa jaren later? Inderdaad. En dan mag het ineens
amen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat je het recht niet hebt om kutopmerkingen te maken, puur omdat je je superieur voelt
Sommige blijken dat te mogenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
Pool zit vast in persmachine
MPG, geen polen persten.
Kut, das bij de pallettenfabriekquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
Pool zit vast in persmachine
MPG, geen polen pesten.
Maar, maar, misschien komt er wodka uitquote:
dat is een vooroordeelquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, misschien komt er wodka uit...
Bij de watte?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut, das bij de pallettenfabriek...
Dat zijn geen kleine jongens, die machines daar...
Dat is nieuw, uitgevonden in Venloquote:
De pallettenfabriek. Daar maken ze palletten. Van die houten dingen, waar je kisten met sla op kunt stapelen om ze te verplaatsen. Je weet wel, die dingen die Kees uit Woensel sorteertquote:
Pallets bedoel je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
De pallettenfabriek. Daar maken ze palletten. Van die houten dingen, waar je kisten met sla op kunt stapelen om ze te verplaatsen.
Ja. Palletten.quote:
Ja, en maar brullen dat buitenlanders terug moeten. Nee, Nederland krijgt echt de schoonheidsprijs voor de behandeling van vluchtelingen. Mn overbuurman wacht verdorie al 6! jaar op antwoord of hij wel of niet mag blijven. Politiek vluchteling uit Ivoorkust, als hij terug moet kan hij beter zelf alvast onder de groene zoden gaan liggen...quote:
quote:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=pallet&lang=nnquote:pal·let [pellət] (de; m; meervoud: pallets)
1
plankier om gestapelde goederen te verplaatsen
Palletten kan ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=pallet&lang=nn
Triest is het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, en maar brullen dat buitenlanders terug moeten. Nee, Nederland krijgt echt de schoonheidsprijs voor de behandeling van vluchtelingen. Mn overbuurman wacht verdorie al 6! jaar op antwoord of hij wel of niet mag blijven. Politiek vluchteling uit Ivoorkust, als hij terug moet kan hij beter zelf alvast onder de groene zoden gaan liggen...![]()
Het enige wat die man wil is hier blijven, een baan en een gezin. Maarja, omdat hij nergens "geregistreerd" is met zijn geboorte wat destijds daar niet gebeurde doet Nederland moeilijk. Zelf weet hij ook niet hoe oud hij is.
Kan ook in België ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Palletten kan ook.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/palet-pallet
/reservebelg
hij maakt vooral zichzelf belachelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mpg doe hans eens niet zo plagen
Mag ik jou dan plagenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mpg doe hans eens niet zo plagen
Maar daar kan ie ook niets aan doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij maakt vooral zichzelf belachelijk
gaat hij met harde stem tegen mij lopen roepen dat ook limburgers net als turken nederlands moeten leren..ik Doe toch helemaal niksquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat hij met harde stem tegen mij lopen roepen dat ook limburgers net als turken nederlands moeten leren..ik Doe toch helemaal niks
als je niet gaat schreeuwenquote:
Moet ik hem voor je klappen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat hij met harde stem tegen mij lopen roepen dat ook limburgers net als turken nederlands moeten leren..ik Doe toch helemaal niks
Wanne racist is het ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je niet gaat schreeuwen![]()
Allebei gekneust volkquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maak juist geen onderscheid tussen jullie en marokkanen!
Maar wel tussen ons en Hollanders van boven de rivierenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maak juist geen onderscheid tussen jullie en marokkanen!
Ik heb gedaanquote:
Juist wel daar waar het indruk maakt hoorquote:
Nou ja... Limburgers zijn ook niet te verstaan, bleek afgelopen weekend wel weer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan kunnen we niet meer oefenen voor kindjes makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gedaan![]()
[..]
Juist wel daar waar het indruk maakt hoor
Dat jij aan de verkeerde kant woont kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel tussen ons en Hollanders van boven de rivieren.
Mja, das ook weer zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ik aan de verkeerde kant woon kan ik niets aan doen.
je komt maar hier douchenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan kunnen we niet meer oefenen voor kindjes maken
ik kan ze prima verstaan hoor, en dat voor n friesquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja... Limburgers zijn ook niet te verstaan, bleek afgelopen weekend wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |