SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Muniain?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik nog nooit iemand gezien die deze knul gebruikt?
Yoloquote:
Welkom!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef DavidPSV het volgende:
Dankjewel allemaal! Lijkt me duidelijk dus, 1/2 pakjes per week, word een gezellig FUT-jaar!
Thanks! Er moet toch wat vertegenwoordiging komen héquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef bombmannl het volgende:
Goeden middag iedereen!
[..]
Welkom!!!,jammer dat het PSV kamp steeds grote begint te worden...
Idd, daarom support ik de mooiste club van Nederland: Vitessequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Thanks! Er moet toch wat vertegenwoordiging komen hé![]()
![]()
Nu het einde van FUT12 nadert wil ik ook ineens allemaal spelers uitproberenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team met Varela. Het houdt ook nooit op.
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu het einde van FUT12 nadert wil ik ook ineens allemaal spelers uitproberen
Scannellquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.en niet Jara.
Competitie/nationaliteit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.en niet Jara.
Leuke optie, hou ik in mijn kopf.quote:
Maakt niet uit. Het mag ook een CF zijn. Het liefst niet al te hoog rated. (Maar wel weer goudquote:
Zitten er geen goede/0 weight spelers tussen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nog een stuk of 200-300 non-shiny silvers in mijn club die wachten om gequickselled te worden.
Zijn er niet echt veel met 4* skills, misschien Angan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke optie, hou ik in mijn kopf.
[..]
Maakt niet uit. Het mag ook een CF zijn. Het liefst niet al te hoog rated. (Maar wel weer goud.)
Sowieso wel, maar ik moet ze 1 voor 1 gaan intypen nu op UDBquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zitten er geen goede/0 weight spelers tussen?
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn er niet echt veel met 4* skills, misschien Angan.
Doe wel IF Angan dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!
Mag het ook een CAM zijn die je CF maakt? Dan Ronald Vargasquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!
zie udbquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat zijn een 433 kaartje en een 41212 kaartje op dit moment waard?
Zijn sowieso niet de juiste prijzen. Die kloppen niet als hij 't zo snel berekent. Gewoon even opnieuw klikken.quote:
waarom niet die 95 versie van hemzelf LBquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Legear + getransferde Ottl (die niks waard is) in een 400c pack. Jose Enrique's team is trouwens slecht. Lennon RM en Ronaldo op ST
http://twitter.com/jose3e(...)098739855360/photo/1
Erik Pieters de tweede, toevallig ook nog allebei linksbacks.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Legear + getransferde Ottl (die niks waard is) in een 400c pack. Jose Enrique's team is trouwens slecht. Lennon RM en Ronaldo op ST
wtf wat een aidsteamquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien heeft hij die verkocht ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom niet die 95 versie van hemzelf LB
Dat is wel vreemd, ik verkocht een paar dagen geleden nog een 4-1-2-1-2 voor 8.4k en zoveel kan hij toch niet in waarde zijn gedaaldquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Klopt geen reet van verdomme!
Ik heb de gister niet eens die 433 voor 3k bin kunnen verkopen en daar staat als laagste bin 7200.
Zelfde geldt voor 41212 niet eens voor 4k start en 5k bin weten te verkopen, maar wel 7.5k waarde.
Ja, ik zou het veel leuker vinden als een voetballer een goed bronze of silver team zou hebben maar daar doen ze vast niet aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf wat een aidsteamal die voetballers snappen er geen ruk van, net als Pieters
Broer van Roy?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef DavidPSV het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw hier op het forum, zocht al een tijdje naar een gezellig FUT-forum en keek hier ook al een tijdje mee zonder account :-) Ik heb meteen een paar vraagjes, ik wil de FIFA 13 Ultimate Edition gaan kopen, maar is het zo dat je in FUT dan meteen die gouden pakjes krijgt? Of gaat dat later pas in?
En waar bestellen jullie FIFA meestal? Ik wil hem dit jaar bij Gamesync gaan kopen, iemand evaring met deze winkel?
Groetjes,
DavidPSV
Gaat Morais op CDM wel werken? En er is wel een betere Italiaanse CDM te vinden dan Rigoni. Voor de rest een topteamquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik wel weer zoiets maak. Ik vind El Sha, Kabir en Marlos koningen en de laatste heb ik al in de juiste formatie.
ik zou ze allemaal verkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nou ik ga even 16 pagina's silver players discarden/verkopen..
Tsja, ik wilde El Shaa op chemistry houden. Heb je een beter idee?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gaat Morais op CDM wel werken? En er is wel een betere Italiaanse CDM te vinden dan Rigoni. Voor de rest een topteam
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussenquote:
en anders voor 150, raak je ze sowieso kwijt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussen
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, ik wilde El Shaa op chemistry houden. Heb je een beter idee?De linkerkant mag gewoon veranderd worden.
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussen
Lazzari lijkt me niet beter als CDM dan Rigoni.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)
[..]
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?
Ik ben nu alles erop aan het zettenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)
[..]
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?
Even wachten, ik moet mijn CE nog aanzetten en heel veel kaarten erop zetten voor 150.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben nu alles erop aan het zetten
Vorige seizoen was wel 10x beter dan dezequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
Ik vind de Klusjesmannen nu ook grappig. .
Misschien staat die met 290k bin er wel 2 weken op zo. Het is niet gezegd dat ie dat ook waard is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Wist wel dat ik IF Montero afgelopen donderdag moest kopen. 150k bin stond tie. 5min naar staan kijken of ik et moest doen
quote:
Het gebied tussen je anus en je balzak.quote:
Ik heb er al een aantal voor 270 zien weggaan. Kan wel voor me kop slaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien staat die met 290k bin er wel 2 weken op zo. Het is niet gezegd dat ie dat ook waard is.
Dat gebied tussen je kont en je ballen.quote:
waarom zijn je vrije trappen tussen je anus en je balzakquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gebied tussen je anus en je balzak.
Briljant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Haha geniale vraag o mte stellen als iemand voorbij loopt![]()
Heb ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
Kwam net niet uit met m'n budget. Heb nu UP Fagner ipv Cicinho, draai ze later wel om. Mijn TP moet eens leeglopen.. Eerst maar even 4 formatiekaartjes regelen. Heb daar altijd een hekel aan.
Stats zien er top uit!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik ookDraait prima mee in mijn grotendeels gold squad.
zeker met zo'n code erin?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg net een message van bombmannVolgens mij probeert hij mensen op te lichten.
Gast, watzmetjou.
Onze bombmann? lijkt me sterk... wat stuurt ie dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg net een message van bombmannVolgens mij probeert hij mensen op te lichten.
Gast, watzmetjou.
[..]
Stats zien er top uit!
Nopequote:
Marcizimo stuurde het naar mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Gast, watzmetjou.
[..]
Stats zien er top uit!
O vandaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zeker met zo'n code erin?
Ik heb die al van 10 mensen ontvangen, en ook door gestuurd, maar werkt voor geen ene meter.
Ah dacht ik al ja.quote:
Heeft iedereenquote:
Ik ook niets..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah dacht ik al ja.
Ik wou het niet naar Fokkers sturen, wist niet dat je een fokker was.
Een vriend stuurde die naar mij. Maar ik vulde de code erna in, kreeg niks
Ik kreeg die berichten allemaal 1 week geleden, maar toen was ik op vakantie. Misschien deed hij het toen welquote:
zo iets dat ps3 4 jaar bestaat, met allemaal tekst en dan een code erin. En zou je 35 ofso gratis krijgen.quote:
pic'squote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand een bioscoopbroek te leen voor morgen?
Ik heb een date
Nee is gewoon bullshit sws.. Heb het bericht wel opgevrolijkt met een plaatjequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kreeg die berichten allemaal 1 week geleden, maar toen was ik op vakantie. Misschien deed hij het toen wel
wat is een bioscoopbroek?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb een date
Hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nee is gewoon bullshit sws.. Heb het bericht wel opgevrolijkt met een plaatje
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb een date
Waarom zou het dicht zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is een bioscoopbroek?
en dafuq. het topic is nog open
Niet weten wat een bioscoopbroek is ....quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is een bioscoopbroek?
en dafuq. het topic is nog open
Goed zo tijger.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb een date
Je mag mijn lucky popcornbak wel lenen. Gat zit er al.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb een date
ghehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet weten wat een bioscoopbroek is ....
Fuszy toch!!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag mijn lucky popcornbak wel lenen. Gat zit er al.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heb je zoveel films gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziek forum gevecht gisterenavond!
Ah... Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb je dat van gisteren niet gelezen?
veel mensen vs GJE as usual en marcie die GJE verdedigde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ah... Nee.
Te veel om terug te lezen denk ik? Samenvatting anders?
Verrassendquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
veel mensen vs GJE as usual en marcie die GJE verdedigde.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.chuzzz.com/UT13/![]()
[ afbeelding ]
Ik zat deze keer ook een beetje in kamp GJE, was gewoon teveel onzin en dat is echt niet allemaal zijn schuldquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
veel mensen vs GJE as usual en marcie die GJE verdedigde.
Wel ziek als silver, maar lijkt me heel sterk dat zo'n kaart non-rare is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, sommige stats zijn anders. Shooting +1 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is onzin. Dit zijn volgens mij precies de stats van dit jaar.
[ afbeelding ]
nu nog ff spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat je eindelijk de coins hebt voor TOTY Aguero, maar de prijzen voor zijn kaart pas vanaf 700K beginnen
Beste downgrade, maar wel terecht. Stats zien er nog steeds mooi uit though.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Daar had Confetti het al over, wellicht is dat de reden dat de webapp fucked up isquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Vage shit allemaal. Chuzz moet ze ergens vandaan hebben
Wel minder pacequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke upgrade na zijn goede jaar.
koppen lagerquote:
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
Ohjee, ik heb een mail dat ik een waarschuwing heb omdat ik iets aanstootgevends in mijn messages heb gestuurd
hoe oud ben jij danquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ze is 15, dus dat mag jij helemaal niet zien
Net gepost..hier: http://www.chuzzz.com/UT13/quote:
Dat Siem lager is dan Luuk klopt iig niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:36 schreef StijnDa het volgende:
Wat klopt hier niet?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje welquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ze verneuken de Eredivisie ratings.
Lens en Sigthorsson zouden heerlijke silvers zijn.
Al die gewijzigde ratings moeten toch ergens vandaan komen. Je ziet ook dat gasten als Drenthe er ook niet meer bij zitten nu hij nog zonder club zit..Hoe wil je dit dan verklaren?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geloof nog niet dat dit echt is. Svensson heeft 21 pace en hij was dit jaar al de langzaamste speler.
Nee we gaan uit van niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kun je dit zien
Is het 'echt' trouwens, of weten jullie dat ook niet.
We zullen pas weten of het 'echt' is als FUT uit isquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kun je dit zien
Is het 'echt' trouwens, of weten jullie dat ook niet.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke, misschien dus. Maar waar staat dit? Chuzz?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net gepost..hier: http://www.chuzzz.com/UT13/
Dat is dan wel weer heel maf..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Heel feyenoord is slechter gewordenbehalve de Vrij
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Heel feyenoord is slechter gewordenbehalve de Vrij
gewoon heel erg terecht.quote:
quote:
Jij denkt dat er een of andere grapjas zoveel moeite gaat doen om zelfs een speler als Gabri te downgraden naar een bronzen speler? Dit komt gewoon uit de files van FUT13, kan natuurlijk nog wat aangepast worden maar zal in grote lijnen juist zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef detennismaster het volgende:
Ik geloof geen ruk van die ratings
Ik vind de ratings te veel lijken op de ratings van nu... In mijn herinnering zitten er veel meer aanpassingen in zo'n jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me gewoon legit te zijn. Het kan alleen wel zo zijn dat het nog niet final is en dat ze nog dingen aanpassen. Dit zal wel de basis zijn en het merendeel zal gewoon overeen komen met de daadwerkelijke ratings.
Alleen dat rare/non-rare is duidelijk buggy.
Viel heel erg mee afgelopen jaren hoor. En er zijn al genoeg grote verschillen gepost.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind de ratings te veel lijken op de ratings van nu... In mijn herinnering zitten er veel meer aanpassingen in zo'n jaar.
Ik hoop dat het niet legit isquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me gewoon legit te zijn. Het kan alleen wel zo zijn dat het nog niet final is en dat ze nog dingen aanpassen. Dit zal wel de basis zijn en het merendeel zal gewoon overeen komen met de daadwerkelijke ratings.
Alleen dat rare/non-rare is duidelijk buggy.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Speelt in oekraine toch
Jadson komt toch wel in ut?
Logisch toch, als je een jaar niet speelt wordt je daar niet beter op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:03 schreef wieisboos het volgende:
Villa 85![]()
Downgraden omdat een speler geblesseerd is geweestAfellay ook maar die verdient een rating van 80
Doe norma....... Onee dat kan je niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuu da boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssss weeeeeeeeer lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrr over da futtttttttttt aan het pratennnnnnnnnnnn zie ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk versleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufd
JOOOOOOOOOOOO STOERBOIIIII!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuu da boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssss weeeeeeeeer lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrr over da futtttttttttt aan het pratennnnnnnnnnnn zie ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk versleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufd
yooooooooooooooooooo daaaaaaa marcieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Waarom was Gerrard dit jaar dan niet gedowngrade maar geupgrade zelfsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:03 schreef wieisboos het volgende:
Villa 85![]()
Downgraden omdat een speler geblesseerd is geweestAfellay ook maar die verdient een rating van 80
haha, leuk dat je weer terug bent!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
yooooooooooooooooooo daaaaaaa marcieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jij zei nog dat je in een andere reeks ging en niet meer hier zou komen rondklooien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
yooooooooooooooooooo daaaaaaa marcieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Piqué 62 pace
Mag hopen dat de BBVA verdedigers sneller zijn volgend jaar.
Maar die is weg bij Atleticoquote:
zo weer weg memangquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha, leuk dat je weer terug bent!
Blijf je nu langer of ben je zo weer weg
schijt aan dingen die gezegd zijn jatockkkkquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij zei nog dat je in een andere reeks ging en niet meer hier zou komen rondklooien.
Oh echtquote:
repostquote:
Heeft ook een transfer versie in FUT..zit in Mexico ofzoquote:
Dan hou je alleen nog Pepe over met 71 pace en de rest is allemaal <70 pace in BBVAquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft ook een transfer versie in FUT..zit in Mexico ofzo
jammerquote:
Nee, prima.quote:
Doet het nog gewoon hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hij ligt eruit? Hebben we iets geheim gespot?
Hij is af en toe overbelast, het gaat snel rond op twitter.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hij ligt eruit? Hebben we iets geheim gespot?
de mijne uit RLquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
Jammer dat Lukaku zilver wordt, is toch wel mijn held van fifa 12.
Er zitten helemaal nog geen nieuwe spelers in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand de stats van Quaresma opzoeken?Zit hij er al in?
Jadson toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten helemaal nog geen nieuwe spelers in.
ohja, maar meer kan ik er niet vindenquote:
Die zal dan zo vrselijk duur gaan worden als hij ook maar 50% van de kwaliteiten houdt die hij in Fifa 12 heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
Jammer dat Lukaku zilver wordt, is toch wel mijn held van fifa 12.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 13-08-2012 om 18:26:47If you're sharing opinions on #FUT13 stats right now, you should know you're looking at completely unfinished test data. #nothingtoseehere reageer retweet
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zal dan zo vrselijk duur gaan worden als hij ook maar 50% van de kwaliteiten houdt die hij in Fifa 12 heeft
je was me voor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:28 schreef StijnDa het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 13-08-2012 om 18:26:47If you're sharing opinions on #FUT13 stats right now, you should know you're looking at completely unfinished test data. #nothingtoseehere reageer retweet
Nope.quote:
Wel een beetje wat ik dacht denk ik. Dat dit wel de basis is voor de nieuwe stats, maar dat ze nog niet final zijn. Ze zijn duidelijk wel ergens op gebaseerd namelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je was me voor.
Gaat nog veranderen dus.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje wat ik dacht denk ik. Dat dit wel de basis is voor de nieuwe stats, maar dat ze nog niet final zijn. Ze zijn duidelijk wel ergens op gebaseerd namelijk.
Ibarbo heeft echt te zieke statsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt
Misschien Ibarbo de nieuwe Lukaku, als ik de stats bekijk. Snel, 1,88.
idd manne chille statsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ibarbo heeft echt te zieke stats
Dat zal inderdaad zijn enige echte minpunt zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
idd manne chille statsWel benieuwd of ie een skill * erbij heeft gekregen.
Ja, maar waarschijnlijk nooit zo'n beest als Lukakuquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ibarbo heeft echt te zieke stats
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] UT13
[ afbeelding ] UT12
lolquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] UT13
[ afbeelding ] UT12
Troll?quote:
20kquote:82 Ball Control
81 Crossing
78 Curve
88 Dribbling
90 Finishing
62 FK Accuracy
70 Heading Accuracy
72 Long Pass
74 Long Shots
17 Marking
78 Penalties
96 Short Pass
85 Shot Power
18 Slide Tackle
21 Stand Tackle
84 Volleys
96 Acceleration
97 Agility
90 Balance
96 Jumping
87 Reactions
92 Sprint Speed
86 Stamina
76 Strength
82 Aggression
83 Attacking Position
37 Interceptions
63 Vision
Dat wordt mijn eerste spitsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] UT13
[ afbeelding ] UT12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |