SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Muniain?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik nog nooit iemand gezien die deze knul gebruikt?
Yoloquote:
Welkom!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef DavidPSV het volgende:
Dankjewel allemaal! Lijkt me duidelijk dus, 1/2 pakjes per week, word een gezellig FUT-jaar!
Thanks! Er moet toch wat vertegenwoordiging komen héquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef bombmannl het volgende:
Goeden middag iedereen!
[..]
Welkom!!!,jammer dat het PSV kamp steeds grote begint te worden...
Idd, daarom support ik de mooiste club van Nederland: Vitessequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Thanks! Er moet toch wat vertegenwoordiging komen hé![]()
![]()
Nu het einde van FUT12 nadert wil ik ook ineens allemaal spelers uitproberenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team met Varela. Het houdt ook nooit op.
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu het einde van FUT12 nadert wil ik ook ineens allemaal spelers uitproberen
Scannellquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.en niet Jara.
Competitie/nationaliteit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke spits. Noem eens iemand op. Het liefst minimaal 4* skill.en niet Jara.
Leuke optie, hou ik in mijn kopf.quote:
Maakt niet uit. Het mag ook een CF zijn. Het liefst niet al te hoog rated. (Maar wel weer goudquote:
Zitten er geen goede/0 weight spelers tussen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nog een stuk of 200-300 non-shiny silvers in mijn club die wachten om gequickselled te worden.
Zijn er niet echt veel met 4* skills, misschien Angan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke optie, hou ik in mijn kopf.
[..]
Maakt niet uit. Het mag ook een CF zijn. Het liefst niet al te hoog rated. (Maar wel weer goud.)
Sowieso wel, maar ik moet ze 1 voor 1 gaan intypen nu op UDBquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zitten er geen goede/0 weight spelers tussen?
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn er niet echt veel met 4* skills, misschien Angan.
Doe wel IF Angan dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!
Mag het ook een CAM zijn die je CF maakt? Dan Ronald Vargasquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof, die kende ik niet eens. Ga ik ook binnenkort eens proberen!
zie udbquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat zijn een 433 kaartje en een 41212 kaartje op dit moment waard?
Zijn sowieso niet de juiste prijzen. Die kloppen niet als hij 't zo snel berekent. Gewoon even opnieuw klikken.quote:
waarom niet die 95 versie van hemzelf LBquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Legear + getransferde Ottl (die niks waard is) in een 400c pack. Jose Enrique's team is trouwens slecht. Lennon RM en Ronaldo op ST
http://twitter.com/jose3e(...)098739855360/photo/1
Erik Pieters de tweede, toevallig ook nog allebei linksbacks.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Legear + getransferde Ottl (die niks waard is) in een 400c pack. Jose Enrique's team is trouwens slecht. Lennon RM en Ronaldo op ST
wtf wat een aidsteamquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien heeft hij die verkocht ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom niet die 95 versie van hemzelf LB
Dat is wel vreemd, ik verkocht een paar dagen geleden nog een 4-1-2-1-2 voor 8.4k en zoveel kan hij toch niet in waarde zijn gedaaldquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Klopt geen reet van verdomme!
Ik heb de gister niet eens die 433 voor 3k bin kunnen verkopen en daar staat als laagste bin 7200.
Zelfde geldt voor 41212 niet eens voor 4k start en 5k bin weten te verkopen, maar wel 7.5k waarde.
Ja, ik zou het veel leuker vinden als een voetballer een goed bronze of silver team zou hebben maar daar doen ze vast niet aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf wat een aidsteamal die voetballers snappen er geen ruk van, net als Pieters
Broer van Roy?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef DavidPSV het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw hier op het forum, zocht al een tijdje naar een gezellig FUT-forum en keek hier ook al een tijdje mee zonder account :-) Ik heb meteen een paar vraagjes, ik wil de FIFA 13 Ultimate Edition gaan kopen, maar is het zo dat je in FUT dan meteen die gouden pakjes krijgt? Of gaat dat later pas in?
En waar bestellen jullie FIFA meestal? Ik wil hem dit jaar bij Gamesync gaan kopen, iemand evaring met deze winkel?
Groetjes,
DavidPSV
Gaat Morais op CDM wel werken? En er is wel een betere Italiaanse CDM te vinden dan Rigoni. Voor de rest een topteamquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik wel weer zoiets maak. Ik vind El Sha, Kabir en Marlos koningen en de laatste heb ik al in de juiste formatie.
ik zou ze allemaal verkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nou ik ga even 16 pagina's silver players discarden/verkopen..
Tsja, ik wilde El Shaa op chemistry houden. Heb je een beter idee?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gaat Morais op CDM wel werken? En er is wel een betere Italiaanse CDM te vinden dan Rigoni. Voor de rest een topteam
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussenquote:
en anders voor 150, raak je ze sowieso kwijt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussen
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, ik wilde El Shaa op chemistry houden. Heb je een beter idee?De linkerkant mag gewoon veranderd worden.
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik gooi ze wel voor 200 erop en misschien heb ik nog wel een paar van 1k ertussen
Lazzari lijkt me niet beter als CDM dan Rigoni.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)
[..]
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?
Ik ben nu alles erop aan het zettenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een verdedigende Braziliaanse CDM en dan Lazzari LDM (al weet ik niet of hij daar goed is)
[..]
Ok, vertel je even wanneer je ze erop zet?
Even wachten, ik moet mijn CE nog aanzetten en heel veel kaarten erop zetten voor 150.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben nu alles erop aan het zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |